جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

عفونت مجاري ادراري در زنان و مردان

۴۷ بازديد

عفونت مجاري ادراري (UTI)

اين عفونت، ميكروبي است. اينها موجودات بسيار كوچكي هستند كه بدون ميكروسكوپ قابل مشاهده نيستند. بيشتر عفونت هاي مجاري ادراري توسط باكتري ها ايجاد مي شوند ، اما برخي از آنها توسط قارچ ها و در موارد نادر ويروس ها ايجاد مي شوند. عفونت هاي ادراري يكي از شايع ترين عفونت ها در انسان است.
عفونت ادراري مي تواند در هر نقطه اي از مجاري ادراري شما اتفاق بيفتد. دستگاه ادراري شما از كليه ها ، حالب ، مثانه و مجراي ادرار تشكيل شده است. اكثر عفونت ها فقط مجراي ادراري و مثانه را در قسمت تحتاني درگير مي كنند. با اين حال ، عفونت ها مي توانند حالب و كليه ها را در قسمت فوقاني نيز درگير كنند. اگرچه عفونت هاي دستگاه ادراري فوقاني نادرتر از عفونت هاي دستگاه ادراري تحتاني هستند ، اما معمولاً شديدتر نيز هستند.
هر كسي كه تا به حال يك عفونت ادراري (UTI) را تجربه كرده باشد ، به خوبي مي داند كه چگونه مي تواند خسته كننده و ناراحت كننده باشد. حتي يك مورد خفيف ممكن است هنگام ادرار، افزايش ميل به ادرار كردن و خون و يا درد در ادرار ايجاد نمايد. اگر عفونت از مثانه به كليه منتقل شود، وضعيت مي تواند بدتر شود، درد شديد، تهوع، استفراغ، و در موارد نادر، آسيب كليه ايجاد مي شود.
اين مشكل فقط مختص به بزرگسالان نيست و مي تواند تمامي سنين را تحت تاثير قرار دهد. نوزادان و كودكان همچنين مي توانند عفونت ادراري را دريافت كنند و مواردي كه در سالمندان اتفاق مي افتد گاهي اوقات مي توانند خطرناك باشند.
در اين مقاله سعي شده است كه علائم و نشانه ها ، تشخيص ، عوارض و درمان عفونت ادراري را براي شما عزيزان تشريح نماييم .

علائم عفونت مجاري ادراري

علائم عفونت ادراري بستگي به اين دارد كه كدام قسمت از دستگاه ادراري آلوده است.

عفونت مثانه

عفونت هاي مجاري ادراري تحتاني بر مجراي ادراري و مثانه تأثير مي گذارد (لوله اي كه از طريق آن ادرار از بدن خارج مي شود) كه معمولا به عنوان عفونت مثانه شناخته مي شود.

عفونت پيلونفريت(كليه)

عفونت هاي دستگاه ادراري فوقاني بر كليه ها تأثير مي گذارد. عفونت مجاري ادراري شامل كليه ها و مجاري ادرار (مجرايي كه ادرار از طريق كليه ها به مثانه منتقل مي شود). عفونت كليه نيز به عنوان پيلونفريت ناميده مي شود . اگر باكتري ها از كليه آلوده به خون منتقل گردند، مي توانند تهديد كننده زندگي باشند. اين بيماري كه اوروسپسيس ناميده مي شود ، مي تواند باعث كاهش خطرناك فشار خون ، شوك و مرگ شود.

عفونت دستگاه ادراري پايين (عفونت مثانه)

عفونت دستگاه ادراري پايين (عفونت مثانه) معمولا زماني رخ مي دهد كه باكتري وارد مجراي ادرار شود و باعث عفونت در مثانه شود. در اينگونه عفونت ، علائم اغلب با درد يا ناراحتي خفيف در لگن يا مجراي ادرار شروع مي شوند.

عفونت دستگاه ادراري بالا (عفونت كليه يا پيلونفريت)

عفونت مثانه كه به كليه ها سرايت مي كند، معمولا جدي و نياز به مراقبت هاي پزشكي ضروري دارد. عفونت كليه يا پيلونفريت مي تواند علائم سيستميك (تمام بدن) را كه نه تنها آشكارتر، بلكه اغلب ناتوان كننده است، ايجاد كند.
نشانه هاي پيلونفريت ممكن است شامل موارد زير باشد:

  • تب بالا (بيش از ?? درجه سانتي گراد)
  • لرزش بدن
  • رطوبت ناشي از عرق (لرزش و عرق همراه با افزايش دما)
  • حالت تهوع يا استفراغ
  • درد كمر (درد كه معمولا عميق و زياد در پشت و يا پهلو است ، هرچند كه در شكم فوقاني وجود دارد)

منبع :  https://exiryab.com/blog/%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7/%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86/1820/

https://www.pinterest.com/pin/1047720300782565830
https://sites.google.com/view/maiasande6/home
https://onlineproofing.home.blog/2021/11/13/exiryab/
https://spark.adobe.com/page/mfzOsDUMAkS2G/
https://maiasande6.tumblr.com/
https://myspace.com/maiasande6
https://www.ted.com/profiles/31465460
https://www.goodreads.com/user/show/142839834-dani-sama

