پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مصالح كابردي در ساخت و ساز

۳۹ بازديد

مصالح كابردي در ساخت و ساز

بتن كاربردي ترين مصالح كاربردي در ساختمان سازي است كه در بخش هاي مختلفي از سازه ها شاهد وجود آن هستيم. بايد بدانيد كه بتن ها به انواع مختلفي دسته بندي مي شوند كه هر يك از اين بتن ها ويژگي هاي متفاوتي خواهند داشت. بتن ساختار بسيار مستحكمي داشته و به همين دليل مي تواند كليه نيازهاي شما را برآورده سازد. در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص قيمت بلوك سبك ارائه نموده ايم:

 

منظور از انواع بتن چيست؟

بسياري اين سوال را دارند كه آيا تمامي بتن ها با يكديگر يكسان هستند؟ در پاسخ بايد گفت: بتن از تركيب آب با: ماسه، سيمان و شن تشكيل مي شود. كليه اين مواد اوليه بايد به مقادير استاندارد با يكديگر تركيب شوند و در اين صورت مقاومت مناسبي از بتن شاهد خواهيم بود. اما در بسياري از بتن ها مواد ديگري نيز به آنها اضافه مي شود كه اين مواد خواص ديگري به بتن بخشيده و استفاده از آن را اختصاصي مي كنند. قيمت بتن به فروش سيمان نسوز و ساير مصالح بستگي دارد. شن هايي كه در بتن مورد استفاده قرار مي گيرند نيز به دو نوع گرد رودخانه اي و شكسته تحت فشار دسته بندي مي شوند كه مي توانيد بتن ساخته شده با هريك را براي خريد انتخاب كنيد. توجه داشته باشيد كه بتن را مي توانيد در دو نوع آماده و مصالح اوليه خريداري كنيد. بتن آماده با قيمت بتن مختلف در شركت هاي مختلفي به فروش مي رسد كه طبيعتا تمامي استانداردها در ساخت اين نوع بتن ها رعايت مي شود اما در صورتي كه مواد اوليه بتن را خريداري كرده باشيد حتما بايد با ميزان استفاده از هريك آشنايي داشته باشيد.

 

x1_0lmc.jpg

 

روان كننده بتن

روان كننده بتن همانطور كه از نام آن پيداست باعث نرم شدن و حالت پذيري بهتر آن خواهد شد به گونه اي كه با استفاده از آن مي توانيد به بهترين شكل ممكن بتن را شكل دهيد. روان كننده بتن مزيت هاي بسياري خواهد داشت كه از جمله مهمترين آنها مي توان به: افزايش عدد اسلامپ و روان شدن بتن، كاهش ميزان آب، افزايش مقاومت فشاري، كاهش دادن عيار سيمان، قابل استفاده در بخش هاي قالب گيري شده نازك و با تراكم ميلگرد بالا، قابليت پمپاژ و... اشاره كرد. تمامي اين موارد دست به دست هم داده اند تا روان كننده بتن را به يكي از محبوب ترين مواد كاربردي در بتن تبديل سازند. توجه داشته باشيد كه روان كننده بتن حتما بايد به مقدار استاندارد در ساختار بتن مورد استفاده قرار گيرد چرا كه در غير اينصورت اثرات سو در آن خواهد گذاشت. استفاده زياد از روان كننده بتن باعث كندگير كردن بتن خواهد شد و بايد مدت بيشتري براي خشك شدن بتن صرف كنيد.

 

قيمت روان كننده بتن

روان كننده بتن با توجه به كاربرد فراوان و كيفيت بالايي كه دارد قيمت مناسبي دارد. قيمت روان كننده بتن به عوامل مختلفي بستگي دارد و به همين دليل نمي توان رقم دقيقي براي قيمت آن در نظر گرفت. روان كننده بتن در انواع مختلف عرضه شده كه هريك از آنها از جنبه هايي با يكديگر متفاوت هستند و مي توانيد بهترين مورد را براي خريد انتخاب كنيد. توجه داشته باشيد كه قيمت روان كننده رابطه مستقيم با كيفيت محصول خواهد داشت و هر چه محصولي با كيفيت تر براي خريد انتخاب كتيد بايد هزينه بيشتري نيز پرداخت نماييد. روان كننده بتن را مي توانيد از مراكز مختلفي خريداري كنيد كه ميزان قيمت تعيين شده براي اين محصول در مراكز خريد، متفاوت خواهد بود. با مقايسه قيمت سيمان رنگي مراكز مختلف مي توانيد بهترين مورد را شناسايي كرده و بهترين مصالح را از آن خريداري كنيد. شهربتن يكي از مراكز معتبر در زمينه فروش مصالح ساختماني است كه مسئولين اين شركت به منظور جلب رضايت مشتريان خود اقدام به ارائه بهترين محصولات با نازلترين قيمت ها كرده اند.

 

 

 

انواع بتن و مواد افزودني به آن

يكي از اصلي ترين كاربرد هاي بتن را مي توان به زيرسازي ساختمان نسبت داد اما علاوه بر آن براي ساخت ستون هاي ساختمان نيز از بتن استفاده مي شود. به نظر شما هر دو اين بتن ها ساختار يكساني دارند؟ طبيعتا ساختار هريك از بتن ها با توجه به محل استفاده اي كه دارند متفاوت خواهد بود و بايد در انتخاب آن نهايت دقت را داشته باشيد. اين تفاوت مربوط به موادي است كه در ساختار بتن وجود دارند. مواد افزودني بتن بسيار زياد هستند كه هريك خاصيت ويژه اي به بتن خواهند بخشيد و مي توانيد متناسب با خواسته خود هريك را به بتن كاربردي خود اضافه كنيد.

 

منظور از مواد افزودني بتن چيست؟

مواد افزودني بتن به كليه موادي گفته مي شود كه علاوه بر شن، ماسه و سيمان در تهيه بتن مورد استفاده قرار مي گيرند. مواد افزودني بتن خاصيت هاي متفاوتي با يكديگر دارند و با استفاده از آنها مي توانيد ويژگي هاي بتن را تغيير داده و آن را در بخش مورد نظر خود استفاده كنيد. مواد افزودني بتن بايد طبق استاندارد هاي خاصي به ساختار بتن اضافه شوند چرا كه در غير اينصورت عملكرد درستي نخواهند داشت. برخي از مواد افزودني بتن بر روي مقاومت آن تاثير مي گذارند و برخي ديگر زمان خشك شدن بتن را تغيير مي دهند. البته انواع متعددي براي مواد افزودني بتن وجود دارند كه حتما بايد پس از كسب اطلاعات كامل از آنها استفاده كنيد. براي اطلاع از قيمت سيمان و ساير افزودني ها به بتن مي توانيد به مراكز معتبر يا سايت هاي مختلف مراجعه نماييد.

