جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مهمترین ویژگی‌های یخچال فریزر ساید بای ساید

۲۴ بازديد

 

مهمترین ویژگی‌های یخچال فریزر ساید بای ساید

 

یخچال های ساید بای ساید محصولات ارزانی نیستند که بخواهیم با عجله خریداری کنیم. قبل از خرید باید با ویژگی های اصلی آن آشنا شویم و نک های مهم را بدانیم تا برای خرید خود احساس تاسف نکشیم.

 

سامسونگ و ال جی، بوش، داویو، اسنوآ و کولرهای ساید بای ساید ممکن است از نظر طراحی، مشخصات و فناوری های مورد استفاده متفاوت باشند، اما در هنگام خرید همه، نقاط مشابهی برای در نظر گرفتن وجود دارد.

 

اگرچه این ها در قیمت طرف بسیار موثر هستند، اما به عنوان مثال قیمت یخچال-فریزر ال جی می تواند کم و بیش از یک مدل مشابه در سامسونگ باشد. به همین دلیل پس از مسئله بودجه و قیمت باید از ویژگی های مختلف این محصول آگاه باشید تا سال ها از خرید خود خوشحال باشید.

 

بنابراین قبل از خرید باید به خوبی با ویژگی های این محصول آشنا شده و از نزات مهم برای به دست آوردن آن بدانید تا پولی که از تلاش به دست آورده ای به هدر ن رود. بعد، ما بیشتر به این موارد نگاه می کنیم.

ظرفیت یخچال و فریزر در کنار هم

 

شاید یکی از دلایل اصلی که چرا بسیاری از مردم می خواهند در کنار هم بخرند، توانایی خوب آنهاست. معمولاً خانواده های بزرگ یا کسانی که فکر می کنند غذای زیادی برای این مدل انتخاب می کنند. به طور معمول حجم و ظرفیت کولر جانبی در سراسر جهان ثابت شده و توسط پا تعیین می شود. در واقع همگی از نظر عرض و ارتفاع با هم برابرند و عمق دستگاه مهم است که قابلیت آن را تعیین می کند. همین چیز بر قیمت یخچال تاثیر می گذارد.

تکنولوژی خنک کننده پهلو به پهلو

 

همه ما به دنبال یخچال فریزر قدرتمند با ظرفیت خنک کننده خوب است. اما احتمالا تا امروز نمی دانستید که این دستگاه می تواند چهار مدل سیستم خنک کننده داشته باشد:

 

سیستم تهویه: این مدل مسئول توزیع متعادل دما و رطوبت در سراسر محفظه یخچال است و پس از باز شدن درها، دمای یخچال خیلی سریع به تعادل می رسد.

    ایستا: در این مدل سیستم خنک کننده بر اساس حفظ رطوبت کافی برای حفظ زندگی غذایی عمل می کند.

    بدون انجماد: در این سیستم غذا یخ نمی زند و دمای کافی در سراسر یخچال وجود دارد.

    یخبندان مضاعف: در واقع این سیستم ترکیبی از هیچ یخبندان و تهویه ای نیست و کولر جانبی فریزر با دو سیستم خنک کننده جداگانه کار می کند.

 

طراحی و مصالح مورد استفاده در ساخت یخچال

 

 

یخچال های ساید بای ساید عموماً کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و مدل های گران تر از مواد بهتری ساخته می شوند. طبیعی است که به دنبال یک محصول با دوام و پرهزینه، نه حداقل به این دلیل که محصول خریداری شده همیشه در است و ما روز به روز با آن برخورد می کنیم. بدنه یخچال-فریزر فولاد ضد زنگ معمولاً از فولاد ضد زنگ ساخته می شود و می تواند با چرم پوشیده شود.

لیست محصولات سایت بکولند

مخلوط کن بکو - مشخصات قیمت خرید مخلوط کن بکو - وب سایت رسمی بکو

مقایسه محصولات - وب سایت رسمی بکو

چای ساز تمام اتومات هوشمند مدل BKK2213 بکو - قیمت چای ساز بکو - بکو لند

کاتالوگ محصولات - وب سایت رسمی بکو

یخچال فریزر بکو -قیمت یخچال فریزر بکو - وب سایت رسمی بکو

یخچال فریزر بکو 20 فوت سیلور مدل 140020 DS - قیمت یخچال فریزر بکو - بکو لند

یخچال فریزر بکو عرض 70 سفید مدل 520E21DW - قیمت یخچال فریزر بکو - بکولند

یخچال فریزر بکو عرض 84 استیل 161220DX - وب سایت رسمی بکو

یخچال فریزر بکو عرض 84 استیل مدل CN161230DX - قیمت یخچال بکو - بکولند

یخچال فریزر بکو عرض 84 سفید فریزر بالا مدل 168220DE - بکولند

یخچال فریزر بکو عرض 84 سفید مدل CN163223DE - قیمت بکو – بک

منبع :

https://bekoland.ir/product-category/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d9%82-%da%af%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%da%a9%d9%88/

https://bekoland.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%da%a9%d9%88-%d9%85%d8%af%d9%84-26422-x/

کاربردهای متفاوت سیستم دوربین مداربسته

۲۸ بازديد

کلید پرده برقی هوشمند، جذاب و کارآمد

 

 

کلید پرده برقی هوشمند از جمله قابلیت های جذاب خانه هوشمند است. به کمک این کلید می توانید انواع پرده ها و کرکره های برقی را با موبایل کنترل کنید.

 

کلید پرده برقی هوشمند از جمله قابلیت های جذاب خانه هوشمند است. به کمک این کلید می توانید پرده ها و کرکره ها را با موبایل کنترل کنید. شرکت خانه هوشمند گلدور در کنار سایر محصولات خود اقدام به عرضه کلید هوشمند پرده برقی می کند. این کلید در رنگ های مختلف قابل تولید و سفارشی سازی است.

در این نوشتار به معرفی انواع کلید پرده برقی هوشمند گلدور می پردازیم. با ما همراه باشید.

کلید پرده برقی هوشمند

زمانی که روی کاناپه لم داده اید و در حال تماشای فیلم هستید، ناگهان نور خورشید از پنجره روی صفحه تلویزیون شما می افتد. یا صبح یک روز تعطیل که در حال استراحت هستید نور آفتاب از پنجره روی شما می افتد و خواب شما را به هم می ریزد. حالت های دیگری را هم می توان به این لیست اضافه کرد.

با استفاده از کلید پرده برقی هوشمند می توانید این شرایط را تغییر دهید. هر زمان که نیاز به باز یا بسته شدن پرده ها داشته باشید، کافی است وارد اپلیکیشن خانه هوشمند شوید و ایکون مربوط به باز یا بسته شدن پرده را لمس کنید. به همین راحتی

سیستم امنیتی و حفاظتی    قیمت خانه هوشمند    امنیت هوشمند    شاخص های شهر هوشمند

 

کلید پرده برقی هوشمند امکان کنترل پرده برقی از طریق موبایل را فراهم می کند. دو راهکار مختلف در یک خانه هوشمند برای کنترل پرده ها وجود دارد. روش اول استفاده از کلید هوشمند و روش دوم استفاده از ماژول های تابلویی هوشمند است. با استفاده از کلید می توانید پرده ها را به صورت محلی نیز کنترل کنید. کافی است آیکون مورد نظر را روی کلید لمس کنید.