 

انجام پايان نامه تز نويسان

۴۴ بازديد

انجام پايان نامه تز نويسان

z1_kxfs.png 

انجام پايان نامه، يكي از دشوارترين و مهم‌ترين بخش‌هاي تحصيلات تكميلي شما خواهد بود. پروژه‌اي چالش برانگيز و متفاوت كه از شما يك پژوهشگر واقعي مي‌سازد. انجام پايان نامه‌ي كارشناسي ارشد و دكتري مي‌تواند به عنوان بولدترين واحدهاي درسي براي دانشجويان تحصيلات تكميلي در اين مقاطع، شناخته شود. اگر شما نيز به اين واحدها رسيده‌ايد و بايد به زودي پايان نامه‌ي خودتان را دفاع كنيد، پيشنهاد مي‌شود تا مطالعه‌ي اين مطلب را از دست ندهيد. ما در اين مطلب تلاش كرده‌ايم تا راهكاري را براي انجام پروپوزال و هم‌چنين پروژه‌ي بزرگ پايان نامه، به شما معرفي كنيم. راهكاري كه مي‌تواند موفقيت شما را در اين مسير بسيار روشن‌تر نمايد. مطالعه‌ي اين مطلب مي‌تواند به شما كمك كند تا از اين مرحله‌ي دشوار، انجام پايان نامه، سريع‌تر، آسان‌تر و البته موفق‌تر عبور نماييد.

چالش انجام پايان نامه

پايان نامه، چيزي نيست كه بتوانيد از انجام آن طفره برويد! شما به عنوان دانشجوي تحصيلات تكميلي، مي‌بايست در درس پايان نامه، نمره‌ي قبولي را كسب نماييد. و همان‌طور كه مي‌دانيد، كسب نمره‌ي قبولي در اين درس، تنها با ارائه‌ي يك پايان نامه و مقاله‌ي استاندارد خواهد بود. بنابراين بهتر است با خودتان روراست باشيد و از همان ابتدا به سراغ راهكارهاي عملي براي انجام پايان نامه‌ي خود باشيد.

پايان نامه نويسي، اين‌طور نيست كه بتوان آن را به انجام مقاله‌ي ساده شبيه كرد. اين‌بار شما با يك پژوهش سروكار داريد. در پايان نامه نويسي، شما مي‌بايست طبق اصول و چهارچوب‌هاي مشخصي، به پژوهش و جمع‌آوري داده‌ها بپردازيد. سپس از داده‌هاي خود، اطلاعات استخراج نموده و بر اساس آن، نتيجه‌گيري نماييد.

مؤسسه‌ي تز نويسان، به انجام پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري مي‌پردازد. شما مي‌توانيد در تمام مراحل انجام پايان نامه‌ي خود، با مشاوران و متخصصين اين مركز در ارتباط باشيد. بدون شك كمك گرفتن از افرادي متخصص و با تجربه در اين زمينه، بسيار راهگشا خواهد بود. تز نويسان، سال‌هاست كه در مسير انجام پايان نامه دكتري و كارشناسي ارشد، چراغي را برافروخته است. چراغي كه مي‌تواند براي افراد اين مسير راهنماي بسيار خوبي باشد.

مرحله‌ي انجام پروپوزال

يكي از مراحل مهم و ابتدايي در انجام پايان نامه، انجام پروپوزال و تهيه‌ي آن است. پروپوزال نويسي كار مهم و حساسي است. صحيح نوشتن اين مقاله مي‌تواند به رواني و سرعت انجام ساير مراحل پايان نامه، كمك شاياني نمايد.

پروپوزال نويسي گزارشي از عملياتي است كه موضوع و چگونگي انجام پژوهش پايان نامه را مشخص مي‌نمايد. اين گزارش به استاد راهنماي شما ارائه مي‌شود. در حقيقت شما در پروپوزال خود، بايد موضوع انتخابي براي پژوهش را بيان نماييد. هم‌چنين در اين مقاله، بايد بتوانيد استاد را متقاعد كنيد كه اين موضوع كاربردي است و از اهميت كافي برخوردار است. شرح روش پژوهش و ابزارهايي كه قصد داريد در انجام پايان نامه‌ي خود به كار ببنديد نيز در پروپوزال گنجانده مي‌شود.

احتمالاً مي‌دانيد كه انتخاب موضوع براي پايان نامه نويسي، چهارچوب و استانداردهاي خاص خود را دارد. موضوع انتخابي مي‌بايست به اندازه‌ي كافي جذاب باشد. و از طرف ديگر نبايد قبلاً توسط شخص ديگري انجام شده باشد. شما مي‌توانيد در مؤسسه‌ي تز نويسان، از خدمات مشاوره براي انتخاب موضوع نيز بهره‌مند شويد. مسلم است سال‌هاي سال تجربه در اين زمينه، مي‌تواند موضوعات جذاب و ناب در حوزه‌ي رشته‌ي تحصيلي شما را در اختيارتان قرار دهد.

