جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

نقش گوگرد در توليد مركبات

۶۰ بازديد

منابع مختلفي مي توانند در صورت لزوم روي را تأمين كنند. سولفات روي (??? روي) معمولاً براي تأمين مقدار مورد نياز روي در هنگام استفاده از كودهاي شيميايي مورد استفاده قرار ميگيرد. اين ماده مي تواند قبل از كاشت پخش و تركيب شود، يا در كود استارتر استفاده شود. اين تركيب با ساير كودهاي خشك ميتواند به خوبي تركيب شود. تقريباً ??/? كيلوگرم از ماده سولفات روي ? ليتر روي در هكتار تأمين ميكند.

Citrus

به كار بردن اين نوع كود بر شاخ و برگ روي به طور مداوم در اصلاح كمبودهاي اين ماده مغذي مؤثر نبوده است. اين روش كاربرد فقط بايد به صورت آزمايشي استفاده شود. براي به كاربردن اين كود بر روي برگها، پودر سولفات روي را مي توان در آب حل كرد و روي بافت برگها اعمال كرد. وقتي ميزان ?? ليتر آب در هكتار استفاده مي شود، مقدار حل شده بايد ??/? تا ??/? كيلوگرم روي در هر هكتار بايد تامين شود.

كمبود روي به طور قابل توجهي رشد و پتانسيل عملكرد مركبات را كاهش مي دهد. همانطور كه آزمايشات بر روي مركبات (به خصوص پرتقال) نشان مي دهد، سطح پايين روي موجب كاهش تعداد و اندازه ميوه در هر درخت شده و در نتيجه اين كمبود، بازده كاهش مييابد.

كودهاي حاوي روي بر خاك و شاخ و برگ درختان به كار ميرود؛ اين نوع كوددهي بر افزايش عملكرد مركبات مؤثر هستند. در برخي مطالعات، پس از استفاده از سولفات روي بر مركبات به خصوص در مورد پرتقال و گريپ فروت، محققان همچنين از افزايش مقدار آب در ميوهها خبر دادهاند.

روي همچنين ميزان اسيد اسكوربيك در ميوهها را افزايش ميدهد. در صورت كمبود شديد روي، ميوه ها ممكن است به شكل نادرست شكل گرفته، از ميزان آب آنها نيز كاسته شده و همچنين آب موجود در آنها نيز فاقد طعم شود.

در ابتدا علائم كمبود روي به عنوان لكههاي كلروتيك بر روي برگها (“برگ شته”) و / يا نواحي بين رگبرگي سفيد ظاهر ميشود. برگهاي جديد بطور قابل ملاحظهاي داراي رشد ناقص هستند، زيرا شاخههاي داخلي دچار كوتاه شدگي ميشوند. مي توان با استفاده از اسپري كودهاي حاوي روي (مثل روي سولفات) بر روي شاخ و برگ، مشكل را در برگهاي عقبي اصلاح كرد.

دستورالعملهاي عمومي براي كاربرد روي

نقش اصلي روي به عنوان يك عامل سازنده آنزيم ها و درگير شدن در توليد تنظيم كننده هاي رشد كه مربوط به كشيدگي دروني و توسعه كلروپلاست است. كمبود روي به طور قابل توجهي رشد و پتانسيل عملكرد را كاهش مي دهد. سطح پايين روي باعث كاهش تعداد ميوه در هر درخت شده وحتي اندازه ميوهها كوچك مي شود و در نهايت باعث كاهش بازده ميشود. كاربرد اين كود بر خاك و شاخ و برگ هر دو در افزايش عملكرد توليد مركبات مؤثر هستند.

نقش گوگرد در توليد مركبات

علاوه بر روي، گوگرد نيز در توليد مركبات (گرچه به ميزان نسبتاً كمي) مورد نياز است، اما هنگامي كه منابع محدود هستند، گوگرد تأثير مستقيمي بر عملكرد مركبات دارد. علاوه بر سولفات روي غالباً در كودهاي N-P-K، فرمولاسيون ريز مغذي يا آب آبياري به اندازه كافي گوگرد وجود دارد تا نيازهاي محصول را برآورده سازد.

گوگرد يكي از عناصر مهم آنزيمها و پروتئينهاي ديگر است و براي تشكيل كلروفيل در توليد مركبات مورد نياز است. گوگرد همچنين براي سنتز اسيدهاي آمينه ضروري سيستئين و متيونين مورد نياز است.