این قابلیت در ماژول های تابلویی وجود ندارد. اگرچه برخی از انواع کنترل کننده های تابلویی امکان کنترل دستی را به کاربر می دهند اما برای کنترل باید به محل تابلو برق مراجعه کنید. اهمیت کنترل محلی زمانی معلوم می شود که دسترسی تجهیزات به اینترنت قطع شده باشد.

کاربرد کلید پرده هوشمند

این کلیدها برای انواع پرده و کرکره برقی قابل استفاده هستند. برقی بودن پرده و کرکره برای کنترل با کلید و اپلیکیشن ضروری است. این کلیدها در واقع با چپگرد و راست کردن موتور پرده را باز و بسته می کنند. انواع مختلف پرده بالارو و کنارو را می توانید با این کلیدها کنترل کنید.

پرده های کنار رو به دو دسته پرده های کنار بازشو و وسط بازشو تقسیم می شوند. انواع پرده کناررو را می توانید به کمک کلید پرده برقی هوشمند کنترل کنید.

ریل و یراق آلات مورد استفاده برای پرده برقی، با پرده دستی متفاوت است. کنار رو یا بالارو بودن پرده باعث ایجاد تغییر در یراق آلات مورد استفاده می شود و بر روی عملکرد کلید تاثیری ندارد.

انواع کلید پرده برقی هوشمند

نوع کلید پرده برقی متناسب با سیستم هوشمند مورد استفاده در ساختمان است. این قاعده برای ماژول پرده برقی تابلویی نیز برقرار است. یکی از روش های دسته بندی محصولات هوشمند، دسته بندی براساس تکنولوژی ارتباطی است. محصولات خانه هوشمند گلدور در دو گروه محصولات RF و WIFI تولید می شوند.

 

هر یک از این محصولات مزایا و کاربرد خاص خود را دارند. فرقی نمی کند از کدام تکنولوژی ارتباطی در پروژه خود استفاده می کنید. کلید پرده برقی هوشمند گلدور در انواع ارتباط وای فای و ارتباط RF تولید و عرضه می شود. شما می توانید متناسب با سیستم خانه هوشمند خود، کلید پرده برقی سفارش دهید.

ویژگی های کلید پرده  برقی گلدوِر

کلید پرده برقی هوشمند در انواع وای فای و فرکانس رادیویی با مشخصات و قابلیت های زیر عرضه می شود:

  • قابلیت کنترل انواع پرده و کرکره برقی بالارو و کنار رو
  • تنوع رنگ مشکی، سفید و بژ
  • رویه کریستال ضد خش گرمادیده
  • سناریوی محافظت عملکرد موتور
  • قابلیت ارسال فرمان به انواع موتور پرده برقی
  • قابلیت سفارشی سازی رنگ، رویه و آیکون
  • نصب و راه اندازی آسان بدون نیاز به دانش فنی و برنامه نویسی

 

استانداردها و خدمات پس از فروش

کلید هوشمند پرده برقی گلدور موفق به اخذ استاندارد عدم تداخل الکترومغناطیسی IEC و همچنین اجازه صادرات به کشورهای عضو اتحادیه اروپا CE شده است. این کلیدها به مدت 10 سال از تاریخ خرید شامل خدمات پس از فروش زیر می شوند:

  • یک سال گارانتی تعویض
  • دو سال گارانتی تعمیرات رایگان
  • هفت سال پشتیبانی فنی و تعمیراتی

 

معرفی تفاوت های دوربین مداربسته تحت شبکه و دوربین آنالوگ

۲۷ بازديد

معرفی تفاوت های دوربین مداربسته تحت شبکه و دوربین آنالوگ

 

 

در صورتی که تصمیم به نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی دارید یکی از تصمیماتی که باید اتخاذ بنمایید ، انتخاب نوع سلوشن می باشد که در این مقاله به بررسی و مقایسه دو سلوشن ip و آنالوگ خواهیم پرداخت . تصمیم گیری در مورد انتخاب دوربین های مداربسته IP در برابر آنالوگ ساده نیست زیرا مزایا و معایبی برای هر نوع وجود دارد .
پس از مطالعه ی این مقاله شما قادر خواهید بود به راحتی سلوشن خود را انتخاب کنید .

 

تفاوت اصلی بین دوربین آنالوگ و IP چیست ؟

? تفاوت اصلی بین یک دوربین آنالوگ و آی پی نحوه ی ارسال سیگنال های ویدئویی می باشد . دوربین های آنالوگ سیگنال  ویدئویی را به یک فرمت تبدیل می کنند که می توانند توسط یک تلویزیون یا یک مانیتور دریافت شوند . در حالی که یک دوربین ip  ( تحت شبکه ) ، سیگنال های تصویر را توسط یک Encoder به شبکه ارسال می کند ، دوربین های شبکه دارای یک محیط کاربری تحت وب می باشند که میتوان از طریق شبکه به آن دسترسی داشت .

? بستر ارتباطی دوربین های آنالوگ کابل های کواکسیال می باشد ، در حالی که دوربین های شبکه از کابل های شبکه و در برخی موارد از فیبر نوری استفاده می نمایند . البته شایان ذکر است هر دو تکنولوژی آنالوگ و IP در نوع بی سیم نیز تولید شده اند .

ویژگی های خاص

دوربین های آنالوگ از ویژگی های خاص و هوشمند بسیار کمتری نسبت به دوربین های ip می باشد .
برای مثال می توان به ویژگی هایی مانند شمارش افراد ، تشخیص رها شدن فنی و فنی مجازی و … اشاره کرد .

به خاطر داشته باشید داشتن ویژگی های هوشمند می تواند نیاز بسیاری از مصرف کنندگان باشد که با آگاهی از وجود چنین ویژگی هایی فارغ از بحث هزینه دوربین های مداربسته تحت شبکه که دارای قابلیت های هوشمند و ویژگی های خاص می باشند را انتخاب کنند .

اگر نیازمند آپشن های پیشرفته هستید و تعداد دوربین های زیادی برای پروژه نیاز می باشد حتما از دوربین های ip  استفاده کنید ولی اگر سیستم آنالوگ دارید و فقط میخواهید تصویر بهتری داشته باشید و از سیم کشی جدید جلوگیری نمایید دوربین های AHD که تحت بستر آنالوگ می باشند استفاده کنید .

هزینه

یک سیستم آنالوگ ارزان تر از دوربین های IP می باشد .