با برون سپاري انجام پوروپوزال به مؤسسه‌ي تز نويسان، مي‌توان ضمانت بالايي را براي موفقيت در اين زمينه ايجاد نمود. در مؤسسه‌ي تز نويسان شما قادر خواهيد بود تا موضوع، روش پژوهش و نوشتن پروپوزال خود را به قلم و دست نويسندگاني بسپاريد كه سال‌ها در اين زمينه فعاليت كرده‌اند. با اين كار، شما ريسك اشتباهات انجام مقاله و پروپوزال را كاهش خواهيد داد.

از آن‌جايي كه انجام پروپوزال، مرحله‌ي مقدماتي در انجام پايان نامه است، بنابراين سرعت بخشيدن به موفقيت و قبولي پروپوزال مكتوب شده مي‌تواند به كل مسير پايان نامه نويسي، سرعت ببخشد. اعتماد به تز نويسان براي برون سپاري انجام پروپوزال و هم‌چنين انجام پايان نامه، مي‌تواند سرعت بالا را براي اين امر رقم بزند.

هزينه انجام پايان نامه

انجام مقاله، نوشتن پروپوزال و پايان نامه نويسي براي هر شخصي، نيازمند صرف هزينه خواهد بود. سفارش انجام اين پروژه‌ها در مؤسسه‌ي تز نويسان با حداقل هزينه‌ها امكان پذير است. دانشجويان كارشناسي ارشد و دكتري مي‌توانند با برون سپاري انجام پايان نامه و پروپوزال خود به اين مؤسسه در بخش قابل توجهي از هزينه‌ها، صرفه‌جويي كنند.

نكته‌ي قابل توجه در خصوص هزينه‌ها در اين مؤسسه آن است كه صرف حداقل هزينه در تز نويسان به ازاي دريافت بالاترين كيفيت در خدمات انجام پروژه خواهد بود. به اين صورت كه شما پروژه‌ي خود را به بهترين و استانداردترين شكل ممكن تحويل مي‌گيريد.

نكته‌ي ديگري كه ذكر آن خالي از لطف نيست، اهميت صرفه جويي زماني در صورت برون سپاري انجام مقالاتي مانند پايان نامه و پروپوزال به مؤسسه‌ي تز نويسان خواهد بود. همان‌طور كه پيش‌تر نيز بيان كرديم، در اين مؤسسه، افرادي متخصص و باتجربه، پروژه‌ي شما را در دست خواهند گرفت. بنابراين اين افراد زير و بم نكات تهيه‌ي يك مقاله، يك گزارش و انجام پژوهشي مانند پايان نامه را به صورت تخصصي آموخته و تجربه كرده‌اند. بنابراين، زمان پروژه‌ي شما صرف آزمون‌هاي تست و خطا و عيب‌يابي نخواهد شد. بنابراين در كوتاه‌ترين زمان ممكن، پروژه‌ي خود را تحويل مي‌گيريد. آن هم به صورت استاندارد و با بالاترين ميزان كيفيت.

چرا انجام پايان نامه‌ي خود را به تز نويسان بسپاريم؟

اگر تا الآن بابت برون سپاري و يا اخذ مشاوره از مؤسسات انجام پايان نامه و مقاله، قانع شده باشيد؛ وقت آن است كه به سراغ مؤسسه‌ي برتر براي اعتماد به ارائه و سفارش انجام مقاله‌ي خود بپردازيد. تز نويسان بر اساس نظرات مشتريان خود، برترين مؤسسه‌اي است كه مي‌تواند سفارش پايان نامه و انجام پروپوزال شما را بگيرد. كادر باسابقه و آگاه اين مؤسسه سبب شده است تا مشتريان تجربيات شيريني را در اين زمينه داشته باشند. تجربياتي كه براي آن‌ها موفقيت و طعم خوش قبولي در پايان نامه را به دنبال داشته است.

مؤسسه‌ي تز نويسان شما را به بررسي سوابق درخشان خود و نظرات و بررسي ميزان رضايتمندي مشتريان سابق دعوت مي‌نمايد. بدون شك شما نيز با دانستن محبوبيت اين مؤسسه مي‌توانيد به تز نويسان اعتماد كنيد.

https://www.pinterest.com/pin/966585138745894941
https://spark.adobe.com/page/JSMDItYpnoQ9O/
https://sites.google.com/view/teznevisan3/home
https://onlineproofing.home.blog/2021/12/01/%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af/
https://vickibarber8.tumblr.com/
https://myspace.com/vickibarber8
https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1466026470883561482
https://disqus.com/by/vickibarber8/about/
https://www.goodreads.com/user/show/143566854-vicki-barber
https://en.gravatar.com/vickibarber8
https://www.ted.com/profiles/31877800/about