 

 

 

خريد مصالح ساختماني

خريد مصالح باكيفيت از جمله خواسته هاي همگان است چرا كه در اين صورت بهترين نتيجه زا شاهد خواهيد بود. امروزه همگان سعي بر ساده انجام دادن كارها دارند و يكي از اين راه ها، اينترنتي شدن كنترل امورات است. در سطح فضاي مجازي شركت هاي مختلفي فعاليت مي كنند كه از طريق آنها مي توانيد بهترين محصولات ساختماني را خريداري كنيد. يكي از اصلي ترين مزيت هاي خريد از اين مراكز صرفه جويي در زمان خريد است و مي توانيد تنوع بيشتري از محصولات را مورد بررسي قرار دهيد. شهر بتن ثابت كرده كه مي تواند كليه نيازهاي مردم از نظر مصالح ساختماني را برآورده سازد. كارشناسان شركت به صورت ?? ساعته و در تمامي روزهاي هفته آماده ارائه خدمات پشتيباني هستند و مي توانيد راهنمايي هاي مورد نياز را از آنها دريافت كنيد همچنين مي توانيد قيمت بورس سيمان و بلوك سيماني و قيمت بلوك هبلكس را استعلام بگيريد. توجه داشته باشيد كه شهربتن كليه انواع مصالح ساختماني را پوشش مي دهد تا ديگر كمبودي نداشته باشيد.

استفاده كردن از مصالح ساختماني در مواقع بسياري مورد نياز خواهد بود اما چه نوع مصالحي بايد در چه محلي مصرف شود؟ طبيعتا براي ساخت بخش هاي مختلف سازه بايد از مصالح متفاوتي استفاده شود چرا كه ميزان مقاومت و همچنين كيفيت مصالح با يكديگر متفاوت است و چنانچه در محل مناسب به كار برده شود بهترين نتيجه را خواهد داشت. بتن به عنوان يكي از كاربردي ترين انواع مصالح ساختماني شناخته مي شود كه امكان استفاده در بخش هاي مختلف سازه را داشته و با استفاده از آن مي توانيد مقاومت بالايي را به ارمغان آوريد. در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص فروش سيمان نسوز و قيمت بلوك سبك ارائه نموده ايم:

 

بتن و ساختار آن

سيمان از گذشته دور تاكنون به عنوان اصلي ترين مصالح مصرفي در ساخت و ساز به شمار مي رود كه براي ساخت مراكز مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرد. البته قيمت سيمان رنگي با توجه به برخي موارد ممكن است متفاوت باشد. چرا كه برخي از مردم انتظارات خاصي از ملات سيماني خود دارند. بتن يكي از كاربردي ترين مواد تشكيل شده با سيمان است كه مقاومت بسيار بالايي داشته و در بخش هاي مختلف ساختمان بكار گرفته مي شود. بتن از: ماسه، شن و سيمان به همراه آب ساخته مي شود كه البته تمامي مواد بايد به مقادير استاندارد اضافه شوند تا بتن، دوام و كيفيت مطلوبي داشته باشد. بسياري از مردم اقدام به خريد بتن آماده مي كنند كه در اين صورت مراكز فروش بتن آماده كليه امورات را برعهده داشته و محصولي با كيفيت توليد خواهند كرد اما چنانچه خودتان تمايل به درست كردن بتن داشته باشيد بايد تمامي مواد كاربردي در بتن را در مقادير استاندارد اضافه كنيد.

 

 

 

منظور از فوق روان كننده بتن چيست؟

يكي از مواد افزودني تاثير گذار در قيمت بتن را مي توان فوق روان كننده ها دانست. روان كننده ها در سه نسل ارائه شده اند كه فوق روان كننده هاي بتن را مي توان نسل دوم از ميان آنها دانست كه محبوبيت بسيار زيادي دارد. فوق روان كننده بتن بر پايه نفتالين سولفونات بوده و باعث كاهش ميزان استفاده از آب خواهد شد. توجه داشته باشيد كه اين امر به هيچ وجه دليلي بر كاهش مقاومت بتن نيست بلكه مقاومت بتن نيز با استفاده از آن افزايش پيدا مي كند. فوق روان كننده بتن ميزان آبدهي بتن را كاهش داده و وقت بيشتري براي پهن كردن بتن به شما خواهند داد. در صورت استفاده از اين مواد مي توانيد قالب هاي سيمان را در مدت زمان كوتاه تري باز كنيد. مقاومت فشاري بتن نيز افزايش پيدا كرده و از شكسته شدن بتن‌ جلوگيري خواهد شد. توجه داشته باشيد كه اين ماده همانطور كه از نام آن پيداست باعث روان شدن چشمگير بتن مي شود.

 

قيمت فوق روان كننده بتن

همانطور كه در بخش قبل نيز به آن اشاره شد فوق روان كننده بتن از جمله محبوب ترين مواد افزودني بتن به شمار مي رود. قيمت يكي از مهمترين مواردي است كه در خريد فوق روان كننده بتن بايد مورد توجه قرار گيرد. در رابطه با قيمت فوق روان كننده ها نمي توان رقم ثابتي در نظر گرفت چرا كه قيمت اين محصول نيز به مانند تمامي لوازم ديگر نوسانات بسياري داشته و ممكن است در روزها و هفته ها متغير باشد. قيمت فوق روان كننده ممكن است تحت تاثير كيفيت محصول نيز متفاوت باشد چرا كه برخي از مراكز فروش مصالح ساختماني به منظور جلب توجه، اقدام به فروش محصولات بي كيفيت با قيمت ارزان تر مي كنند. به هيچ وجه نبايد كيفيت را فداي قيمت كرده و اين نوع محصول را براي استفاده خود خريداري كنيد چرا كه ممكن است نتواند تاثير مطلوبي بر روي بتن بگذارد. البته بايد بدانيد كه قيمت فوق روان كننده بتن در مقايسه با ويژگي هاي منحصر به فردي آن مناسب است.