انعطاف پذیری

? دوربین های مداربسته IP دارای امکانات نرم افزاری بیشتری با قابلیت توسعه ی بیشتر هستند .
دوربین های IP دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دوربین های آنالوگ می باشند ، قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری دوربین های IP  به شما قدرت گسترش هر چه بیشتر را می دهد ، این در حالی است که اگر بخواهید یک دوربین آنالوگ به پروژه ی خود اضافه کنید میبایست یک سیم از دوربین جدید تا دستگاه DVR بکشید، ولی در دوربین های IP با نصب یک سوئیچ می توانید مقدار سیم کشی جدید را تا حد زیادی کاهش دهید .

 

کیفیت

? دوربین های ip و تحت شبکه به اقتضای بستر دیجیتال نویز در بستر ندارند یعنی اگر در مسیر بین دوربین و NVR کابل شبکه دچار مشکل باشد تصویر قطع می شود و اگر سالم باشد تصویر وصل می شود . در حالی که اگر در دوربین های آنالوگ مسیر بین دوربین و
DVR کمی زخمی باشد ، تصاویر با نویز دریافت می شود .

 

نتیجه گیری

دوربین های آنالوگ و تحت شبکه وابسته به نیاز شما انتخاب می شوند . قابلیت های هوشمند ، توسعه پذیری و کیفیت بهتر در دوربین های تحت شبکه بیشتر چشمگیر است ولی در صورتی که تعداد دوربین های کمتری مد نظرتان است و آپشن های هوشمند مورد نظرتان نیست دوربین های آنالوگ به لحاظ هزینه ی پایین تر توجیه بیشتری دارند .

https://sites.google.com/view/hikvisions/home

https://www.pedicure.com/activity/p/444039/

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/10324095

https://telegra.ph/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A2%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DA%A9-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-02-06

 

سئو خود را به صورت smart انجام دهید

۲۸ بازديد

متاسفانه در سال های اخیر سئو سایت ها به خاطر برنامه ریزی غلط دچار مشکل شده است.اما با برنامه ریزی می شود آن رادرست کرد.شرکت های فوق ممکن است که کمی دچار افزایش رتبه شوند اما چون برنامه ریزی صحیح ندارند در نهایت به جایی ندارند.استراتژی بازاریابی آنلاین نادیده گرفته شده است وبه درستی از آن استفاده نمی شود.فرایند سئو کمی زمان بر است.البته اگر به درستی و با استراتژی درست انجام شود موردی ندارد. وبه دلیل زمان بر بودن  سئو خیلی از افراد کلا بیخیال این امر می شوند.بسیاری از کسب وکارها فکر میکنند که سئو یک راه حل سریع برای بهبود کسب وکارشان است اما این گونه نیست و آنها اشتباه می کنند.آنها سئو را یک راه کاربردی برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت خود می دانند همچنین آنها فکر میکنند که  سئو یعنی انتخاب چندین کلمه ی کلیدی و همین . اما سئو یک پروسه ی دشوار و زمان بر استوذر سئو باید بر روند کار نظارت دائم داشتو انجام تنظیمات  مجدد در فرآیند ها نیز بسیار زمان بر است

سئو خود را به صورت smart انجام دهید

اگر شما قبلا صاحب کسب وکاری بوده اید باید این را بدانید که اسمارت  سئو سایت اصفهان به معنی اهداف مشخص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی وواقعی است.شما هم می توانید از این روش تعیین اهداف برای سئو سایت خود استفاده کنید .به جای آنکه اهداف سئو را دوماه بعد انجام دهید.اگر هدف شما رتبه ی یک باشد نامید خواهید شد .زیرا پول وزمان خود را برای رسیدن به یک هدف غیر واقعی حدر می دهید.

کلمه ی s  به معنای اهداف مشخص:

نحوه نوشتن اهداف هوشمند

زمانی که اهداف مشخصی دارید که بر اساس واقعیت هستند، موفقیت آسان تر است.

 

منتشر شده در 26 اکتبر 2021 در

بهره وری

کت بوگارد

کت بوگارد

نویسنده مشارکت کننده

 

برای زندگی کاری مشترک شوید

داستان‌هایی درباره فناوری و تیم‌ها در صندوق ورودی خود دریافت کنید

 

اشتراک در

خلاصه 5-ثانیه

تیم ها اغلب به دلیل عدم توافق در مورد تعریف موفقیت، از رسیدن به اهداف خود کوتاهی می کنند.

اهداف SMART از مجموعه خاصی از معیارها استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که اهداف به وضوح تعریف شده و در یک بازه زمانی مشخص قابل دستیابی هستند.

کار کردن در هر مرحله از ایجاد یک هدف SMART می‌تواند مواردی را آشکار کند که اولویت‌ها و منابع با هم هماهنگ نیستند.

جین را ملاقات کنید او یک مدیر محصول در یک شرکت فناوری متوسط ??است - اجازه دهید آن را Techfirm، Inc بنامیم. جین وظیفه افزایش استفاده از برنامه تلفن همراه Techfirm را بر عهده داشته است.

 

او می داند که برای تحقق این امر به همه چیز نیاز دارد، اما یک مشکل وجود دارد. وقتی جین در گذشته اهدافی را برای تیم تعیین کرده است، آنها به سرعت از مسیر خود خارج می شوند. به نظر می رسید هیچ کس درک روشنی از اینکه موفقیت چگونه باید باشد را نداشت. پیشرفت به اندازه کافی نظارت نشده بود. و به ناچار، آن هدف مهم به پشت مشعل لغزید (قبل از خاموش کردن کامل اجاق گاز).

 

به همین دلیل، این بار، جین قصد دارد از اهداف SMART برای تنظیم یک برنامه عمل و ادامه مسیر استفاده کند.

 

5 نمودار که نشان می دهد چگونه تغییر زمینه باعث کاهش بهره وری شما می شود

مقاله مرتبط

5 نمودار که نشان می دهد چگونه تغییر زمینه باعث کاهش بهره وری شما می شود

توسط اشلی فاوس در بهره وری

اهداف SMART چیست؟

SMART در اهداف SMART مخفف عبارت Specific، Measurable، Achievable، Relevant و Time-Bound است.

 

تعریف این پارامترها به عنوان آنها به هدف شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که اهداف شما در یک بازه زمانی مشخص قابل دستیابی هستند. این رویکرد کلیات و حدس‌ها را حذف می‌کند، جدول زمانی مشخصی را تعیین می‌کند و ردیابی پیشرفت و شناسایی نقاط عطف از دست رفته را آسان‌تر می‌کند.

 

نمونه ای از بیانیه هدف SMART ممکن است به این صورت باشد: هدف ما [هدف قابل سنجش] بر اساس [زمان یا مهلت] است. [بازیکنان یا تیم های کلیدی] این هدف را با [چه مراحلی برای رسیدن به هدف بردارید] انجام خواهند داد. تحقق این هدف [نتیجه یا منفعت] خواهد داشت.

 

نحوه نوشتن اهداف هوشمند

 

فکر کردن در مورد این سؤالات کمک می کند تا به قلب هدف خود برسید. در اینجا مثالی از هدف خاصی که جین ممکن است به آن دست یابد آورده شده است:

 

خاص

با بهینه سازی لیست فروشگاه برنامه ما و ایجاد کمپین های رسانه اجتماعی هدفمند، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را افزایش دهید.