 

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

۴۸ بازديد


واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

    مهسا عزت زاده
    ????/?/??
    بدون نظر
    2 0

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

امروزه برنامه هاي زيادي به صورت غيررسمي عرضه مي شوند كه امكانات بسيار بيشتري به نسبت نسخه اصلي آن برنامه دارند. واتساپ جي بي به عنوان جديدترين و بهترين نسخه واتساپ در جهان شناخته مي شود كه براساس معماري نسخه اوليه ساخته شده است و در كنار امكانات نسخه اصلي، ويژگي هاي جديدي را نيز ارائه مي دهد.
اين برنامه از نظر امنيت، سرعت، امكانات و بخش حريم خصوصي توانايي هاي زيادي را در اختيار شما قرار خواهد داد و به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد به آساني بخش هاي مختلف برنامه خود را مديريت كنيد. به كمك اين برنامه مي توانيد براي تبليغات واتساپي خود را راحت تر انجام دهيد.
يكي از مهم ترين ويژگي هاي اين نرم افزار جديد كه براي سيستم عامل اندرويد طراحي شده است، قابليت نصب در كنار نسخه اصلي مي باشد و اگر از يك گوشي با دو سيم كارت استفاده مي كنيد، اين نرم افزار مي تواند كنترل بهتري بر روي پيام هاي شما داشته باشد. اين برنامه با امكانات ويژه اي كه در اختيار شما قرار مي دهد به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد فروش در واتساپ را به واسطه ايجاد يك گروه انجام دهيد و با اين روش كسب و كار خود را در شبكه هاي مجازي ديگر نيز گسترش دهيد.
در كنار اين موارد واتساپ جي بي در هنگام عرضه با باگ هاي زيادي روبرو بود كه با تغيير رويكرد استوديوي سازنده آن و رفع سريع اين باگ ها، بسياري از مشكلات آن نيز رفع شده اند و اكنون به يك نرم افزار كاربردي تبديل شده است.
اين نرم افزار سعي كرده است تا امكانات محدود واتساپ را كاملا از بين ببرد و به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد فايل ها و تصاوير خود را با كيفيت بهتر و حجم بيشتري ارسال كنيد و حتي به كمك اين اپ مي توانيد فيلم هايي با حجم بسيار بالا را ارسال كنيد كه اين موضوع مي تواند براي ارسال پيامك تبليغاتي واتساپ بسيار كاربردي و مهم باشد.
امكان مديريت كردن تماس هاي ورودي و خروجي در واتساپ جي بي

يكي از ويژگي هاي اصلي و كاربردي واتساپ جي بي امكان فعال يا غيرفعال كردن ويژگي هايي چون تماس آنلاين، تماس ويديويي و ساير روش هاي ارتباط به راي تك تك مخاطبان است. با اين روش مي توانيد براي برخي از مخاطبان خود، امكان تماس هاي آنلاين را غيرفعال كنيد يا براي برخي ديگر تنها امكان تماس صوتي را ايجاد كنيد.
اين ويژگي به شما كمك مي كند تا مديريت بهتري بر روي مخاطبان خود داشته باشيد و سطح دسترسي ارتباط هر مخاطب را جداگانه مشخص كنيد. همچنين اگر از چند حساب كاربري مختلف واتساپ استفاده مي كنيد، با اين ابزار مي توانيد با خيال راحت و بدون مشكل چندين حساب كاربري را بر روي يك گوشي ايجاد كنيد و به صورت متعدد اين برنامه را در قالب يك نرم افزار كاملا متفاوت بر روي گوشي نصب كنيد.

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها
امكان ارسال فايل هاي حجيم

يكي از مشكلات اصلي نسخه اصلي واتساپ، محدود بودن ميزان حجم ارسال داده براي هر مخاطب مي باشد كه اين موضوع سبب مي شود تا شما نتوانيد فايل هايي با حجم بالا را براي همكاران يا ديگر افراد ارسال كنيد. اما واتساپ جي بي اكنون با ارائه ويژگي جديدي، به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد بيش از 100 فايل تصويري را به صورت هم زمان يا فايل هاي ويديويي با حجم بالا را نيز با كمترين زمان ممكن ارسال كنيد.
اين ويژگي همچنين به شما كمك مي كند تا بدون نگراني از قطع شدن يا بروز مشكل در ارسال اطلاعات، فايل هاي صوتي و تصويري خود را با سرعت بيشتري ارسال كنيد. همچنين با وجود قابليت انتقال داده ها به سرورهاي آنلاين، به كمك اين برنامه بدون نياز به دانلود كردن فايل ها، مي توانيد تصاوير و ويديوهاي خود را نيز در واتساپ مشاهده كنيد و مانع از پر شدن فضاي حافظه داخلي گوشي موبايل خود شويد.
امكان شخصي سازي كردن برنامه