 

بست رويو

۷۳ بازديد

بست رويو ، اولين مرجع مقايسه كالاها براي كمك به خريد بهتر در ايران مي باشد. هدف از راه اندازي اين سايت، معرفي و بررسي و مقايسه بهترين كالاهاي ايراني و خارجي مي باشد كه منجر به ارتقا سطح دانش و انتخاب آگاهانه تر براي خريد مي گردد. BestReview بصورت كاملا بي طرفانه به مقايسه كالاها پرداخته و به هيچ توليد كننده و يا وارد كننده اي وابسته نيست. در BestReviw براي هر كالا يك صفحه اختصاصي وجود دارد كه در ابتدا يك راهنماي كامل خريد براي آن ذكر شده سپس در يك جدول ده محصول برتر مقايسه مي شوند. در ادامه ده محصول برتر بصورت ريز بينانه بررسي و نقات قوت و ضعف هر محصول بيان مي شود. تمامي محتواي اين سايت كاملا اختصاصي بوده و توسط بهترين نويسندگان ايراني در حوزه نقد و بررسي كالاها نوشته مي شود. تيم BestReviw وسواس و تعهد فوق العاده بالايي در كيفيت مطالب و بي طرفي در انتخاب بهترين كالاها دارد.   منبع : https://bestreview.ir

 

اخيرا آيا اخبار جديد تكنولوژي را دنبال كرده ايد؟

۷۷ بازديد

اخيرا آيا اخبار جديد تكنولوژي را دنبال كرده ايد؟

حتما در خبر ها خوانده ايد كه كنفرانس WWDC حدود يك ماه پيش برگزار شد. كمپاني اپل در اين كنفرانس از محصولات زيادي رو نمايي كرد.

مثلا يكي از پيشرفت هاي جالب اپل در هوشمند تر شدن سيري بود. مي دانيد كه سيري چيست؟

8hxu_w1.jpg

 

كنفرانس wwdc امسال به دليل مبارزه با پاندمي كرونا به صورت آنلاين برگزار شد.

در اين كنفرانس اعلام شد كه دستيار صوتي siri اپل بهبود هاي ويژه اي پيدا كرده و بسيار باهوش تر از قبل شده.

نكته بسيار مهم ديگر در اين كنفرانس معرفي IOS 14  و آيپد او اس 14 بود كه مورد استقبال طرفداران نيز قرار گرفت.

بررسي آيفون se 2020 را كه حتما در نيوتكس خوانده ايد مگر نه؟!

گفته شده بود كه اپل مي خواهد آيفون هاي جديدش را هم در اين كنفرانس معرفي كند ، اما گويا قرار است در شهريور آيفون 12 معرفي شود.

نكته جالب در مورد سيري اين است كه صداي شما را در هر جايي مي شوند و مي توانيد به راحتي آن را فراخواني كنيد.

سيستم عامل جديد اپل واچ watch OS وCar Key  اپل هم ديگر چيز هايي بودند كه در اين كنفرانس معرفي شدند.

خبر جديد ديگر اينكه كلي بازي در اين چند وقت معرفي شده اند.

ما قبلا مقايسه پابجي و كالاف را انجام داده بوديم. حالا كمپاني يوبي سافت بازي جديدي به نام هايپر اسكيپ را معرفي كرده كه قرار است رقيب اين دو بازي سبك بتل رويال باشد.

بازي هايپر اسكيپ آن گونه كه در يوتيوب مورد استقبال قرار گرفته ، گويا قرار است حسابي غوغا به پا كند.

 

 

داستان بازي Hyper Scape در يك شهر خيالي به نام نئو آركيديا رقم مي خورد ، اين شهر مثلا يكي از شهر هاي آينده است و انسان ها در آن با تكنولوژي هاي بسيار پيشرفته اي زندگي مي كنند. در ابتداي بازي شما به همراه هم تيمي هاي خود وارد نئو آركيديا مي شويد و بايد با ?? بازيكن ديگر به رقابت نفس گير بپردازيد. دقيقا مثل بازي پابجي يا كال آف ديوتي ، اما بسيار جذاب تر!

 

راه هاي موثر براي شستن لباس هاي زير سفيد با حفظ رنگ آنها

۶۹ بازديد

راه هاي موثر براي شستن لباس هاي زير سفيد با حفظ رنگ آنها

 

معمولا اكثرلباس زيرها كه بفروش ميرسند، سفيد هستند. اما سفيد نگه داشتن لباس زيرها براي هميشه، بسياردشوار است، چون مدام در معرض تماس با لباس هاي ديگر هستند. اگرچه نگه داشتن تمام لباس هاي سفيد دشوار است اما سفيد نگه داشتن اين لباس ها سخت تر است چون به طور مستقيم با بدن در ارتباط اند.

محصولات شيميايي زيادي در فروشگاه ها به فروش مي رسد اما مصرف اين مواد شيميايي موجب بيماري هايي مثل آسم مشكلات عصبي خارش پوست و آلرژي مي شود. به همين منظور امروزه محصولات خانگي و طبيعي زيادي براي سفيد نگه داشتن لباس زير ها وجود دارد.