 

م: قابل اندازه گیری

خاص بودن یک شروع محکم است، اما تعیین کمیت اهداف شما (یعنی اطمینان از قابل اندازه‌گیری بودن آنها) پیگیری پیشرفت و دانستن اینکه چه زمانی به خط پایان رسیده‌اید را آسان‌تر می‌کند.

 

جین و تیم محصولش می‌خواهند تعداد کاربران اپلیکیشن موبایل خود را افزایش دهند – اما چقدر؟ اگر حتی یک ثبت نام جدید دریافت کنند، از نظر فنی رشد مثبتی است – پس آیا این بدان معناست که آنها تمام شده اند؟ همین امر در مورد استراتژی آنها نیز صدق می کند. آنها در چند پلتفرم تبلیغ خواهند کرد؟

 

برای تأثیرگذاری بیشتر این هدف SMART، جین باید معیارهای قابل اندازه گیری و ردیابی را در خود جای دهد.

 

قابل اندازه گیری

با بهینه سازی لیست فروشگاه برنامه ما و ایجاد کمپین های رسانه اجتماعی هدفمند برای چهار پلتفرم رسانه اجتماعی: فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را 1000 نفر افزایش دهید.

 

ج: قابل دستیابی

این نقطه در روندی است که شما به خودتان یک بررسی واقعیت جدی می دهید. اهداف باید واقع بینانه باشند - نه پایه هایی که به ناچار از آنها پایین می آیید. از خود بپرسید: آیا هدف شما چیزی است که تیم شما می تواند به طور منطقی به آن دست پیدا کند؟

 

جین ممکن است به هدف خود نگاه کند و متوجه شود که با توجه به تیم کوچکش و حجم کاری سنگین آنها، ایجاد کمپین های تبلیغاتی برای چهار پلتفرم اجتماعی ممکن است بیش از آن چیزی که آنها بتوانند جویدن کنند، گزنده باشد. او تصمیم می‌گیرد به سه شبکه اجتماعی که در آن‌ها به احتمال زیاد مشتریان جدیدی پیدا می‌کند، کاهش یابد.

 

قابل دستیابی

با بهینه‌سازی فهرست فروشگاه برنامه و ایجاد کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی هدفمند برای سه پلتفرم رسانه اجتماعی: فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را ???? نفر افزایش دهید.

 

حفاظت از دستیابی به هدف زمانی که شما آن را تعیین می کنید بسیار آسان تر است. با این حال، همیشه اینطور نیست. هنگامی که اهداف از جای دیگری به دست می‌آیند، مطمئن شوید که محدودیت‌هایی را که ممکن است تحت آن کار می‌کنید، در میان بگذارید. حتی اگر نمی توانید هدف نهایی را تغییر دهید، حداقل می توانید موقعیت خود (و موانع احتمالی) را از قبل مشخص کنید.

اینجا جایی است که باید به تصویر بزرگ فکر کنید. چرا هدفی را که تعیین می کنید تعیین می کنید؟

محرک بزرگی برای وفاداری مشتریان است و افزایش استفاده از اپلیکیشن‌ها می‌تواند به معنای چیزهای بزرگی برای اهداف درآمدی نهایی شرکت باشد. اکنون او در بیانیه خود تجدید نظر می کند تا آن زمینه را منعکس کند.

با بهینه‌سازی فهرست فروشگاه برنامه و ایجاد کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی هدفمند برای سه پلتفرم رسانه اجتماعی: فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را به ???? نفر افزایش دهید. از آنجایی که کاربران تلفن همراه تمایل دارند مدت بیشتری از محصول ما استفاده کنند، افزایش استفاده از برنامه ما در نهایت باعث افزایش سودآوری می شود.

 

T: محدود به زمان

برای اندازه گیری صحیح موفقیت، شما و تیمتان باید در مورد زمان رسیدن به یک هدف در یک صفحه باشید. افق زمانی شما چیست؟ تیم چه زمانی شروع به ایجاد و اجرای وظایفی که شناسایی کرده اند می کند؟ کی تمام می شوند؟

 

اهداف SMART باید دارای پارامترهای مرتبط با زمان باشند، بنابراین همه می دانند که چگونه در یک بازه زمانی تعیین شده در مسیر خود باقی بمانند.

 

هنگامی که جین آن تاریخ ها را وارد می کند، هدف SMART او کامل می شود.

 

تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را تا 1000 نفر در سه ماهه اول سال 2022 افزایش دهید. این کار با بهینه سازی لیست فروشگاه برنامه ما و ایجاد کمپین های رسانه های اجتماعی هدفمند، که در فوریه 2022 اجرا می شوند، در سه پلتفرم رسانه اجتماعی انجام می شود: فیس بوک. ، توییتر و اینستاگرام. از آنجایی که تلفن همراه نقطه اصلی تبدیل ما برای ثبت نام با مشتری پولی است، افزایش استفاده از برنامه ما در نهایت فروش را افزایش می دهد.دانستن نحوه تعیین اهداف با استفاده از چارچوب SMART می تواند به شما در تعیین و دستیابی به اهداف، مهم نیست که چقدر بزرگ یا کوچک باشد، کمک کند.

 

 

https://www.cplusplus.com/user/TahmiKain3/

https://devpost.com/tahmikain3

https://logopond.com/TahmiKain3/profile/533234/?filter=&page=

https://list.ly/tahmikain3/lists

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11141823

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1664955.page

https://independent.academia.edu/SkyBrady15

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

 

 

آموزش کسب درآمد از همکاری در فروش

۲۵ بازديد

آموزش کسب درآمد از همکاری در فروش

برای شروع همکاری در فروش ابتدا یک زمینه کاری یا نیچ مورد علاقه خود را بیابید. به نمای کلی برنامه ، از جمله نوع محصولات یا خدمات ، روش های پرداخت و کمیسیون هایی که آنها ارائه می دهند، نگاه کنید.

همکاری در فروش ( مشارکت در فروش ) یا همان افیلیت مارکتینگ یک روش کسب درآمد است که در آن روش بازاریابان با فروش محصولات تامین کنندگان پورسانت دریافت می کنند. شاید خیلی از سایت ها را دیده باشید که منویی در هدر یا فوتر خود به اسم همکاری در فروش یا مشارکت در فروش دارند و به دنبال فروش بیشتر از طریق affiliate marketing هستند.

برای شروع همکاری در فروش ابتدا یک زمینه کاری یا نیچ مورد علاقه خود را بیابید. به نمای کلی برنامه ، از جمله نوع محصولات یا خدمات ، روش های پرداخت و کمیسیون هایی که آنها ارائه می دهند، نگاه کنید.