يكي از ويژگي هايي كه در واتساپ خيلي به آن بها داده نشده است، شخصي سازي كردن منوها و محيط برنامه مي باشد كه خوشبختانه در واتساپ جي بي به اين موضوع نيز رسيدگي شده است و اكنون شما مي توانيد با خيال راحت و در كوتاه ترين زمان ممكن هر بخش از برنامه را كه نياز داريد شخصي سازي كنيد.
اين بخش همچنين به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد براي هر قسمت رمز عبور مخصوص ايجاد كنيد يا حتي بخش وضعيت پروفايل خود را بهتر از قبل كامل كنيد. همچنين با وجود سيستم اعلان، در صورت تغيير دادن پروفايل كاربران، مي توانيد يك اعلان جديد دريافت كنيد و با اين روش كار مديريت بهتري بر روي برنامه خود داشته باشيد.
به منظور شخصي سازي كردن راحت تر، بيش از 100 تم مختلف بر روي اين نرم افزار وجود دارد كه شما به صورت دلخواه مي توانيد يكي از آنها انتخاب كنيد و محيط واتساپ جي بي را به صورت كامل شخصي سازي كنيد. اين ويژگي در هنگام انتخاب كردن نوع شكل آيكن ها، فونت و اندازه قلم نيز وجود دارد و با خيال راحت مي توانيد يك محيط كاملا شخصي سازي شده را ايجاد كنيد.

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها
چگونه واتساپ جي بي را فارسي كنيم؟

براي فارسي كردن اين برنامه كافي است به منوي تنظيمات و بخش زبان برويد و از بين زبان هاي موجود فارسي را انتخاب كنيد. واتساپ جي بي به صورت پيش فرض در هنگام نصب يا بعد از نصب كردن و تنظيم مجدد آن به صورت رسمي از زبان فارسي پشتيباني مي كند.
چگونه تم واتساپ جي بي را حذف كنيم؟

براي تغيير ظاهر واتساپ جي بي كافي است بر روي سه نقطه كليك كنيد و سپس با ورود به پخش پوسته ها يا همان Theme، پوسته مورد نظر خود را فعال يا آن را غيرفعال كنيد. همچنين در اين بخش امكان دانلود پوسته هاي جديد نيز وجود دارد.
تنظيمات وضعيت واتساپ جي بي؟

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

براي نصب و راه اندازي اين برنامه نياز به تنظيمات خاصي نداريد و همانند نسخه اصلي واتساپ كافي است با شماره موبايل خود در آن ثبت نام كنيد و مراحل دريافت كنيد و وارد كردن آن در برنامه را انجام دهيد.
چگونه در واتساپ جي بي آنلاين بودن را مخفي كنيم؟

براي اينكار بر روي سه نقطه كليك كنيد و سپس به بخش اكانت برويد و در بخش Privacy مي توانيد وضعيت نمايش خود را براي كاربران تغيير دهيد و با اين روش خود را در حالت مخفي قرار دهيد تا كاربران متوجه حضور شما در اين برنامه نشوند.
چگونه آخرين بازديد واتساپ جي بي را ببينيم؟

اين برنامه به گونه اي ساخته شده است كه مي تواند در صورت مخفي كردن وضعيت مخاطب، باز هم زمان آخرين بازديد آن را مشاهده كند. براي اين كار كافي است به صفحه چپ مربوط به مخاطب وارد شويد و به راحتي در بخش بالاي صفحه، زمان ورود كاربر به واتساپ را مشاهده كنيد.
چگونه فونت واتساپ جي بي را تغيير دهيم؟

براي اينكار كافي است به منوي تنظيمات وارد شويد و از بخش تم يا همان شخصي سازي، نوع فونت و اندازه آن را تغيير دهيد. در اين بخش مي توانيد اندازه قلم، نوع آن و حتي رنگ برخي از متون داخل نرم افزار را به صورت اختصاصي تغيير دهيد.

منبع :  https://rayamag.com/blog/%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE-%D8%AC%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-+-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C%20%D9%87%D8%A7

 

تعمير تلويزيون در اصفهان با سرويس تلويزيوني اديب سرويس

۴۶ بازديد

تعمير تلويزيون در اصفهان  با سرويس تلويزيوني اديب سرويس

http://adibservice.com تلويزيون به عنوان نماينده مشهور سامسونگ با سال ها تجربه در زمينه تعمير هيئت مديره و تلويزيون، آماده استخدام كاركنان با تجربه و متخصص براي تعمير تلويزيون شما در كوتاه ترين زمان و با مناسب ترين قيمت در كنترل محل كار يا خانه شما است. خدمات ارائه شده در اين آژانس شامل موارد زير است:

تعمير انواع تلويزيون.ال سي دي.LED.PLASMA

گارانتي تعمير يك ماهه براي تمام تي وي ها

استفاده از قطعات اصلي در تعمير

تعمير انواع برنامه هاي سه بعد

تعمير انواع پانل با مشكلات خطوط در تصوير، پرش در تصوير، تيره شدن نيم تصوير، خوردگي توسط آب و....