 

بهترين راه و روش شستن لباس هاي زير سفيد

 

شستن لباس هاي زير با ليمو

ليمو ماده اي است كه خاصيت زيادي دارد و معمولاً به عنوان نسخه ي طبيعي استفاده مي شود به علاوه ليمو خاصيت سفيد كنندگي دارد كه لباس ها را سفيد نگه مي دارد به همين منظور آب ليمو را بگيريد و آن را به مواد شوينده اضافه كرده و به طور معمول استفاده كنيد. اگر دوست داريد لباس ها را سفيد كنيد آبليمو را با آب تركيب و لباس ها را بشوييد سرانجام خواهيد ديد لك هاي كوچك لباس هم از بين رفته است. در غير اينصورت به آبليمو نمك هم بيافزايد. واجازه دهيد تا روي لباس خشك شود و بعد بشوييد.

جوش شيرين براي حفظ رنگ در شستن لباس هاي زير سفيد

اين ماده مصرف بهينه اي در لوازم آرايشها و سفيد كننده هاي خانگي دارد و راه موثري براي سفيد و ضدعفوني كنندگي لباس ها و بهترين روش براي پاك كردن لباس زير است.

بايد نصف فنجان جوش شيرين را با ماده شوينده تركيب و مثل هميشه لباس ها را بشوييد. براي از بين بردن لك هاي لباس زير فقط جوش شيرين را با آب تركيب كرده تا خميري به دست آيد ، بعد خمير را روي لك ها بماليد و بعد از 15 دقيقه با آب بشوييد تا از بين بروند.

سركه سفيد يكي ديگر از راه هاي طبيعي براي سفيد كردن لباس زير است. اين ماده علاوه بر سفيد كردن ، لباس ها را نرم هم مي كند. به همين منظور نصف فنجان سركه را داخل ماشين بريزيد به طور معمول بشوييد وبعد داخل آفتاب پهن كنيد تا بهتر عمل كند.

آسپرين بهترين ماده براي رفع لكه لباس زير سفيد

يكي از روش هاي موثر براي از بين بردن لك و پك هاي لباس زير سفيد و برگرداندن آنها به حالت اوليه و روشن، استفاده از آسپرين مي باشد.

چند آسپرين خرد شده را به درون ظرفي پر از آب اضافه كنيد پس از تركيب شدن با يكديگر، لباس هاي زير را به مدت 30 دقيقه در محلول آب و آسپرين خيس كنيد و سپس با يك شوينده معمولي شستشو دهيد.

نكته:هرگز از مواد سفيد كننده مانند وايتكس براي شستشو و سفيد كردن لباس زير استفاده نكنيد.

 

 

همكاري فروش - همكاري تجاري چيست؟

۸۲ بازديد

آيا مي توانيد از طريق بازاريابي ( همكاري در فروش ) وابسته درآمد كسب كنيد؟ پاسخ كوتاه به اين سوال بله است. شركت هاي فروش مي توانند سود خوبي كسب كنند و شما حتي مي توانيد به اندازه كسي كه تمام وقت كار مي كند از خانه خود درآمد كسب كنيد. بخاطر داشته باشيد كه موفقيت با دستيابي به آنچه انتخاب مي كنيد حاصل نمي شود بلكه با انجام كارهايي كه بايد انجام شود به طور صحيح و مداوم انجام مي شود. اين پست را بخوانيد تا ببينيد همكاري فروش چيست و چگونه مي تواند براي شما سودمند باشد. مفهوم اصلي همكاري تجاري هر فعاليتي است كه فروش محصول يا خدمات را تسهيل مي كند. اين كار اغلب توسط افرادي انجام مي شود كه خود توليد كننده يا صاحب محصول نباشند. تعهد شخصي كه قصد كمك به فروش را دارد؛ معرفي محصول كاركردها و برنامه هاي آن براي ايجاد انگيزه در مشتريان براي خريد يك محصول يا خدمات است. روش هاي بسياري براي كار با فروش وجود دارد ، اما بهترين و سودآورترين استفاده از اينترنت است. شما به عنوان يك تبليغ كننده ، شما محصول را به روش هاي صحيح تبليغ مي كنيد و براي هر فروشي كه انجام مي دهيد ، كميسيون يا درصدي از فروش دريافت مي كنيد. همكاري در فروش يك تجارت خانگي ايده آل است ، زيرا براي شروع نياز به پول زيادي ندارد و نيازي به توليد ، ذخيره و تحويل كالا يا خدمات به ديگران ندارد. در حقيقت ، براي اتصال مشتريان و مصرف كنندگان جديد به مشاغل مختلف ، مبلغي دريافت مي كنيد.