 

 

 

آشنايي با مواد افزودني به بتن

در انتخاب بتن نيز حتما بايد دقت كافي داشته باشيد چرا كه بتن ها را نيز مي توان از طرف مواد اوليه كاربردي در آنها به انواع مختلفي دسته بندي نمود كه هريك ويژگي هاي منحصر به فرد خود را داشته و استفاده كردن از آنها براي بخش هاي مختلف امكان پذير است. با اضافه كردن برخي مواد به بتن مي توان ويژگي هاي آن را تغيير داد و به همين دليل قبل از خريد بهتر است با برخي از اصلي ترين مواد افزودني بتن آشنايي داشته باشيد.

 

مواد افزودني بتن

بتن از تركيب مواد مختلفي تشكيل مي شود كه اصلي ترين آنها: شن، ماسه و سيمان است كه با آب تركيب شده و ماده اي چسبنده ايجاد خواهد كرد. اما علاوه بر اين مواد ممكن است تركيبات ديگري نيز به بتن اضافه شوند كه به تمامي آنها مواد افزودني بتن گفته مي شود. مواد افزودني بتن هريك خواص مخصوص خود را دارند و با اضافه كردن هريك، بتني متفاوت خواهيد داشت مانند روان كننده بتن. قيمت بلوك سيماني و ساير مواد افرودني به بتن رو ميتواند از سايت هاي مختلف در اين زمينه پيگيري نماييد. توجه داشته باشيد كه مواد افزودني بتن بايد به مقدار استاندارد با ساير تركيبات بتن مخلوط شوند تا هيچگونه اختلالي در كيفيت بان به وجود نيايد. استفاده بيش از حد از مواد افزودني بتن باعث مي شود كه مقاومت بتن كاهش يابد. اضافه كردن مواد افزودني بتن بايد به موقع انجام شود به گونه اي كه برخي از مواد همزمان با ساير تركيبات اضافه مي شوند اما برخي ديرتر، به همين دليل بايد حتما با طريقه استفاده از مواد افزودني بتن آشنايي داشته باشيد.

 

 

 

بهترين روش خريد مواد افزودني بتن

براي خريد مصالح ساختماني و مواد بتن راه هاي متفاوتي ميش رو خواهيد داشت و در حالت كلي اين روش ها به دو نوع حضوري و غيرحضوري دسته بندي مي شوند. روش حضوري، مراجعه به مراكزي است كه در سطح شهر فعاليت مي كنند. خريد از اين مراكز به دليل وقت گير بودن كمتر مورد توجه قرار گرفته است. بهترين روش براي خريد مواد افزودني بتن را مي توان مراجعه به وب سايت هاي اينترنتي فروش دانست چرا كه خريد از اين مراكز به زمان كمتري نياز داشته و خواهيد توانست انواع اقسام محصولات مختلف را مورد بررسي قرار دهيد. شهر بتن يكي از مراكز معتبر فروش مصالح ساختماني در فضاي مجازي است كه از طريق آن مي توانيد بهترين و با كيفيت ترين محصولات را با نازلترين قيمت ها خريداري نماييد و استعلام قيمت هاي مختلف از جمله قيمت سيمان امروز و قيمت بلوك هبلكس را دريافت كنيد.

 

 

برگرفته از سايتhttps://shahrebeton.com/

 

 

 

وكيل طلاق توافقي

۳۳ بازديد

وكيل طلاق توافقي

وكيل براي طلاق توافقي در تهران وكيل

وكيل طلاق توافقي متخصص امكان اين را دارد كه پروسه طلاق توافقي را در مدت سه الي پنج روز به سرانجام برساند. در حالي كه اگر وكيل طلاق توافقي متخصص نباشد اين پروسه تا سه ماه امكان رسيدن به راي را نخواهد داشت.

z6_xr2.png

شايد در نگاه اول گرفتن وكيل طلاق توافقي دربر دارنده هزينه باشد ولي همين كه فقط يك مورد جلسات مشاوره بهزيستي كه 45 روز مي باشد توسط وكيل طلاق توالفقي متخصص حذف مي گردد خودش نشانگر اهميت و ضرورت استفاده از وكيل طلاق توافقي مي باشد. مورد بعدي بحث جلسات دادگاه مي باشد كه در صورت عدم وجود وكيل طلاق توافقي زوجين نياز به مراجعه چندين و چندباره به دادگاه را در شرايط كرونايي موجود دارند كه مسلما با وجود وكيل طلاق توافقي به هيچ عنوان نياز به حضور زوجين در هيچ كدام از مراحل دادگاه نيست و فقط يك بار جهت انجام آزمايش بارداري زوجه با هماهنگي وكيل طلاق توافقي خويش در آزمايشگاه حاضر مي گردد.

 

مشكلات طلاق توافقي

وكيل به شخصي گفته مي شود كه در طلاق توافقي تخصص دارد و طلاق توافقي عبارت است از طلاقي كه در آن زوج و زوجه در ارتباط با تمامي حقوق و تكاليف يكديگر به توافق جامع و واحدي خواهند رسيد كه به اختصار در رابطه با هر يك از اين حقوق و تكاليف در ذيل بحث خواهيم كرد.


معمولا پس از صدور حكم طلاق توافقي، شوهر هيچ اجباري براي آمدن به محضر ندارد و چون اين طلاق با توافق طرفين صورت مي‌گيرد، به لحاظ قانوني رفتن به محضر هم بايد با توافق طرفين باشد و نمي‌شود توافق طرفين را با الزام همراه كرد، بنابراين براي حل اين مشكل شايد بهترين راهكار اين باشد كه طرفين الزام رفتن به محضر را نيز جزيي از تعهدات خود در دادخواست ذكر كنند تا در نهايت در حكم دادگاه منعكس شود. در اين صورت مي‌توان الزام شوهر را به آنچه خود تعهد داده است، از دادگاه درخواست كرد.

مزيت طلاق توافقي توسط وكيل

از مزاياي كمك گرفتن از وكيل طلاق توافقي مي توان به موارد زير اشاره كرد:


ظرف مدت سه تا هفت روز كاري انجام خواهد شد.

  • نيازي به حضور زن و مرد در دادگاه نمي باشد.
  • توافقات زن و مرد توسط وكيل صورت جلسه و مطابق آن حكم صادر ميشود.
  • اجراي صيغه طلاق هم بدون حضور زن و مرد و توسط وكيل ميباشد.
  • نيازي به حضور زن و مرد در جلسات مشاوره نميباشد و وكيل به جاي آنها در جلسات مشاوره شركت خواهد كرد.