نصب و راه اندازي ديوار و دسكتاپ

سرويس در محل در تهران

مشكلات مربوط به انواع و تون هاي

صدا دارد، نور دارد، عكسي ندارد ... به دليل مشكل پنل يا بخش پردازش تصوير

صدا تصوير دارد، نور ندارد ... از مشكل لامپ تصوير

تصوير نور دارد، صدايي ندارد ... بر اساس مشكل در مادربرد يا منبع تغذيه

خاموش و به طور خودكار روشن ... تخته اصلي يا منبع تغذيه ممكن است آسيب ديده باشد.

خودش را پاك مي كند ... به دليل مشكل در منبع تغذيه و يا در يك ميدان مين.

روشن است و به هيچ عنوان روشن نمي شود ... به دليل مشكلي كه در صفحه اصلي يا قدرت نور آماده به كار وجود دارد و ممكن است چند بار روشن شود.

كاملا پاك شده و بدون علائم حياتي ... تابلو برق مشكل داره .

تصوير پر سر و صدا و بي نظمي است ... به دليل مشكل انرژي يا معدن.

تصوير منفي است ... كارت پردازش تصوير مشكل دارد.

تصوير متزلزل است. تابلوي برق يا پنل معدن ممكن است عامل اين مشكل باشد.

خطوط عمودي يا افقي در تصوير ديده مي شوند.

گير در آرم ... برد مين يه مشكلي داره

تصوير وارونه است.

نيمي از صفحه خالي است و نيمي ديگر تصوير معمولي دارد... برادتيكان يا تابلو مشكل داره .

تلويزيون دير روشن مي شود ... تابلو برق مشكل داره .

تصوير تلويزيون سابليم شده است ... پانل با داشتن يك مشكل است.

تلويزيون كانال ها را به تنهايي تغيير مي دهد ... برد مين يه مشكلي داره

تلويزيون به تنهايي حجم را افزايش و كاهش مي دهد ... كارت مشكل داره .

به محض روشن شدن حجم، به حالت حداكثري مي رود... مادربرد تو دردسر افتاده

پس از هر نوبت، شما بايد كانال را از ابتدا پيدا كنيد ... نرم افزار بردمين مشكل دارد.

تنظيمات را نگه نمي دارد ... هيئت مديره تو دردسر افتاده .

هيچ كانالي در طول جستجو نمي تواند پيدا كند ... مشكل با آنتن سقف و يا تيونر در سرزمين اصلي

تلويزيون گاهي روشن مي شود و گاهي روشن نمي شود ... تخته اصلي يا منبع تغذيه شكسته مي شود.

فلش USB را تشخيص نمي دهد ... بشقاب معدن شكسته است.

پورت HDMI را نمي شناسد ... بشقاب شكسته .

درب سه رنگ زرد-سفيد-قرمز به هم متصل است، اما تصوير نمي آيد ... هيئت مديره اصلي است 

منبع

 

https://git.isis.vanderbilt.edu/RhonaCast4

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:RhonaCast4

https://git.sicom.gov.co/RhonaCast4

http://www.astro.wisc.edu/?URL=http://adibservice.com/

http://jobs.ict-edu.uk/user/17883/

http://ict-edu.uk/user/7300/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=085535d6-d7bb-45cd-af40-6737a6f27d22

https://ezغير مجاز مي باشد.cityu.edu.hk/login?url=http://adibservice.com/

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=RhonaCast4

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:RhonaCast4

https://www.pubpub.org/user/mai-pham-33

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:RhonaCast4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=http://adibservice.com/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

 

 

 

در اين مقاله كاربرد هاي سنگ مرمريت را بخوانيد

۴۱ بازديد

در اين مقاله كاربرد هاي سنگ مرمريت را بخوانيد

محصولات سنگي بادوام ترين و زيباترين محصولاتي هستند كه مي توانيد براي تزيين خانه خود خريداري كنيد. سنگ ها جايگاه ويژه اي در زندگي فرد دارند و براي ساخت و تعمير بنا و يا ساختمان خود قطعا به سنگ هاي طبيعي نياز پيدا خواهيد كرد. برخي سنگ ها به دليل استحكام بالا تنها به عنوان زيرساخت ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند اما برخي از مدل هاي سنگ به دليل ظاهر و جلوه زيباي خود براي تزيين بخش هاي مختلف ساختمان بكار مي روند. انتخاب سنگ از اهميت ويژه اي برخوردار است و چنانچه سنگ مناسب را براي استفاده انتخاب كرده باشيد هيچ گونه نگراني از بابت دوام و ظاهر سنگ نخواهيد داشت. قيمت و كيفيت سنگ دو عامل مهمي هستند كه در هنگام خريد بايد حتما مورد توجه قرار گيرند. چنانچه از سنگ هاي باكيفيت استفاده نكنيد شاهد دوام كمتري از سنگ خواهيد بود و ممكن است در مدت زمان كوتاه تري شاهد از بين رفتن آن باشيد. قيمت محصولات سنگي نيز با توجه به عوامل مختلف تعيين مي شود كه در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