واقعيت همكاري در فروش چيست؟ همكاري فروش - همكاري تجاري چيست؟

مانند بسياري از مشاغل مستقر در خانه ، مشكل همكاري در فروش اين است كه كنفرانس ها و سخنراني هاي مربوط به برنامه هاي ثروت به شما مي گويند كه مي توانيد در مدت زمان كمي با حداقل تلاش درآمد كسب كنيد. برخي از برنامه هاي وابسته به شما مي گويند كه فقط با 3 كليك مي توانيد صدها هزار دلار در ماه درآمد كسب كنيد. برخي همچنين مي گويند كه مي توانيد سايت خود را تنظيم كرده و سپس آن را رها كنيد تا حساب بانكي خود را دوباره پر كنيد. واقعيت همكاري در فروش مانند بسياري از كارهاي خانگي ديگر است ، تعداد معدودي از افراد وجود دارد كه مي توانند از اين طريق درآمد خوبي كسب كنند ، افرادي هستند كه به اندازه كافي موفق هستند تا به اهداف خود برسند و تعداد زيادي هم هستند كه پول كمي كسب مي كنند. در نتيجه ، سوال اصلي اين نيست كه آيا شريك فروش واقعاً سود خوبي كسب مي كند ، بلكه آيا شما مي توانيد موفق شويد يا خير. اين بستگي به شما دارد ، اما در اينجا نكاتي وجود دارد كه مي تواند به شما كمك كند.

طرفداران همكاري فروش همكاري فروش - مزاياي همكاري در فروش

همانطور كه قبلاً نيز اشاره شد ، جنبه هاي مثبت زيادي در همكاري در فروش وجود دارد كه آن را به يك انتخاب تجاري عالي تبديل مي كند. آنها شامل موارد زير هستند: قيمت شروع پايين: به اكثر برنامه هاي وابسته رايگان بپيونديد. در نتيجه ، هزينه هاي شما معمولاً مربوط به روشهاي بازاريابي است كه شما استفاده مي كنيد. توليد محصول يا خدمات ضروري نيست. نيازي به ذخيره و حمل و نقل محصولات نيست. شما مي توانيد در هر زمان و هر كجا كه دسترسي به اينترنت داشته باشيد كار كنيد. بسته به نحوه فروش برنامه وابسته خود ، ممكن است درآمد منفعل داشته باشيد. مي توان آن را به يك مشاغل خانگي در حال انجام و يا يك جريان درآمد اضافي اضافه كرد. اين ايده آل براي وبلاگ نويسان ، مربيان ، كارآفرينان اطلاعات و هركسي است كه داراي وب سايت باشد.

مخالفان همكاري در فروش همكاري فروش - مضرات همكاري در فروش

كسب درآمد از همكاري در فروش داراي چالش هايي است كه عبارتند از: ايجاد ترافيك (بازديد كنندگان سايت) ، كه منجر به درآمد مي شود ، مدت زمان زيادي طول مي كشد. همكاري شما مي تواند به سرقت برود. به اين ترتيب ، شما براي مراجعه به افرادي كه مي كنيد اعتبار نمي گيريد. نقاب زدن URL مي تواند به جلوگيري از اين امر كمك كند. همكاري ضعيف مي تواند به اعتبار شما آسيب برساند. براي جلوگيري از اين اتفاق ، بايد مراقب باشيد و مشاغل با كيفيتي را براي همكاري با آنها انتخاب كنيد. شما هيچ كنترلي بر كيفيت محصول ، خدمات يا نحوه انجام كار خود نداريد. برخي از شركت ها به شما مبلغي پرداخت نمي كنند. البته روش هايي وجود دارد كه مي توانيد برنامه هاي همكاري مناسب فروش را انتخاب كنيد. وقتي چيزي غير عادي پيش آمد ، آنها بايد درباره موقعيتشان تجديد نظر كنند. شما مي توانيد مطمئن باشيد كه بسياري از افراد اين برنامه را تبليغ مي كنند. مشتريان متعلق به معامله گران است. آمار به شما مي گويد كه چند محصول را فروخته است ، اما در بيشتر موارد شما تصوري نداريد كه چه كسي آن را فروخته است. در نتيجه فروش مجدد بازاريابي دشوار خواهد بود.