 

مهريه

در طلاق توافقي زوجين اجازه دارند به هر نحو ممكن تصميم گيري كنند و حتي زوجه قادر است در ازاي تحقق شروط مد نظر خود از دريافت مهريه صرف نظر كند

نفقه

نقه يك نوع حقوق مالي متعلق به زوجه است كه متناسب با شوونات اجتماعي و خانوادگي او تعيين ميگردد و زوج هم ملزم به پرداخت ان مي باشد مگر تنها به يك دليل و ان هم عدم تمكين زوجه مي باشد كه در قانون شرايط كلي ان تعيين گرديده است. حال مي توان گفت در طلاق توافقي زوجين مي توانند در نحوه ي پرداخت اين حقوق مالي به توافق برسند و حتي ميزان آن را از حد متكارف بكاهند و يا حتي افزايش دهند.

جهيزيه

جهيزيه عبارت است از اموالي كه زوجه در ابتدا جهت شروع زندگي مشترك به منزل زوج آورده و زوج نسبت به آن هيچ گونه حقي ندارد.در طلاق توافقي در رابطه با جهزيه زوجين در تصميم گيري مختار هستند و هر گونه تصميم از جانب ايشان پذيرفته و مسموع خواهد بود.

اجرت المثل

زوجه بر حسب كارهايي كه در امر خانه داري انجام ميدهد مستحق اجرت المثل خواهد بود مگر آن كه قصد تبرع داشته باشد كه اصل بر عدم آن است و در صورتي كه مرد قصد تبرع را از جانب زوجه ادعا نمايد بايد آن را به اثبات برساند.در طلاق توافقي معمولا زوجين در اين رابطه به توافق خواهند رسيد كه زوج مبلغي را به عنوان اجرت المثل به زوجه پرداخت نمايد.

حضانت فرزندان

مطابق با قانون حضانت فرزندان تا سن 7سالگي با مادر است و بعد از آن حضانت با پدر است.حال در طلاق توافقي زوجين ميتوانند با توجه به شرايط يكديگر بر خلاف مفاد قانون به توافق برسند.

نفقه فرزندان

مطابق با قانون ، پرداخت نفقه فرزندان ،در هر سني با پدر است و در صورت امتناع از پرداخت آن مجازات حبس در انتظار پدر خواهد بود.اما در طلاق توافقي زوجين مي توانند توافق كنند كه نفقه فرزندان بر عهده مادر قرار بگيرد.

 

چه زمان زن حق طلاق دارد؟

  • استنكاف شوهر از دادن نفقه
  • سو معاشرت يا رفتار زوج
  • ابتلا به بيماري صعب ‌العلاج
  • جنون مرد،هنگامي كه فسخ نكاح ممكن نيست
  • محكوميت مرد به حبس بيش از 5 سال
  • اعتياد مرد
  • ترك زندگي از سوي مرد

برگه دادخواست توسط وكيل طلاق توافقي

در برگه دادخواست صدور گواهي عدم امكان سازشوكيل طلاق توافقي )‌ مواردي كه بايد درج شود عبارتند از:

  • مشخصات طرفين: نام، نام‌خانوادگي،‌ نام پدر، شغل، محل اقامت خواهان و خوانده
  • مشخصات وكيل يا نماينده قانوني (در صورت وجود)
  • تعيين خواسته و بهاي آن: تقاضاي صدور گواهي عدم امكان سازش (طلاق توافقي)‌ دلايل و منظمات دادخواست: فتوكپي مصدق عقدنامه ازدواج

 

در طلاق توافقي در مورد چه چيزهايي بايد توافق شود

تمامي حقوق زن شامل مهريه. نفقه. اجرت المثل. حضانت فرزند. نحوه ملاقات با فرزند و نفقه فرزندان بايد به صورت دقيق توافق شود.

 

  • مدت زمان عده در طلاق توافقي

 در صورتيكه زن باكره نباشد مدت زمان عده سه ماه و ده روز است ولي در صورتيكه خانم باكره باشد ديگر زمان عده وجود نخواهد داشت.

 

  • آيا در طلاق توافقي امكان گرفتن مهريه است

در طلاق توافقي تمامي شرايط به توافق محضري طرفين بستگي خواهد داشت و در صورتيكه ميزان مهريه مشخص يا بذل شده باشد و حق رجوع به ما بذل اسقاط شده باشد ديگر وجه نميتواند بعد از طلاق مهريه ي خود را مطالبه نمايد.

 

 

دادخواست توسط وكيل طلاق توافقي

نمونه دوم دادخواست توسط وكيل طلاق توافقي

رياست محترم دادگاه هاي خانواده تهران
 

با سلام احتراما اينجانبان بر طبق كپي مصدق عقدنامه پيوست از مورخ در عقد نكاح دائم يكديگر مي باشيم كه به دليل عدم تفاهم اخلاقي تمايل به جدايي و طلاق داريم. لذا از محضر محترمتان صدور گواهي عدم امكان سازش (طلاق توافقي) مورد استدعاست.

نمونه اول دادخواست توسط وكيل طلاق توافقي

به شرح مندرج در سند ازدواج رسمي شماره ترتيب ………… دفتر ازدواج شماره…………..اينجانب ………. با …………..در تاريخ   ……….. ماه ………….به عقد دائم يكديگر در آمده ايم كه با وصف آنكه داراي فرزند مشترك نمي باشيم/مي باشيم بواسطه عدم تفاهمات اخلاقي وروحي منجر به اختلافات متعدد حاصله قادر به ادامه زندگي مشترك زناشوئي نمي باشيم لهذا بواسطه مذكور شده مصمم به طلاق بوده با تقديم دادخواست مذكور صدور گواهي مذكور جهت ارائه به دفترخانه طلاق واجراي صيغه طلاق را درخواست داريم.

شرايط و توافقات حاصله به اين شرح است: ?-زوجه تمامي مهريه خود/يا قسمتي از آنرا را شامل ……….. سكه بهار آزادي يا وجه نقد ومبلغ …………………….ريال را همزمان با اجرا ووقوع طلاق به زوج بذل نموده وزوج قبول بذل مي نمايد.?-جهيزيه در نزد زوجه بوده ووي ادعاي در اينخصوص ندارد.?-زوجه باردار نبوده و فاقد فرزند مشترك /يا داراي ……فرزند مشترك مي باشيم و شرايط حضانت و ملاقات به اين شرح است…………………………………………………….?-زوجه ادعاي در خصوص نفقه واجرت المثل ندارد/يا دارد و…………….مبلغ دريافت مي نمايد.