 

 

آبنما چيست و چه كاربردي دارد؟

آبنما همانطور كه از نام آن پيداست سازه اي است كه به وسيله آن آب از پايين ترين سطح آن به بالاترين سطح آن ريخته شده و سبب ايجاد طراوت و صداي خوشي مي شود. توجه داشته باشيد كه آبنماها در انواع اقسام مدل هاي مختلف روانه بازار شده اند و هريك از آنها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند. آبنماهاي ديواري از جمله محبوب ترين انواع آبنما ها هستند كه بر روي ديوار اجرا شده و ظاهري متفاوت را به آن مي بخشند. اما آبنماها از گذشته تاكنون طرح و جلوه هاي خاصي دارند و آبنماهاي صخره اي از جمله قديمي ترين انواع آبنماها است كه هنوز هم به عنوان يكي از پركاربردترين هاست. آبنماهاي صخره اي به وسيله انواع اقسام سنگ هاي مختلف و با استفاده از ملات ساخته مي شود. در ساخت اين نوع آبنما ها مي توان از سنگ هاي متنوعي استفاده نمود تا هم رنگ بندي متفاوتي را از آن شاهد باشيم و هم بتوان به سهولت كار ساخت آبنما را به اتمام رساند.

قيمت ابنما

قيمت يكي از مهمترين مواردي است كه قبل از خريد حتما بايد به آن توجه داشته باشيد. در رابطه با قيمت ابنما نمي توان رقم دقيقي در نظر گرفت چرا كه عوامل متعددي دست به دست هم مي دهند تا در نهايت قيمت دقيق آبنما را تعيين كنند. نوع و جنس سنگ بكار رفته براي آبنما يكي از مهمترين موارد تعيين كننده قيمت اين محصول به شمار مي رود و هرچه از جنس هاي باكيفيت تري براي ساخت آبنما استفاده شود بي شك شاهد قيمت بالاتري نيز خواهيم بود. چنانچه به دنبال خريد آبنما با قيمت ارزان هستيد مي توانيد از طريق شركت ما اقدام نماييد چرا كه مسئولين شركت ما به منظور جلب رضايت مشتريان خود اقدام به ارائه بهترين و باكيفيت ترين آبنماها با نازلترين ميزان قيمت ها نموده اند. با مراجعه به وب سايت اينترنتي شركت ما مي توانيد ليست كاملي از محصولات ارائه شده را مشاهده كرده و متناسب با قيمت هريك نسبت به خريد اقدام كنيد.

 

سنگ مرمريت

مرمريت يكي از پركاربردترين انواع سنگ هاي ساختماني است كه در انواع شكل و طرح هاي مختلف توليد شده و مي توانيد متناسب با سليقه و خواسته خود بهترين نوع آن را خريداري كنيد. سنگ مرمريت به مانند تراورتن در زمره سنگ هاي آهكي قرار مي گيرد و بسياري آن را با سنگ مرمر اشتباه مي گيرند. سنگ هاي مرمريت قابل استفاده در بخش هاي مختلف ساختمان هستند و به دليل مقاومت بالا، مي توان از آن در فضاي خارج از ساختمان نيز استفاده كرد. سنگ هاي مرمريت قابليت صيقل پذيري بالايي دارند و همين امر باعث شده كه در ساخت انواع آبنما نيز كاربرد داشته باشند. سنگ مرمريت ميزان قيمت مناسبي نيز خواهد داشت و خواهيد توانست بخش هاي نماي داخلي و خارجي ساختمان خود را با سنگ هاي مرمريت تزيين كنيد.

خريد سنگ مرمريت

براي خريد سنگ انواع روش هاي مختلفي پيش رو خواهيد داشت. روش هاي خريد سنگ در حالت كلي به دو نوع حضوري و غيرحضوري دسته بندي مي شوند كه منظور از روش حضوري مراجعه به مراكزي است كه در سطح شهر فعاليت مي كنند. خريد سنگ از اين مراكز معايبي نظير وقت گير بودن به دنبال خواهند داشت و از اين رو مراكز اينترنتي فروش سنگ بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته اند. شركت ما يكي از معتبرترين مراكز فروش سنگ به شمار مي رود كه در طول دوره فعاليت خود توانسته رضايت بسياري را نسبت به خود جلب نمايد.

 

 

روشويي سنگي

روشويي يكي از نيازهاي هر خانه اي است و امروزه به دليل بزرگ و كوچك بودن سرويس هاي بهداشتي شاهد اندازه هاي مختلفي از روشويي ها هستيم. روشويي ها را مي توان در انواع جنس ها و طرح هاي مختلف مشاهده نمود كه روشويي هاي سنگي به عنوان يكي از پركاربردترين ها و محبوب ترين ها در اين ميان شناخته مي شوند. روشويي هاي سنگي با استفاده از سنگ هاي مختلف ساخته مي شوند و چنانچه سنگ هاي مرغوب و لوكس براي ساخت روشويي استفاده شود شاهد قيمت بالاتري از آن خواهيد بود. روشويي هاي سنگي يكپارچه حاصل ساعت ها كار مستمر هستند و از اين رو نبايد انتظار قيمت هاي پايين از اين محصولات را داشته باشيد.