اگر سیستم همکاری در فروش آن ساینت برای شما جذاب است ، ثبت نام کنید و منتظر تأیید پذیرش خود باشید. سپس ، با افزودن لینک های سفارشی که آن سایت ارائه می دهد ، شروع به تولید محتوا کنید. این لینک ها هنگام خرید یکی از کاربران شما پیگیری می شوند و شما کمیسیون دریافت خواهید کرد.

به نقل از سایت‌‌های آموزشی بازار وب، دیجی کالا مگ، یکتانت،ژاکت و راستچین سایت های زیادی در ایران هستند که از طریق همکاری در فروش ماهانه درآمدهای نجومی را تجربه میکنند.در این بخش قصد داریم بیشتر در مورد توضیحات افیلیت مارکتینگ بازاروب با شما صحبت کنیم.

 

همکاری در فروش با پورسانت بالا می باشد؟

همانطور که گفتیم سایت های مختلفی در زمینه همکاری در فروش فعالیت می کنند. بزرگترین سایت دنیا یعنی آمازون در این زمینه پیشرو می باشد. در ایران سایت هایی مثل دیجی کالا در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند که البته اخیرا چندین سایت دیگر نیز فعالیت هایی خوبی را شروع کرده اند.

هر کدام از این سایت ها پورسانت های مختلفی دارند. مثلا در سایت دیجی کالا پورسانت لوازم آرایشی و بهداشتی بین 2 تا 6 درصد می باشد که اگر شما همانند سایت بهترین یاب در زمینه معرفی این محصولات خوب عمل کنید می توانید پورسانت های بالایی دریافت کنید.

یا مثلا در زمینه لوازم خانگی پورسانت های 4 تا 6 درصد دارد که با توجه به قیمتی که دارند می تواند دریافتی خوبی برای شما داشته باشد. سایت لوازم خونگی که در بالا اشاره کردیم در زمینه معرفی بهترین لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه در این زمینه موفقیت های خوبی داشته است.

در دنیای وب سایت های مختلفی مثل در زمینه معرفی بهترین محصولات فعالیت می کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

چطور همکاری در فروش باعث افزایش درآمد ما میشود؟

با توجه به اینکه سرچ بالایی  کلمات در گوگل دارند، اگر شما وبسایتی داشته باشید که روی کلمات هدفمند جزو نتایج برتر گوگل باشند کاربران زیادی جذب وبسایت شما خواهند شد. برای مثال کلمه همکاری در فروش ماهانه بیش از 60 هزاربار در گوگل سرچ میشود و شما اگر وبسایتی داشته باشید که روی این کلمه جزو سه نتیجه برتر باشد و محصولی داشته باشید در سایتتان فقط به قیمت 200000 هزارتومان و به واسطه اینکه شما با سئو در نتایج برتر گوگل قرار دارید کاربر زیادی کاملا هدفمند وارد سایت شما میشود و در طی ماه فقط 100 نفر این محصول را از شما خریداری کنند شما ماهانه 20 میلیون تومان درآمد خواهید داشت. این قدرت همکاری در فروش که منصور غلامی مدیر سایت بازاروب به خوبی به این موضوع اشاره کرده است.برای کسب درآمد از مشارکت در فروش در مجموع سایت و اینستاگرام مکمل یکدیگر هستند که اگر به خوبی در کنار یکدیگر بالا بیاید اتفاقات عالی برای کسب و کار شمارا رقم خواهد زد.

 

 

چرا باید همکاری در فروش کنیم؟ دلایل تبدیل شدن به یک افیلیت مارکتر چیست؟

درآمد غیرفعال. در حالی که هر شغل معمولی مستلزم این است که در محل کار باشید تا بتوانید درآمد کسب کنید ، همکاری در فروش به شما این امکان را می دهد که در هنگام خواب درآمد کسب کنید. با سرمایه گذاری مدت زمان اولیه برای یک کمپین ، بازدهی مداوم آن زمان را مشاهده خواهید کرد زیرا مصرف کنندگان محصول را در روزها و هفته های بعد خریداری می کنند. مدت زیادی پس از اتمام کار ، پول دریافت می کنید. حتی وقتی جلوی رایانه خود نیستید ، مهارت های بازاریابی شما باعث ایجاد درآمد ثابت برای شما می شود.

بدون پشتیبانی مشتری. فروشندگان و شرکت های ارائه دهنده محصولات یا خدمات باید با مصرف کنندگان خود برخورد کنند و اطمینان حاصل کنند که آیا از آنچه خریده اند راضی هستند. به لطف ساختار بازاریابی وابسته یا همان مشارکت در فروش ، هرگز نیازی به توجه به پشتیبانی مشتری یا رضایت مشتری نخواهید داشت. تمام وظیفه همکاری در فروش این است که فروشنده را به مصرف کننده لینک دهد.

کار در خانه. اگر از جمله افرادی هستید که از رفتن به دفتر کار متنفر هستید ، affiliate marketing  راه حل مناسبی است. شما قادر خواهید بود کمپین هایی را راه اندازی کنید و از محصولاتی که فروشندگان هنگام کار با راحتی خانه خود ایجاد می کنند درآمد دریافت کنید. این کاری است که می توانید بدون بیرون آمدن از خانه انجام دهید.

مقرون به صرفه. اکثر مشاغل برای تأمین مالی محصولات در حال فروش به هزینه راه اندازی و همچنین جریان نقدی نیاز دارند. با این حال ، همکاری در فروش می تواند با هزینه کم انجام شود ، به این معنی که می توانید سریع و بدون دردسر زیاد شروع کنید. هیچ گونه هزینه همکاری در فروش برای نگرانی وجود ندارد و نیازی به ایجاد محصول نیست. شروع این کار نسبتاً ساده است.

راحت و انعطاف پذیر. از آنجا که شما اساساً در حال تبدیل شدن به یک افیلیت مارکتر هستید خواهید توانست استقلال نهایی را کسب می کنید. این راحتی به این معنی است که اگر دوست دارید یا فقط بر کمپین های ساده و مستقیم تمرکز می کنید ، می توانید نمونه کارها را متنوع کنید. همچنین از محدودیت ها و مقررات شرکت و همچنین تیم های نامناسب آزاد خواهید بود.