چگونه در همكاري در فروش موفق باشيم همكاري در فروش - چگونه در همكاري در فروش موفق شويم

همكاري در فروش دشوار نيست ، اما براي دستيابي به درآمد قابل توجهي نياز به دانش ، برنامه ريزي و تلاش هاي هماهنگ دارد. در اينجا مواردي وجود دارد كه مي توانيد براي اطمينان از همكاري موفقيت آميز در فروش خود انجام دهيد. با يادگيري در مورد همكاري در فروش و مراحلي كه براي موفقيت لازم است انجام دهيد. فقط در فروش كالاها و خدمات با كيفيت همكاري مي كند. در حقيقت ، بهتر است ابتدا آنها را خريداري كنيد تا بتوانيد كيفيت آنها را بررسي كنيد. در مورد محصول يا خدمتي كه تبليغ مي كنيد قضاوت خواهيد شد. در نتيجه ، شما بايد نه تنها بر درآمدزايي ، بلكه بر كيفيت نيز تمركز كنيد. برنامه اي را كه در حال كار بر روي آن هستيد تحقيق كنيد تا دريابيد كه چه موقع و چگونه پرداخت مي شويد. همچنين به دنبال مسائل مهم مالي باشيد كه به شما كمك مي كند تا برنامه خوب باشد. براي فروش مواردي كه مربوط به موقعيت شما يا محتواي شما در وب سايت يا وبلاگ شما باشد همكاري كنيد. به عنوان مثال ، اگر شما در مورد اسكيت بورد مي نويسيد ، به اشتراك گذاشتن پيوندهاي مربوط به موتور سيكلت يا كيف هاي جديد ممكن است مناسب نباشد. تبليغات خود را تركيب و متناسب كنيد تا با لينك هاي متعدد بازديد كننده خود را آزار ندهيد. پيوندهاي همكاري كه با تصوير همراه هستند ، بهترين نرخ كليك را دارند. هميشه اتصالات خود را با فروش بازديد كننده روشن كنيد. احتمالاً بيشتر بازديد كنندگان درك خواهند كرد كه تبليغات تصوير درآمد براي شما ايجاد مي كند ، اما اگر در مورد يك محصول بنويسيد و آن را به ديگران توصيه كنيد ، براي خوانندگان خود پيامي ارسال مي كنيد كه از آنچه ارسال مي كنيد ، درآمد كسب مي كنيد. اين امر باعث مي شود كه شما با خوانندگان خود شفاف و صادق باشيد. بازار ، بازار ، بازار. براي لذت بردن از مزاياي بازاريابي وابسته و جذب افراد به وب سايت و وبلاگ خود ، فقط روي SEO و رسانه هاي اجتماعي تمركز نكنيد. دريابيد كه بازار هدف شما چيست ، جايي كه مي توانيد آنها را پيدا كنيد و چگونه مي توانيد آنها را به سايت خود جذب كنيد. ليستي از ايميل هاي مردم تهيه كنيد. موفق ترين افراد در اين نوع فروش از ايميل استفاده مي كنند. اين مسئله را ناديده نگيريد ، بازاريابي الكترونيكي مي تواند سود شما را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. استفاده از يك صفحه اصلي و سيستم قيف را براي بازاريابي مشاغل خود در نظر بگيريد. با يك پيشنهاد قانع كننده ، مشتريان بالقوه را به ليست ايميل خود جذب كنيد. به اين ترتيب مي توانيد صفحه اي از محصولاتي را كه مي فروشيد براي آنها ارسال كنيد. در سيستم نامه الكترونيكي خود مي توانيد پيشنهادات رايگان و فروش بيشتري ارائه دهيد. موفقيت برنامه بازاريابي وابسته خود را مرور كنيد. به خصوص اگر چندين برنامه داشته باشيد يا از ديگر انواع تبليغات مانند Google AdSense براي درآمدزايي استفاده كنيد. بعضي اوقات تبليغات بيش از حد مي تواند باعث شود وب سايت شما سطحي به نظر برسد و خوانندگان را تحريك كند. در نتيجه باعث كاهش كارايي شما مي شود. قبل از شروع فروش سهام اينترنتي ، مواردي را ياد بگيريد كه به شما در موفقيت در بازاريابي كمك مي كند. مهمتر از همه ، اگر مي خواهيد همكاري فروش را به عنوان يك تجارت ادامه دهيد يا همكاري فروش را به تجارت فعلي خود اضافه كنيد ، بدانيد كه سريع و خودكار نيست و بدون تلاش كافي كار نخواهد كرد. مانند همه مشاغل خانگي ، شما به يك برنامه روزانه براي درآمدزايي آنلاين نياز داريد. به طور كلي ، شانس شما براي درآمدزايي از برنامه هاي بازاريابي وابسته از ساير مشاغل آنلاين اينترنتي بيشتر يا كمتر نيست. موفقيت شما بستگي به اين دارد كه چقدر مي توانيد برنامه بازاريابي وابسته خود را عملي كنيد.