كيفيت روشويي سنگي

در ساخت روشويي سنگي بايد ظرافت كامل لحاظ شود و كوچكترين فروگذاري در اين كار مي تواند عواقب نامناسبي به دنبال داشته باشد. روشويي هاي سنگي باكيفيت، بدون هيچگونه درز و شكافي خواهند بود. برخي شركت هاي سودجو اقدام به پر كردن درز و شكاف هاي سنگ روشويي با استفاده از چسب هاي مخصوص مي كنند كه اين كار از ارزش سنگ روشويي خواهد كاست و حتما بايد از يكپارچه بودن سنگ خريداري شده اطمينان داشته باشيد. شركت ما از بهترين دستگاه ها براي آماده كردن سنگ روشويي استفاده مي كند و به همين دليل مي توانيد بهترين و باكيفيت ترين روشويي ها را از سامانه شركت خريداري كرده و در كوتاه ترين زمان ممكن در هر نقطه از كشور تحويل بگيريد.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

https://www.kiva.org/lender/artifacts5475
https://www.ted.com/profiles/32182602/about
https://letterboxd.com/artifacts50/
https://www.mobypicture.com/user/artifacts50
http://bioimagingcore.be/q2a/user/artifacts50
https://replit.com/@artifacts50
https://8tracks.com/artifacts50
https://www.tripadvisor.com/Profile/mrbU8000BS

 

 

دوربين مداربسته AHD

۴۴ بازديد

دوربين مداربسته AHD

تكنولوژي دوربين مداربسته AHD يا (Analog High Definition) يك تكنولوژي آنالوگ و با روزولشن بالاست. اين تكنولوژي با هدف افزايش رزولوشن تصوير در دوربين هاي آنالوگ در كنار تكنولوژي هاي  IP، HDTVI، HDCVI و HDSDI ابداع شده است.

تكنولوژي AHD چرا به وجود آمد؟

دوربين هاي مداربسته آنالوگ تيوي لايني كيفيت تصوير محدودي داشتند. اين موضوع به دليل انتقال تصاوير با استاندارد هاي قديمي تلويزيوني (PAL/NTSC) به وجود مي آمد. براي رفع اين مشكل متخصصان دست به كار طراحي استانداردهاي جديد براي انتقال تصاوير در سيستم آنالوگ شدند و اين موضوع منجر به توليد دوربين هاي مداربسته با تكنولوژي AHDشد.

سيستم مداربسته با تكنولوژي AHD چطور كار مي كند؟

تفاوت چنداني بين سيستم مداربسته آنالوگ تيوي لايني و سيستم AHD از نظر نحوه كار  وجود ندارد. در سيستم AHD تصاوير به صورت ديجيتال در چيپ تصوير دوربين توليد مي شوند. سپس به وسيله يك چيپ كد گذاري اطلاعات با تكنولوژي AHD كد گذاري شده و براي انتقال اماده مي شوند. اطلاعات به صورت سيگنال هاي AHD از طريق كابل كواكسيال يا كابل دو زوج تا محل DVR انتقال پيدا مي كنند. در دستگاه DVR اطلاعات AHD توسط يك چيپ دكودر به اطلاعات ديجيتال تبديل شده و براي ضبط و پخش توسط دستگاه اماده مي شوند.

از آنجايي كه اطلاعات در دوربين هاي AHD با همين روش كد گذاري مي شوند امكان ديدن تصاوير دوربين هاي AHD براي ديگر DVRهاي با تكنولوژي هاي مشابه (مانند HDTVI يا HDCVI) وجود ندارد. همچنين در دروبين هاي آنالوگ نسل جديد امكان مشاهده تصاوير دوربين از طريق اتصال مستقيم دوربين به تلويزيون وجود ندارد چراكه اين دوربين ها ديگر از استاندارد هاي تلويزيوني براي انتقال اطلاعات استفاده نمي كنند.

آيا تكنولوژي AHD يك تكنولوژي انحصاري است؟

خير. تكنولوژي AHD يك تكنولوژي باز است. اين بدان معناست كه همه شركتها ميتوانند از آن استفاده كنند. اين موضوع باعث استقبال كارگاه ها و شركتهاي كوچك از اين تكنولوژي شده. بيشتر دوربين هاي متفرقه موجود در ايران از تكنولوژي AHD استفاده مي كنند.

 

 

 

مطالب مرتبط

  1. نصب دوربين مدار بسته در فرودگاه
  2. آشنايي با آدرس آي پي دوربين مدار بسته
  3. بررسي عملكرد و قابليت هاي دوربين مداربسته ضد گرد و غبار و ضد مه
  4. دوربين مدار بسته وريفوكال