مشاوره حقوقي طلاق توافقي: طلاق ميتواند به درخواست زوج(مرد)، زوجه(زن) و يا با توافق زوجين  براي طلاق(طلاق توافقي)انجام پذيرد. در طلاق توافقي لازم است هردوي زن و شوهر در تمام موضوعات ومراحل رسيدگي توافق وحضور داشته باشند. البته در صورت اتخاذ وكيل طلاق توسط زوجين ، بدون حضور آن ها نيز روندكارانجام خواهد گرفت.

با توجه به زياد شدن مشكلاتي همچون طلاق و پيامد هاي منفي بعد از جدايي به ويژه براي فرزندان طلاق؛ زوجين بايد با مشاوره حقوقي طلاق توافقي آشنايي داشته باشند. بوسيله مشاوره حقوقي رايگان از بسياري از مسائل آگاه خواهيد شد.

مدارك لازم براي طلاق توافقي

مدارك لازم براي طلاق توافقي شامل كارت ملي، شناسنامه و عقدنامه است. براي دادخواست زوجين بايد براي ارائه مدارك ذكر شده به دفتر خدمات قضايي (در تهران) و يا واحد ثبت دادخواست (در شهرستان) مراجعه كنند. دادخواست مربوطه “صدور گواهي عدم امكان سازش (طلاق توافقي)” مي باشد.

 

 

وكيل طلاق توافقي به اين صورت است كه دادگاه صالح بر اساس آدرس محل سكونت زوجين تشكيل مي شود. با ارسال پيامكي حاوي شعبه و تاريخ مربوطه،به زن و شوهر؛ هردوي آن ها بايد باهم در زمان مقرر در شعبه حضور داشته و خواسته ي خود مبني بر طلاق توافقي را مطرح كنند. دراين جلسه دادگاه طرفين را به داوري ارجاع مي دهد.

داوري

داوري به اين صورت است كه در صورت امكان زوجين طبق اعلام دادگاه از بين بستگان و يا آشنايان مورد اعتمادشان داوراني را به دادگاه معرفي ميكنند. در غير اين صورت دادگاه خود مبادرت به انتخاب داور خواهد كرد.

علاوه بر اين دادگاه آن ها را به مركز مشاوره هم ارجاع ميدهد. در اين مراكز علت عدم توافق خود را مطرح ميكنند. اگر مشاوره در جهت ايجاد صلح و سازش باز هم موفقيت آميز نبود مشاور نظر كارشناسي خود را كتبا به دادگاه اعلام مي كند.

 

گواهي عدم امكان سازش

گواهي عدم امكان سازش پس از بررسي  نظركارشناسي مشاور و داور،توسط قاضي صادر مي شود. در همان جلسه زن و شوهر بايد حق تجديد نظرخواهي و فرجام خواهي را از خود ساقط كنند؛ كه با اين كار راي دادگاه قطعي شده و گواهي قطعيت در سه نسخه صادر ميشود. به هريك از طرفين يك نسخه داده مي شود.

مراجعه به دفاتر ثبت ازدواج و طلاق

مراجعه به دفاتر ثبت ازدواج و طلاق پس از صدور گواهي امكان عدم سازش انجام مي گيرد. در صورت باكره بودن زوجه، بايد در ضمن توافقات به اين امر اقرار كند. لازم است كه قبل از اجراي صيغه طلاق، گواهي سلامت بكارت خود را از پزشكي قانوني دريافت كند.

در صورت باكره نبودن با انجام آزمايش خون، گواهي عدم بارداري را دريافت مي كند. در اين مرحله زوجين مي توانند با اين گواهي و قطعيت گواهي عدم سازش به هر يك از دفاتر ثبت ازدواج و طلاق مراجعه كرده و صيغه طلاق در خصوص آن ها جاري خواهد شد. لازم به ذكر است كه گواهي امكان عدم سازش تنها سه ماه اعتبار دارد.

در ابتداي امر وكيل طلاق توافقي را شرح مي دهيم تا بعد به حضانت در اين نوع طلاق بپردازيم. طلاق توافقي به طلاقي گفته مي شود كه زن و شوهر زماني كه ادامه زندگي مشترك را ممكن ندانستند با تنظيم دادخواست و قراردادي مشترك به دادگاه از يكديگر بصورت توافقي جدا مي شوند. به موجب قرار مشترك طرفين تكليف مهريه، حضانت فرزند و …. مشخص مي شود و دادگاه با توجه به توافق طرفين اقدام به صدور حكم مي كند. در اين توافق و قرارداد اوليه طرفين ممكن است با وجود اينكه سن كودكان بيش از 7 سال باشد حضانت آن ها را به مادر بسپارند و البته در اكثر مواقع تامين نفقه كودكان به عهده پدر است كه متعهد به پرداخت نفقه فرزندان خود مي شود و بهتر آن است كه اين شرط نيز ذكر شود كه نفقه هرساله با توجه به تورم افزايش يابد. البته طرفين در اين توافق ضمن طلاق توافقي مي توانند شروط ديگري نيز قيد كنند مثل اينكه اگر مادر اقدام به ازدواج مجدد نمود فرزند يا فرزندان نزد او بمانند يا خير. لازم به ذكر است كه مادر علي رغم داشتن حضانت فرزند نمي تواند براي خروج او از كشور تصميم گيري نمايد و اين امر از مسائلي است كه در حيطه ولايت پدر مي باشد و مادر فقط با اخذ وكالت تنظيمي در دفترخانه از پدر امكان تصميم گيري در اين مورد را دارد.

يعني در صورتي كه تا مدت سه ماه پس از صدور اين گواهي اگر زوجين با مدارك مربوطه به دفترخانه مراجعه نكنند؛ اعتبار اين گواهي و تمام توافقات في مابين آن ها از بين خواهد رفت. در ضمن در مدت اعتبار گواهي عدم سازش، هيچ كدام از طرفين قادر نخواهد بود به تنهايي توافقات را از بين ببرد. تنها با توافق ثانويه طرفين امكان از بين بردن توافق اوليه وجود دارد. همچنين ميتوانيد جهت كليه امور مربوط به طلاق از وكيل پايه يك دادگستري كمك بگيريد.