 

بهترين مسيرياب فارسي سخنگو

۷۴ بازديد

بهترين مسيرياب فارسي سخنگو

در سال‌هاي گذشته، وقتي كه افراد هنوز براي پيدا كردن آدرس مجبور به صرف ساعت‌هاي زيادي در بين راه مي‌شدند، كسي فكرش را نمي‌كرد روزي يك مسيرياب آنلاين بتواند آنها را نجات دهد. با از راه رسيدن نقشه «بلد»، ميليون‌ها كاربر ايراني از سردرگمي مسيريابي بين خيابان‌ها رها و به يكي از مسيرياب‌هاي پركاربرد داخلي مجهز شدند.

با اينكه «بلد» ? سال است كه پا به ميدان گذاشته اما روز به روز به تعداد كاربرهاي آن اضافه شده است. تا اينكه در فاصله? زماني كوتاهي بسياري از رقباي خود را پشت سر بگذارد. امروز اين برنامه بيش از چهار ميليون كاربر دارد. اين سرعت در اضافه شدن تعداد كاربران نتيجه ارائه خدمات متنوعي بوده است كه در ادامه به آن اشاره مي‌شود:

 

مسيريابي سريع

اولين و مهم‌ترين ويژگي در بلد اين است كه مي‌تواند بر اساس اطلاعاتي كه به آن دسترسي دارد انتخاب بهتري براي مسيريابي داشته باشد. فناوري و هوش مصنوعي به كار گرفته شده در اين نرم‌افزار قابليت‌هاي «بلد» را براي انتخاب مسيرهاي خلوت‌تر و اعلام آن افزايش داده است. اين مسيرياب اندرويد و آي‌او‌اس به كمك اطلاعاتي كه از فعاليت كاربران خود دريافت مي‌كند و همچنين از طريق همكاري با نهادهاي مرجع مانند پليس راهور و شهرداري، ترافيك زنده? خيابان‌ها را نمايش مي‌دهد. علاوه بر اين به ازاي دو مبدا و مقصدي كه كاربر بر روي نقشه مشخص مي‌كند، چند مسير پيش روي او مي‌گذارد. مسير پيشنهادي اپليكيشن معمولا بهترين انتخاب براي رهايي از محدوده? ترافيك و راهبندان‌هاي در طول مسير است.

نقشه كامل از شهرها

بلد مثل كف دست با خيابان‌هاي شهر آشنا است. خودروهاي مجهز به دوربين اين شركت از سراسر شهر عكاسي كرده و هر روز نقاط پرمراجعه? جديدي مانند بانك‌ها، مدارس، رستوران‌ها، كافه‌ها و ... به نقشه اضافه مي‌كند. اين خودروها از طريق دوربين‌هايي كه روي سقف و كناره‌هايشان نصب شده هر روز مسير زيادي را رانندگي و هر چند ميلي ثانيه يك تصوير برداشت مي‌كنند. به همين خاطر تعداد نقاط پرمراجعه در اين مسيرياب اندرويد و آي او اس بيش از ?.? برابر گوگل است و پلاك خانه‌ها در نقشه? بلد مشخص شده است. قابليتي كه در هيچ كدام از مسيرياب‌هاي آنلاين در ايران وجود ندارد. بلد قابليت منحصر به فرد ديگري هم دارد كه ثابت مي‌كند در شناخت و آشنايي با شهر هيچ نقطه? ضعفي ندارد. اين قابليت كه به ژئوكدينگ مشهور است، امكان جست و جوي دقيق با آدرس پستي را براي ما فراهم مي‌كند.

سخنگو با زبان فارسي

فارسي بودن زبان بلد باعث شده كه دوستي بيشتري بين اين مسيرياب آنلاين و بسياري از كاربران آن شكل بگيرد. فونت چشم‌نواز و حتي سخنگويي كه به زبان فارسي حرف مي‌زند استفاده از آن را راحت‌تر كرده است. طراحان مسيرياب آنلاين بلد به تنوع زباني و قوميتي در كشورمان هم بي‌توجه نبوده‌اند. به همين خاطر علاوه بر صداي تركي، صداي عربي و كردي هم به اين اپليكيشن اضافه شده است تا كاربران دستيار صوتي هم‌زبان خودشان را داشته باشند.

تشخيص محدوده طرح ترافيك

«بلد» در تمام شهرهايي كه طرح ترافيك اجرا مي‌شود، محدوده طرح ترافيك را با رنگ‌هاي آبي و قرمز مشخص كرده است. هنگام مسيريابي در داخل طرح به كاربر هشدار مي‌دهد و همچنين ساعت اتمام آن را پايين صفحه موبايل اعلام مي‌كند. در مورد تهران دو محدوده? طرح ترافيك با دو رنگ قرمز و آبي براي حلقه اول و دوم ترافيك مشخص شده‌اند. علاوه بر اين اگر راهي باشد در صورت تمايل كاربر «بلد» مي‌تواند مسيري را پيشنهاد كند كه از هيچ محدوديت ترافيكي نمي‌گذرد.