 

 

نتیجه گیری نهایی:

همانطور که دیدید شما با استفاده از سیستم های همکاری در فروش می توانید یک کسب و کار بدون دردسر و با درآمد بالا داشته باشید. اگر به دنبال کسب درآمد در نوجوانی هستید سایت های زیادی هستند که در حال حاضر درآمدهای چند صد میلیونی از افیلیت مارکتینگ کسب کرده اند. پیشنهاد سایت بازار وب این است که همکاری در فروش را یاد بگیرید و بدون دردسر کسب درآمد را شروع کنید.

https://weheartit.com/HyeHewitt7
https://www.intensedebate.com/people/HyeHewitt7r
http://www.authorstream.com/HyeHewitt7/
https://gab.com/HyeHewitt7
https://www.f6s.com/hye-hewitt
https://letterboxd.com/HyeHewitt7/
https://www.openlearning.com/u/hyehewitt-r7bwev/
https://www.bitsdujour.com/profiles/wMwoaw
https://www.tetongravity.com/community/profile/HyeHewitt7/

دکتر ماکان آریا پارسا

۳۲ بازديد

دکتر ماکان آریا پارسا

 

دکتر ماکان آریا پارسا کارآفرین، تاجر، نویسنده و مترجم ایرانی است که در سال های اخیر نقش موثری در زمینه های کارآفرینی، مشاوره بازرگانی، ترجمه و تالیف کتاب در حوزه های مختلف مدیریت، توسعه فردی و کارآفرینی داشته است. این شخصیت برتر در عرصه کارآفرینی برای رسیدن به این درجات و مقام ها مراحلی را طی کرده است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

 

طی سال های گذشته با توجه به رشد چشمگیر استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ در کشور، مفهوم مدیریت و کارآفرینی رنگ تازه ای به خود گرفته و همین امر باعث شده تا این رشته ها در ایران با رویکردی نوین مورد توجه قرار گیرند. دکتر ماکان آریا پارسا فردی بود که در طول 15 سال اخیر فعالیت های چشمگیری در این زمینه داشته و نقش بسزایی در این زمینه داشته است.

 

ماکان آریا پارسا

 

ماکان آریا پارسا یکی از برجسته ترین کارآفرینان ایرانی است که در سال های اخیر فعالیت های اقتصادی چشمگیری داشته است.

 

اگر نمی دانید کارآفرینی چیست و ماکان آریا پارسا چگونه توانسته در این زمینه موفقیت چشمگیری کسب کند، این مقاله جذاب را که به معرفی این چهره تاثیرگذار در اکوسیستم کارآفرینی می پردازد، بخوانید.

 

بیوگرافی ماکان آریا پارسا

 

ماکان آریا پارسا متولد فروردین 1365 در اصفهان و در خانواده ای متوسط ??به دنیا آمد. پدر ماکان آریا پارسا از سربازان ارتش بود که بخشی از عمر خود را در جبهه گذراند. پس از تولد ماکان، پدرش برای خدمت سربازی به بوشهر اعزام شد و ماکان آریا پارسا بخشی از دوران کودکی و مدرسه خود را در این شهر گذراند.

 

ماکان آریا پارسا همیشه از شاگردان تیزهوش مدرسه بوده و تا سن 15 سالگی و قبل از جوانی در این شهر با خانواده زندگی می کرد. تا اینکه پدرش به دلیل جراحات متعدد مجبور به بازنشستگی شد و به همراه خانواده به اصفهان بازگشت.

 

ماکان آریا پارسا پس از گذراندن دوران کودکی و رفتن به مدرسه در بوشهر دوران دبیرستان خود را در اصفهان گذراند. پس از بازگشت ماکان آریا پارسا به اصفهان برای اتمام دوره متوسطه، افتخارات خود را در دبیرستان تکرار کرد و در دوران دبیرستان کارنامه درخشانی به ارمغان آورد و نمرات بسیار خوبی کسب کرد. ماکان آریا پارسا همچنان در کنکور سراسری همان سال شرکت کرد و موفق به ورود به دانشگاه شد.

 

پس از فارغ التحصیلی در رشته مهندسی صنایع با گرایش تولید صنعتی، تحصیلات خود را در مقطع MBA در دانشگاه آشتنبایس آلمان ادامه داد و مجدداً دومین مدرک کارشناسی ارشد خود را در همین رشته و دوره در دانشگاه امیرکبیر دریافت کرد.

 

ماکان آریا پارسا کارآفرین برتر ایرانی است

 

ماکان آریا پارسا یکی از کارآفرینان ایرانی است که با تلاش و پشتکار خود توانست به موفقیت های زیادی دست یابد.

 

دکتر ماکان آریا پارسا در دوران دانشگاه از مطالعه و گذراندن دروس دانشگاهی دست نکشید و در این مدت کسب و کارهای کوچک خود را راه اندازی کرد و تجربیات زیادی کسب کرد. تحصیل دکتر ماکان آریا پارسا در آلمان باعث شد تا وی در زمینه MBA و مدیریت بازرگانی تجربیات زیادی کسب کند و همین امر جرقه ای برای فعالیت در زمینه کارآفرینی را برانگیخت و در سال 1388 اولین شرکت رسمی و بزرگ خود را به نام هلدینگ راه اندازی کرد. . پارس پندار با جذب نیروی اندکی این موسسه را تأسیس کرد.

 

در همان سال ها دکتر ماکان آریا پارسا به دلیل موفقیت های فراوان به عنوان کارآفرین برتر کل کشور شناخته شد و توانست عناوین و افتخارات زیادی را در عرصه ملی کسب کند. یکی از مهمترین دستاوردهای او که جنجال زیادی به پا کرد، انتخاب او به عنوان مدیر ارشد فناوری اطلاعات کشور بود.

 

این موفقیت در سنین پایین ممکن است قبلا غیرممکن تلقی می شد. اما دکتر ماکان آریا در سال 1396 به عنوان برترین مدیر فناوری اطلاعات ایران اعطا شد و این موفقیت را می توان در افتخارات وی مشاهده کرد.

 

ماکان آریا پارسا لیسانس و فوق لیسانس کارآفرینی را از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد.

 

دستیابی به آثار ماکان آریا پارسا

 

دکتر ماکان آریا پارسا پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه فعالیت اقتصادی خود را آغاز کرد. او اولین و مهم ترین کسب و کار خود را با نام هلدینگ پارس که مرکز ارائه آموزش های مجازی است راه اندازی کرد و در این سال ها آن را به طور کامل توسعه داد.

 

ماکان آریا پارسا از اولین افرادی بود که به آموزش مجازی در کشور فکر کرد و توانست با ایجاد بستری مناسب این خدمات ارزشمند را به جامعه ارائه دهد. علاوه بر ایجاد این بستر مفید، نه تنها به حوزه آموزش کشور کمک کردند، بلکه با راه اندازی این شرکت توانستند با به کارگیری چند صد نیروی متخصص و کارآمد، بخش کوچکی از معضل بیکاری در جامعه را حل کنند.

 

در حال حاضر هلدینگ پارس پندار در ایران در شهرهای اصفهان، تهران و تبریز شعبه دارد و قرار است طی ماه های آینده این شعب در سایر شهرهای ایران نیز افتتاح و افتتاح شود. علاوه بر اینکه

آیا عسل واقعا می تواند به درمان سرماخوردگی کمک کند؟

۲۳ بازديد

آیا عسل واقعا می تواند به درمان سرماخوردگی کمک کند؟

 

 

یک بررسی اخیر نشان داد که عسل می تواند نسبت به سایر اشکال مراقبت از سرماخوردگی «برتر» باشد، اما برخی از کارشناسان این تحقیقات را زیر سوال برده اند. بنابراین، آیا عسل واقعاً درمان طبیعی و سنتی است؟

عسل هزاران سال است که توسط انسان استفاده می شود. شرح کاربرد دارویی آن در قرآن و انجیل و همچنین در متون بقراط، پزشک یونانی که به ابداع سوگند بقراط اعتبار دارد و یکی از پدران طب اولیه به شمار می رود، یافت می شود.