طلاق داراي انواع مختلفي است طلاق ممكن است به صورت طلاق توافقي ميان زن و مرد اتفاق بيفتد در اين صورت طر بايد نسبت به امور مالي مربوط به ازدواج با يكديگر توافق نمايند
 

اين امور عبارتند از مهريه نفقه و اجرت المثل ايام زوجيت به عنوان مثال زوجه قبول مي نمايد در اثر ابراء مهريه يا بخشش كل مهريه يا قسمتي از آن وكالت در طلاق ين را از مرد دريافت نمايد و با گرفتن يك وكيل دادگستري از جانب شوهر عمليات طلاق توافقي را نهايي كنند بنابرا در طلاق توافقي طرفين نسبت به تمامي موارد مالي مربوط به ازدواج با يكديگر توافق مي نمايند برخي اين تصور نادرست را دارند كه اگر طلاق به صورت توافقي باشد ديگر مهريه به زن تعلق نخواهد گرفت اما بايد در نظر داشت كه مرد و زن ميتوانند نسبت به ميزان مهريه نوع آن با يكديگر توافق نمايند حتي ميتوانند مهريه را عوض كرده و به فت يا عنوان مثال با در ??ميليون تومان پول نقد كلمه اي كه عبارت است از ???سكه بهار آزادي را به مرد ببخشد بنابراين فت يا در طلاق توافقي ممكن است زن بر اساس توافقات صورت گرفته في مابين طرفين كل مهريه يا قسمتي از آن را در نمايند يا حتي به جاي مهريه مصرح در سند نكاحيه مال ديگري از جمله پول نقد يا هر چيز ديگري را به مالكيت خود درآورد و اين يك امر كاملا توافقي في مابين طرفين است همچنين ممكن است مرد و زن توافق نمايند زن تمامي مهريه خود را ببخشد و هيچ مالي به او تعلق نگيرد در واقع در مقابل گرفتن وكالت در طلاق از جانب مرد مرحله خود را نيز به با ند ايشان بذل نمايد در اين صورت مرد هيچ گونه تعهدي نسبت به پرداخت مهريه نخواهد داشت در نتيجه زن ميتوا فت يا گرفتن يك وكيل دادگستري از جانب مرد مراحل مربوط به طلاق توافقي را پيش برده و در نهايت حكم طلاق را در نمايد بايد بدانيم كه طرفين مي توانند مال ديگري به جز آنچه كه در سند نكاحيه ذكر شده عنوان مهريه در زمان طلاق توافقي تعيين و رد و بدل نمايند و اين تصور صحيح نيست كه زن تحت هيچ شرايطي در طلاق توافقي هيچ پولي دريافت نمي كند و مستحق مهريه نخواهد بود براي انجام مراحل طلاق توافقي نيز علاوه بر مراجعه به قسمت هاي مختلف سايت گروه وكلاي مهرآيين مي توانيد با شماره تلفن هاي اين گروه تماس حاصل كرده و با وكلا و مشاوران گروه به صورت رايگان صحبت كرده و سوالات خود را از ايشان بپرسيد وكلاي گروه وكلاي مهرآيين شما را در مسير گرفتن طلاق شما.

 

منبع:

https://www.tehran-atorney.com/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%B7%D9%84%D8%A7%D9%82-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%81%D9%82%DB%8C

 

 

Solidification چيست؟

۳۷ بازديد

Solidification چيست؟

Solidification نامي است كه من استفاده مي كنم زيرا اين مرحله دستاوردهاي شما را تقويت مي كند. اين به شما كمك مي كند تا تمام ماهيچه هايي را كه هنگام حركت به يك برش ايجاد كرده ايد حفظ كنيد. بدون اين مرحله ، من تعداد زيادي از بچه ها را ديدم كه در مرحله ساخت اندازه خود را بسته اند ، اما پس از شروع برش ، بسياري از اين عضله تازه پيدا شده را بلافاصله از دست مي دهند. افزايش عضله بسيار كندتر از چربي سوزي است بنابراين قرباني كردن توده عضلاني با برش سريع به سرعت بسيار اشتباه بزرگي است. در عوض ، شما بايد دستاوردهاي خود را تثبيت كرده و آنها را در دراز مدت قفل كنيد.

 

مرحله انجماد به اين امر مي رسد. مرحله Solidification تركيبي از تمرينات قدرتي كم حجم با رژيمي است كه براي حفظ وزن شما طراحي شده است. حفظ وزن در پايان حجم باعث مي شود وزني كه به دست آورده ايد ثابت بماند. اين به شما امكان مي دهد وزن جديد بيشتري را كه به آن رسيده ايد "مالك" كنيد. بنابراين ، هنگامي كه پس از حفظ وزن بدن خود در مرحله جامد شدن به يك برش روي مي آوريد ، توده عضلاني را بسيار بهتر حفظ مي كنيد. اين يك تغيير دهنده بازي سخت گير معمولي است كه اغلب مي بيند كه تمام دستاوردهاي آنها هنگام قطع شدن از بين مي رود.

چرا نمي توانم به ساختمان ادامه دهم؟

 

گنجاندن مراحل تمرينات با حجم كم ، يك حركت هوشمندانه است كه به شما كمك مي كند عضلات در حال رشد خود را در دراز مدت حفظ كنيد.

 

متأسفانه ، اين استراتژي به طور گسترده استفاده نمي شود. بسياري از ما مي ترسيم كه ماهيچه هاي ما از بين بروند اگر يك روز در ورزشگاه عقب نشيني كنيم. بگذريم ، يك هفته يا يك ماه كامل. اين طرز فكر باعث مي شود كه ترمز دستي روي هيپرتروفي شما قرار گيرد!

 

هنگامي كه براي اولين بار يك مرحله جامدسازي را براي مشتريان توضيح مي دهم ، اغلب با اين جمله پاسخ مي دهم: "اما من مي خواهم اندازه بيشتري بسته بندي كنم. آيا نمي توانم فقط با فاز بيلد طولاني تر حجم دهي كنم؟ "

 

در حالي كه تعقيب دستاوردهاي بيشتر جذاب است ، اگر قبلاً چندين ماه تمرينات سخت ، م ،ثر و كارآمد با حجم بالا را انجام داده ايد ، اقدامي عاقلانه نيست. اين دقيقاً همان كاري است كه شما در مرحله Build انجام داده ايد. دليل اين كه تلاش براي طولاني تر شدن مرحله ساخت مشكل ساز است ، بر اساس چند اصل است كه قبلاً در اين مجموعه به آن پرداخته ام:

 

    اثر تقابل مكرر

    كاهش بازده

    حداكثر حجم قابل بازيابي

    مقاومت سازگار

 

به جاي پوشش مجدد همه اين موارد ، در اينجا خلاصه اي سريع از چرايي تركيب اين عوامل براي ايجاد يك نتيجه طبيعي در مرحله ساخت وجود دارد.