مصرف كمتر باتري و اينترنت

تا پيش از اين كاربران همواره نسبت به مصرف بالاي اينترنت و باتري نقشه‌ و مسيرياب‌هاي آنلاين انتقاد داشتند. «بلد» ويژگي متمايز ديگر خودش را مصرف كمتر اين دو مورد مي‌داند. با مصرف پايين‌تر باتري و بسته? اينترنتي امكان استفاده از نقشه? بلد افزايش مي‌يابد و كاربران در مسيرهاي طولاني‌تر با خيال آسوده‌تري از اين مسيرياب اندرويد بهره مي‌برند.  

مسيريابي تركيبي

بلد بخشي از قابليت‌هاي خودرو براي رانندگان و بخشي ديگر را براي افرادي طراحي كرده كه از سرويس‌هاي حمل و نقل عمومي استفاده مي‌كنند. برتري اين مسيرياب آنلاين به ديگر نقشه‌هاي موجود، قابليت مسيريابي تركيبي آن است. يعني زماني كه افراد مقصد و مبدا خود را مشخص كنند با پيشنهادهاي مختلف براي استفاده از سيستم حمل و نقل عمومي روبرو مي‌شوند كه شامل تركيب استفاده از تاكسي، مترو، اتوبوس و پياده‌روي كوتاه مي‌شود. اين قابليت هنوز در هيچ كدام از نقشه‌هاي موجود در كشور فعال نشده و به صورت اختصاصي فقط در مسيرياب آنلاين بلد قابل استفاده است. علاوه بر اين امكان درخواست تاكسي اينترنتي تپسي هم به صورت مستقيم از روي نقشه? بلد فراهم شده تا كاربر با دقت بالاتر مقصد مورد نظر خود را انتخاب كند و سپس به راحتي درخواست سرويس‌هاي مكان مورد نظر خود را از تپسي بدهد.

نقشه آفلاين

ديگر با داشتن بلد نبايد نگران ضعيف شدن اينترنت در گردنه? كوه‌ها يا دل جنگل بود. با قابليت نقشه? آفلاين در بلد دسترسي ما به مسيريابي در اين اپليكيشن از بين نخواهد رفت. اگرچه امكان مطلع شدن از محدوده? طرح ترافيك در نقشه? آفلاين از بين مي‌رود اما در اين نقشه ديگر خبري از مشكلاتي كه بابت ضعيف شدن پوشش‌دهي اينترنت و همچنين هزينه‌هاي بالاي اينترنتي كاربران وجود داشت، نخواهد بود همچنين اگر به مشهد يا اصفهان سفر مي كنيد مي توانيد نقشه مشهد و نقشه اصفهان را از داخل اپليكيشن دانلود نموده و همراه خود داشته باشيد.

كاربردهاي متناسب با روز

بلد كاملا متناسب با روز و نيازهاي جامعه حركت مي‌كند. براي مثال همزمان با جاري شدن سيل در فروردين ????، امكاني براي شناسايي نقاط پرخطر تهران هم به اين مسيرياب اندرويد اضافه شد. اين قابليت در شرايط پرخطر مي‌تواند جان افراد زيادي را با مسيريابي امن نجات دهد. همزمان با برگزاري نمايشگاه الكامپ و همچنين نمايشگاه كتاب در سال گذشته نقشه و جايگاه غرفه‌هاي مختلف در اين اپليكيشن قابل دسترسي بود تا كاربران با كمك آن بتوانند در هزينه و وقتشان بيشتر صرفه‌جويي كنند. سپس با شيوع كرونا، براي دسترسي بهتر به بيمارستان هاي تامين اجتماعي، اين مراكز در روي نقشه به صورت جداگانه تفكيك شدند تا بيماران براي دسترسي به اين مراكز و داروخانه‌ها زمان كمتري را هدر بدهند. علاوه بر اين بعد از زلزله? تهران در ارديبهشت ??، ميانبري در صفحه اول نقشه بلد براي دسترسي به مراكز امن زلزله نمايش داده شد. در موارد ديگر با افزايش فعاليت افراد در بورس طراحان اين نقشه فيچري براي دسترسي سريع‌تر به كارگزاري‌هاي بورس در بالاي نقشه خود اضافه كردند. براي همين بايد گفت كه اين نقشه صرفا نقش يك ربات براي مسيريابي افراد به مقصد را برعهده نداشته بلكه در بحران‌هاي اجتماعي، مراسم‌هاي جمعي و فعاليت‌هاي مشاركتي، مسئوليت مهمي براي آسايش و رفاه كاربران ايفا كرده است.