 

یک نقاشی غار 8000 ساله که در سال 1924 در اسپانیا کشف شد، مردی را در حال جمع آوری عسل از کندوی زنبور عسل به تصویر می کشد.

 

اکنون مشخص شده است که عسل خواص ضد میکروبی ویژه دارد. مطالعات اثربخشی آن را در مبارزه با باکتری های سالمونلا و E. coli نشان داده است و عسل خالص طبیعی به دلیل خواص ضد التهابی آن برای درمان برخی زخم ها استفاده می شود.

 

آیا عسل می تواند سرماخوردگی را درمان کند؟

 

عسل یک درمان خانگی است که معمولاً برای مبتلایان به سرماخوردگی و آنفولانزا ارائه می‌شود، اما شواهد مؤثر بودن آن اخیراً به طور سیستماتیک مورد بررسی قرار گرفته است.

 

دانشمندان دانشگاه آکسفورد دریافتند که عسل در تسکین علائم برای کسانی که سرماخوردگی، آنفولانزا یا سایر عفونت‌های دستگاه تنفسی فوقانی (URTI) دارند، برتر است. آنها 14 مطالعه مختلف را مورد بررسی قرار دادند که هر کدام عسل را با روش دیگری برای مراقبت از URTI ها، مانند داروهای سرکوب کننده سرفه، استروئیدها و آنتی بیوتیک ها مقایسه کردند.

 

 

دکتر جوزف لی، یکی از نویسندگان مطالعه جدید، می‌گوید: «مطمئناً مطالعات انجام‌شده بهترین آزمایش‌هایی نبودند که تاکنون انجام شده است. در نهایت به همین دلیل است که ما خواستار انجام مطالعات بیشتر شده ایم. در پزشکی بالینی، بر اساس آنچه در دسترس است، باید تصمیم بگیریم که اکنون چه کار کنیم.»

با این حال تجارب چند هزار ساله بشر در این سیاره کوچک نشان دهنده تاثیر باورنکردنی عسل طبیعی در حفظ سلامتی و تاثیر به سزای آن در درمان بیماری ها می باشد.

 

فواید عسل

 

عسل سرماخوردگی را درمان می کند و علائم سرماخوردگی معمولی را تسکین دهد. تحقیقات نشان داده است که عسل ممکن است برای تسکین سرفه استفاده شود. همچنین ممکن است یک تسکین دهنده بی نظیر نوشیدنی های گرم برای گلودرد باشد.

 

هنگام مطالعه بر روی کودکان مبتلا به علائم سرماخوردگی، محققان دریافتند که مصرف عسل در تسکین سرفه در کودکان به همان اندازه موثر است و در بین والدین آنها نسبت به داروهای ضد سرفه رتبه مطلوب تری داشت. با این حال، توجه داشته باشید که تحقیقات روی عسل برای سرفه اغلب تنها مدت زمان مطالعه داشتند. تجارب بسیار در ادوار مختلف نشان می دهد که درمان سرماخوردگی با عسل و لیمو بسیار سودمند تر و سریع تر اتفاق می افتد. فقط کافی است که کمی حوصله کنید و پروسه یک هفته ای درمان سرماخوردگی با عسل و گیاهان دارویی را از فرد متخصص دریافت و اجرا کنید.

 

 

نوشیدن چای گیاهی گرم و آب با عسل مخلوط شده ممکن است گلودرد را تسکین دهد. علاوه بر نوشیدن مایعات زیاد (و پرهیز از الکل و کافئین)، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) نوشیدن نوشیدنی‌های گرم و استفاده از عسل را برای تسکین سرفه در بزرگسالان و کودکان بالای 2 سال پیشنهاد می‌کند.

 

در مقایسه با آنتی بیوتیک ها و داروهای شیمیایی عسل و گیاهان دارویی برای مواردی که بیماری حاد نیست، بهترین گزینه هستند.

در واقع، این یکی از بزرگترین دلایل  منع مصرف آنتی بیوتیک است. آنتی بیوتیک ها می توانند عوارض جانبی مانند اسهال و استفراغ، بثورات و واکنش های آلرژیک داشته باشند. بدتر از آن، مقاومت ضد میکروبی ایجاد می کند که آینده پزشکی را تهدید می کند.

 

لی می‌گوید مصرف عسل، از سوی دیگر، مشخصات ایمنی خوبی دارد. اما عسل نیز یک محصول بسیار متغیر است. این می تواند شامل 200 ماده مختلف از جمله پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی مختلف باشد. با این حال، در درجه اول، عسل شکر و آب است.

 

در صورت سرماخوردگی باید عسل بخورم؟

 

به خوبی تشخیص داده شده است که شربت ها، از جمله عسل، اثر آرام بخش دارند: با تشکیل یک لایه خنک کننده در اطراف گلو، تحریک را از بین می برند. داروهای ضد سرفه بدون نسخه این را با شکر افزوده تقلید می‌کنند، طعم شیرینی که ترشح بزاق را تحریک می‌کند و ترشحات مخاطی را تسکین می‌دهد و راه هوایی را روان می‌کند.

 

پروفسور ران اکلس، که نزدیک به 30 سال مدیریت مرکز سرماخوردگی در دانشگاه کاردیف را بر عهده داشت، می‌گوید: «این شیرینی است که عامل رایج عسل، داروهای سرفه و قرص‌های گلودرد است. هر سه مورد به همان اندازه در درمان سرفه و گلودرد موثر خواهند بود، اما نه سایر علائم.

 

اکلس می‌گوید: «شایع‌ترین و آزاردهنده‌ترین علامت URTI در نوزادان تب است، جایی که عسل هیچ فایده‌ای ندارد، اما درمان‌های معمول - پاراستامول و ایبوپروفن - بسیار مؤثر هستند.» یکی دیگر از علائم سرماخوردگی یا آنفولانزا احتقان است و عسل مانع انسداد بینی فرد نمی شود.

 

مجموعه سوغات نهاوند با داشتن محصولات ارگانیک و بکر در تمام روز های سال می تواند محصولات مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهد. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

https://www.ulule.com/bobbymiller4/#/projects/followed

https://justpaste.it/8p5ub

https://ello.co/bobbymiller4

https://www.goodreads.com/user/show/148183694-bobby

https://www.yelp.ca/user_details?userid=qbl350bnNhJeTLHoZbGVVA

http://www.cplusplus.com/user/BobbyMiller4/

https://www.openstreetmap.org/user/BobbyMiller4

https://clyp.it/user/oltm4zyb

https://www.mapleprimes.com/users/BobbyMiller4

 

بلوک سیمانی سبک

۳۰ بازديد

بلوک سیمانی سبک

بلوک های سیمانی سبک با جایگزینی شن و ماسه با خاک رس منبسط شده، شیل یا تخته سنگ ساخته می شوند. خاک رس منبسط شده، شیل و تخته سنگ با خرد کردن مواد خام و حرارت دادن آنها تا حدود 2000 درجه فارنهایت (1093 درجه سانتیگراد) تولید می شوند. در این دما، به دلیل تولید سریع گازهای ناشی از احتراق مقادیر کمی از مواد آلی محبوس شده در داخل، مواد پف می‌کنند. یک بلوک سبک معمولی 10.0-12.7 کیلوگرم وزن دارد و برای ساخت دیوارها و پارتیشن های غیر باربر استفاده می شود. از سرباره کوره بلند منبسط شده و همچنین مواد طبیعی آتشفشانی مانند پوکه و اسکوریا برای ساخت بلوک های سبک استفاده می شود.