 

بدنه يك ماشين سازگار شگفت انگيز است. هرچه بيشتر كاري را انجام دهيد ، بدن شما بيشتر سازگار مي شود و كمتر از آن نتيجه مي گيريد. آموزش مداوم بدنسازي با حجم بالا نمونه اي از اين موارد است. پس از 4 مرحله كوچك كه شامل يك مرحله كامل ساخت است ، چندين ماه آموزش خسته كننده داشته ايد. بدن شما بيشتر سازگاري هاي لازم را براي زنده ماندن از حمله تمرينات مرحله Build ايجاد كرده است. مقاومت تطبيقي ??ايجاد شده است و انجام همان كارها مزاياي كمي به همراه خواهد داشت و ممكن است شما را فراتر از توانايي خود براي بازيابي قرار دهد.

 

به طور خلاصه ، اگر به همان شيوه آموزشي ادامه دهيد ، در نهايت كار خود را متوقف مي كند. انجام بيشتر همين كارها بر اين واقعيت غلبه نمي كند. با اين حال ، اين دقيقاً اشتباهي است كه اكثر افراد علاقه مند به ورزشگاه انجام مي دهند. از اين اشتباه اجتناب كنيد و تغيير راهبردي در آموزش خود ايجاد كنيد تا بتوانيد در آينده به موفقيت برسيد.

منبع : مرواريد شهري نجات   

https://morvarid-shahrinejat.com

https://www.reddit.com/r/business/comments/pigtn9/%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C_%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF/

https://myspace.com/orlaoneal8

https://www.goodreads.com/user/show/140004693-orla-oneal8

https://disqus.com/by/orlaoneal8/about/

 

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=MennaMeyers3

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:MennaMeyers3

https://www.pubpub.org/user/cohan-neale-12

http://beristain.udeo.edu.gt/user/mennameyers3/

https://wiki2.eecs.umich.edu/hrb/index.php/User:MennaMeyers3

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:MennaMeyers3

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

 

 

 

پنكه در مقابل AC: كدام بهتر است؟

۴۳ بازديد

پنكه  در مقابل AC: كدام بهتر است؟

در ميان بسياري از روشهاي دستيابي به سرمايش فضا ، برجسته ترين آنها يا تهويه مطبوع يا پنكه سقفي - Fan Vs AC هستند. هر دو اين وسايل خنك كننده در بين صاحبان خانه كاربرد گسترده اي پيدا كرده اند ، از اولين شكل پنكه هاي سقفي از 500 سال قبل از ميلاد استفاده مي شود. در مقايسه ، كولرها به لطف آقاي ويليس كرير ، اختراع نسبتاً جديدي هستند. تهويه مطبوع گرچه در حال استفاده جديد است ، در سراسر ايالات متحده بسيار محبوب شده است ، حدود 90 درصد از خانه ها داراي تهويه مطبوع هستند در حالي كه 47 درصد در 1973 بود.

 

بحث Fan در مقابل AC مدت زيادي است كه درگير است. طرفداران هميشه ليستي از نكات صرفه جويي در مصرف انرژي را در تابستان تهيه مي كنند ، در حالي كه تهويه مطبوع خنك كننده فوق العاده اي را فراهم مي كند!

 

طرفداران هر دو دلايل متفاوتي را براي استفاده از هر دستگاه ارائه كرده اند. به عنوان مثال ، پنكه هاي سقفي خنك كننده سبك تا متوسط ??را از طريق مكانيسم ديگري در مقايسه با كولر گازي ، اما با هزينه بسيار كمتر ، ارائه مي دهند. در مقابل ، سيستم هاي تهويه مطبوع قدرت خنك كنندگي بيشتري دارند اما با هزينه اي نامتناسب بالاتر. بنابراين ، آيا فن ها بهتر از تهويه مطبوع هستند؟ بگذاريد مزايا و معايب هر دو را مرور كنيم و دريابيم كدام در خانه شما بهتر جواب مي دهد.

AC vs Fan: هزينه اجراي آنها چقدر است؟

تجزيه هزينه AC در برابر فن

 

فاكتور اصلي براي همه هزينه فن در مقابل هزينه AC است. برخي از سوالاتي كه همچنان مطرح مي شوند - هزينه يك فن چقدر است؟ هزينه اجراي يك فن در تمام طول روز چقدر است؟ آيا كار با كولر گران است؟

 

هزينه اجراي فن در مقابل كولر گازي چيزي است كه متغيرهاي زيادي را شامل مي شود. شامل هزينه اوليه ، هزينه بهره برداري و نگهداري مي شود. بنابراين بياييد نگاهي بيندازيم:

طرفداران سقفي- انواع و هزينه استفاده

 

دو نوع فن وجود دارد AC و DC. يك فن AC مستقيماً از پريز برق منزل شما با برق متناوب 110 ولت كار مي كند. از طرف ديگر ، طرفداران DC جريان متناوب را به جريان مستقيم تبديل كرده و سپس عملكرد مي كنند. فن هاي DC جديدتر دو سوم انرژي كمتري نسبت به فن هاي AC مشابه مصرف مي كنند.

دريچه كولر

اما اين هزينه كم در حال اجرا با يك احتياط همراه است ، هزينه اوليه. فن هاي DC گران تر از پنكه هاي AC هستند. اما در طولاني مدت ، آنها در هزينه هاي عملياتي شما صرفه جويي مي كنند. به عنوان مثال ، يك فن سقفي DC معمولاً با توان 30 وات كار مي كند كه در حدود 1 سنت در ساعت توليد مي شود. با تمديد اين استفاده به كل ماه ، هزينه آن در حدود 1.20 دلار در ماه است. اين كمتر از نوشابه است!

 

فن ها نيازي به نگهداري سنگين ندارند. فقط بايد تيغه ها را تميز كنيد ، پيچ ها را محكم كرده و ياطاقان موتور را هر فصل يك بار روغن كاري كنيد. براي صرفه جويي در هزينه هاي نگهداري مي توانيد تمام اين تعميرات را خودتان انجام دهيد.