 

 

 

گيمباز؛ جامع ترين اپليكيشن خريد و فروش تجهيزات گيم

۷۵ بازديد

گيمباز؛ جامع ترين اپليكيشن خريد و فروش تجهيزات گيم
با اين وضعيت اقتصادي و دلاري كه روز به روز داره بالاتر ميره، شرايط سخت، سختتر براي گيمرهاي ايراني ميشه و از اونجايي كه واقعا داخل ايران كسي به فكر جامعه ي گيمرهاي ايراني نيست پس خودمون بايد آستين ها رو بالا بزنيم و فكري به حال همديگه و جامعه گيمر ها بكنيم.
خيلي از ما گيمرها وسايل گيمينگي داريم كه نيازي هم بهشون نداريم يا ميخواييم يدونه بهترش رو بخريم پس دنبال اين ميگرديم كه قبلي رو بفروشيم تا جديده رو بخريم و سيستم گيم خودمون رو ارتقا بديم. از اونور هم گيمرهايي هستند كه خيلي از وسايل گيمي رو نياز دارن و بدليل قيمت بالايي كه داره نميتونن تهيه كنن.
اينجا شايد براتون سوال بشه مقدمه اول چه ارتباطي با جمله دوم داره. خب بايد بهتون بگم كه اپليكيشن و وب سايت گيمباز يه تيم جوون از جنس شما گيمرهاست و دغدغه جامعه گيم رو داره. گيمباز رو ميتوان ديوار گيمرهاي ايراني معرفي كرد پلتفرمي كه اختصاصي براي گيمرهاي ايراني ايجاد شده. اين يعني ايجاد شدن بستري براي تمام گيمرهاي ايراني تا بتونن بدون واسطه هر چيزي كه ميخوان رو بخرن و بفروشن. علاوه بر خريد و فروش شما ميتونين در گيمباز از رويدادها و تورنمنت هاي گيمي با خبر بشين. تورنمنت هايي از جنس فورتنايت(fortnite)، كال آف ديوتي(call of duty)، پابجي(pubg)، رنبو سيكس(rainbow6)، فيفا 2020(fifa2020) يا پس2020(pes2020) و كلي بازي هاي كه شما بخوايين اجرا يا شركت كنين.

در گيمباز دسته هاي مخلتف هر كنسول به صورت جزيي ايجاد شده تا شما اگر قصدخريد مثلا هدفون مخصوص PC رو دارين در دسته كامپيوتر بازي در بخش ابزار جانبي تهيه كنين.

دسته هاي مختلف گيمباز به اين ترتيب كه براتون ميگم هست: پلي استيشن، ايكس باكس، نينتندو و كامپيوتر بازي گرفته تا رويداد هاي بازي ،گيفت كارت ،گجت ها ، اكانت بازي و ساير موارد.
اپليكيشن گيمباز مخصوص گوشي ها اندرويدي(Android) هست كه شما ميتونين برا دانلود از طريق گوگل پلي به راحتي دانلود كنين.

وب سايت گيمباز هم براي گيمرهايي كه از گوشي هاي آي او اس (IOS) يا گيمرهايي كه به موبايل  اندرويدي(Android) دسترسي ندارن ايجاد شده.

گيمباز براي اينكه بتونه با شما تبادل بيشتري داشته باشه داخل اينستاگرام هم صفحه ايجاد كرده كه اونجا از اخبار مربوط به بازي ها گرفته تا ويديو هاي فان و آموزشي و خفن و برگزاري تورنمنت هاي مختلف فورتنايت، كالاف ديوتي ، رنبو6 و غيره براتون به اشتراك ميزاره تا كنار شما باشه شما ميتونين با سرچ (Gamebuzz.official)  داخل صفحه اكسپلور اينستاگرام پيداشون كنيد.

 خلاصه اينكه گيمرهاي براي اينكه روز به روز از قدرت بيشتري داخل ايران برخوردار باشن بايد در كنار رقابت رفاقت و همياري داشته باشن پس حتما پيج گيمباز و اپليكيشن و سايت گيمباز رو به گيمرهاي  ديگه معرفي كنين تا اينجوري با قدرت زياد بشكافيم بريم جلو براي بدست آوردن روزهاي بهتر گيم در ايران.

اپليكيشن و سايت گيمباز يه سري مزايايي ديگه داره كه به صورت خلاصه در ادامه براتون ميگم:
درج رايگان آگهي
داراي دسته بندي هاي متنوع
راحتي و سادگي استفاده از برنامه
بك برنامه تخصصي براي گيمرها
پرطرفدارترين برنامه خريد و فروش بي‌واسطه گيمينگ در ايران
شما ميتونين از طريق زير به گيمباز دسترسي و با ما در تبادل باشين.
پيج اينستاگرام:@gamebuzz.official
لينك ديسكورد:https://discord.gg/dReKuuh
آدرس سايت:https://gamebuzz.app

لينك دانلود پلي استور: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mnegar.gamebuzz&hl=fa