 

https://matchguaranty.com/activity/p/394690/

http://truehickman42.booklikes.com/post/4465369/

https://www.careeranna.com/online/activity/p/97930/

https://www.launchora.com/story/1628406497---0

https://all4webs.com/piepimple5/15831585174016701607-170516081?38290=64008

https://app.box.com/s/7tbkgwkfmv58klqmwmxp6bvw6rjm80lg

http://seomypassion12.inube.com/blog/8803254//

https://www.techsite.io/p/2472849

https://yorfriends.com/blogs/post/866

http://vedadate.com/member/blog_post_view.php?postId=143197

 

 

 

مقايسه بهترين شركت هاي طراحي سايت در شيراز

۴۱ بازديد

طراحي سايت در شيراز

داشتن وب سايت امروز نمي تواند به تجارت شما كمك كند ، اما وب سايت شما بايد بتواند مخاطبان را جذب كرده و آنها را به مشتري تبديل كند. طراحي وب سايت ها با روش ها و روانشناسي جديد مشتريان و مخاطبان براي تبديل حداكثر بازديدكنندگان به مشتري يكي از اهداف مشترك شركت طراحي سايت در شيراز است.

سئو و بهينه سازي

پس از بررسي طراحي سايت در شيراز ، راه هايي براي بهبود كيفيت جستجو در گوگل و ساير موتورهاي جستجو ارائه مي دهد و در چند ماه آينده تغييرات را به وضوح مشاهده خواهيد كرد. در واقع مي توان گفت بهترين و ارزان ترين راه براي جذب بازديدكننده و افزايش آمار سايت ، بهينه سازي است.

ساخت برنامه هاي كاربردي موبايل

يكي از بهترين راه ها براي معرفي خود به دنياي جديد ، ورود به دنياي نرم افزارهاي موبايل است. هنگام ورود به اين مسير رقابتي ، تشما را همراهي مي كنند. همچنين طراحي و ساخت برنامه هاي كاربردي موبايل با استفاده از جديدترين متدها و فناوري هاي روز دنيا براي معرفي محصولات ، خدمات يا مارك تجاري و اخذ مدارك كاري از وظايف و اهداف شركت توسعه دهندگان آرياز است.

نكاتي در مورد پروژه هاي تخصصي وب

طراحي سايت در شيراز با تكيه بر تجربه طولاني متخصصان خود آماده تجزيه و تحليل كسب و كار شما و نيازهاي شما در زمينه طراحي وب سايت ، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ، سئو و بهينه سازي و ... و همچنين بهترين و  موثرترين روش ها مي باشد. و مسيرهايي را براي شما فراهم مي كند. ما در زمينه هاي بالا جهت مشاوره با شما خواهيم بود.

طراحي سايت در شيراز

طراحي وب سايت در شيراز مهمترين عامل ورود تجارت به دنياي فناوري هاي ديجيتال است. در اين صفحه ما قيمت ، نمونه و همچنين مقايسه بهترين شركت هاي طراحي سايت مشهد از نظر قيمت و كيفيت خدمات را درج كرده ايم.

نكاتي در مورد طراحي وب سايت در شيراز

طراحي وب سايت در شيراز داراي مراحل مختلفي از جمله قيمت ، انتخاب شركت و در نهايت انجام آن مي باشد. در اين بخش ، هر يك از مراحل را مرور و ارائه مي دهيم. با مشاهده ويدئوهاي زير كليه جزئيات طراحي سايت در شيراز را در چند دقيقه مشاهده كنيد.

مقايسه بهترين شركت هاي طراحي سايت در شيراز

شما قطعا به دنبال بهترين شركت طراحي سايت در مشهد براي سفارش طراحي سايت شيراز هستيد و هنوز از مقايسه آنها نتيجه اي نگرفته ايد. دشوار است كه بهترين شركت طراحي سايت در شيراز باشيد. در اينجا ليستي از شركت هاي طراحي وب سايت شيراز را براي شما گردآوري كرده ايم تا بتوانيد در يك نگاه بهترين شركت طراحي سايت در شيراز را بيابيد. كافي است هر بخشي را كه مخصوص شركت طراحي سايت شيراز است بخوانيد.

طراحي فروشگاه در شيراز

امروزه به دليل استفاده روزافزون از تلفن هاي همراه و همچنين كمبود وقت و نگراني هاي فكري ، مردم به خريد در فروشگاه هاي آنلاين روي آورده اند. به همين دليل ، در آينده اي نزديك افرادي كه مشاغل سنتي خود را به روز نكرده اند و در شيراز طراحي وب انجام نداده اند ، قطعاً سهم زيادي از بازار را از دست خواهند داد. تنها كاري كه مي توان براي شركت در مسابقه انجام داد ، طراحي فروشگاه اينترنتي در شيراز است.

طراحي حرفه اي وب سايت در شيراز

طراحي وب سايت حرفه اي شيراز به اين معني است كه وب سايت طراحي شده هم واكنش گرا است و هم از امنيت بالايي برخوردار است و تجربه كاربري و رابط كاربري عالي براي بازديدكنندگان وب سايت مناسب طراحي شده است. اگر به طراحي وب سايت حرفه اي در شيراز نياز داريد ، كافي است اين كار را از طريق مشاوره طراحي وب سايت در شيراز انجام دهيد.

قيمت طراحي سايت شيراز

بسته هايي كه در زير مشاهده مي كنيد فقط بسته هاي آماده هستند و بسته به نياز خود مي توانيد ويژگي هايي را به بسته خود اضافه يا حذف كنيد. مي توان گفت طراحي يك وب سايت ارزان در شيراز كه مي تواند يك وب سايت با كيفيت خوب باشد ، يك بسته برنزي است كه براي شروع بسياري از مشاغل در ابتدا مناسب است.

 

منبع

 

https://whatsondigest.com/activity/p/173303/

https://ello.co/haddikhan3341/post/1qlqvgzagixs2_zola0xxq

https://dailygram.com/index.php/profile-51101/?link-id=262973

https://www.aiuextension.org/activity/p/744780/

http://mel-assessment.com/activity/p/803544/

https://www.gatesofantares.com/activity/p/911021/

http://geekgirlsnightout.com/membership/activity/p/3347398160276642755/

https://hometownhomedecor.com/activity/p/467815/

http://fluencyuniversity.com/activity/p/754452/

https://hookedheartie.com/activity/p/869235/

http://ijustwanttoplaypoker.com/blog/activity/p/561074/

http://drpetepublishing.com/activity/p/689343/