علاوه بر اجزای اصلی، مخلوط بتن مورد استفاده برای ساخت بلوک سیمانی همچنین ممکن است حاوی مواد شیمیایی مختلفی به نام مواد افزودنی برای تغییر زمان پخت، افزایش مقاومت فشاری یا بهبود کارایی باشد. این مخلوط ممکن است دارای رنگدانه‌هایی باشد تا به بلوک‌ها رنگی یکنواخت بدهد، یا سطح بلوک‌ها ممکن است با لعاب پخته‌ای پوشانده شود تا جلوه‌ای تزیینی ایجاد کند یا محافظت در برابر حملات شیمیایی ایجاد کند. لعاب ها معمولاً با چسب رزینی ترموست، ماسه سیلیسی و رنگدانه های رنگی ساخته می شوند.

بلوک سیمانی استاندارد

در ساخت سازه و انتخاب مصالح مناسب برای پیشبرد پروژه، دو موضوع مهم و اساسی مطرح میشود که محل پروژه و کاربری سازه از جمله این موارد میباشد. ویلا سازی از جمله پروژه های رایج در شهرهای مختلف یا حومه شهرها می باشد که به دلیل وسعت فضا و شرایط اقلیمی منطقه، باید برای ساخت آن از مصالح مناسب و مقرون به صرفه استفاده شود. به دلیل رواج بلوک سبک در صنعت ساختمان سازی، کاربرد بلوکهای سبک در ویلا سازی  یا کاربرد بلوکهای سیمانی سبک در انبوه سازی، متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه، قبل از ساخت پروژه مورد بررسی قرار میگیرد.

قبل از هر چیز به تعریف ویلا و تفاوت این سازه با منازل مسکونی معمولی می پردازیم. ویلا به سازه ای می گویند که در چهار طرف خود آزاد بوده و نما دارد. معمولا این سازه ها در مناطق ییلاقی برای بهره مندی ساکنان از طبیعت، منظره و آب و هوای خوش منطقه ساخته میشود. مصالحی که برای ساخت ویلا بایستی انتخاب شود، نباید از ظرفیت حرارتی بالا برخوردار باشد، که البته باز این موضوع، بسته به تغییرات آب و هوایی منطقه در طول شبانه روز و میزان استفاده ساکنان از ویلا، مورد بررسی قرار میگیرد.

 

میزان استفاده از بلوک سیمانی در پروژه‌های ساختمانی

در واقع، در اکثر پروژه‌های ساختمانی با توصیه مهندسین ساختمان، به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، به‌صورت کاملا فراگیر و تثبیت شده از این محصول استفاده می‌کنند.

 

بلوک سیمانی سبک مخلوط سیمان، پوکه معدنی و آب است که در میکسر ملات تولید می‌شود و در دستگاه‌های اتوماتیک جدید تولید و پرس می‌شود، سپس به اتاق بخار جهت خشک شدن فرستاده می‌شود.

بلوک استاندارد سبک، از با صرفه‌‌ترین و اصلی‌ترین مصالح ساختمانی است. بلوک استاندارد از ترکیب سیمان، پوکه معدنی یا ماسه‌ی ریزدانه و حباب‌های هوا با‌ اندازه‌های مختلف فرآوری می‌گردد. بلوک‌‌ استاندارد سبک به‌ عنوان جایگزین اجر (خشت) با مزیت‌های بالا شده است.

بلوک استاندارد عمدتاً برای دیوارهای غیر باربر و به‌عنوان پرکننده در کف‌سازی و شیب‌بندی ساختمان‌ها قابل‌ بهره‌گیری است.

فناوری تولید بلوک استاندارد سبک در کارخانه بلوک‌زنی از تکنولوژی‌های جدید در فرآوری ساختمان‌ها است.

 

مراحل چاپ کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه

۳۱ بازديد

مراحل چاپ کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

 

لایه میانی کارتن سه لایه ( 3 لایه ) فلوت است که از کاغذهای بازیافتی تشکیل شده است. امروزه با افزایش تکنولوژی توانایی تولید کاغذ صاف با کاغذهای بازیافتی وجود دارد. لیکن برای داشتن کیفیت بالاتر بهتر است از ورق های تازه استفاده شود.

کارتن سازی در کرج

لایه صاف خارج کارتن که به آن لایه خارجی نیز می گویند صیقلی تر و مقاوم تر در برابر آب می باشد. برای تولید این لایه از درختانی چوب نرم و دارای فیبرهای بلندتری هستند مانند صنوبر و کاج استفاده می گردد و برای تولید لایه صاف داخلی کارتن که به آن لایه داخلی نیز می گویند. از درختان با چوب های سخت تر مانند بلوط و چنار استفاده می شود.

کارتن سازی آریا در کرج

 

تولید کننده انواع کارتن سه لایه، پنج لایه و دایکاتی همراه با دو رنگ چاپ

 

مشاهده نمونه‌های بیشتر در پیج اینستاگرام.

 

???????????

   https://instagram.com/khrtn.mhr

جاده قدیم کرج هشتگرد شهر گلسار خیابان صفا پلاک ??

 

 

ایرلاین (خطوط هوایی) چیست؟

۳۳ بازديد

ایرلاین (خطوط هوایی) چیست؟

شرکت هواپیمایی یا شرکت هواپیمایی شرکتی است که علاوه بر حمل و نقل مسافر بر روی هواپیما، مدیریت بار را نیز بر انجام می دهد.

eee_9ctk.jpg

دامنه عملیات شرکت های هواپیمایی  شهران گشت معراج. بسیار گسترده است و مهم نیست که یک شرکت هواپیمایی بین المللی باشد یا یک شرکت هواپیمایی کوچک محلی، با این حال، این شرکت هواپیمایی طیف گسترده ای از فعالیت های مربوط به حمل و نقل مسافران و محموله ها را مدیریت می کند.

 

مسافران می توانند بلیط های خود را مستقیماً از خود شرکت های هواپیمایی خریداری کنند یا از عوامل خود در سراسر جهان بلیط بخرند. یک برنامه پرواز منظم برای پروازها وجود دارد. صنعت هوانوردی پیشرفت قابل توجهی داشته است و در نتیجه شرکت های هواپیمایی تمام تلاش خود را برای راضی کردن مشتریان خود انجام می دهند.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری یکی از شرکت مسافرتی خصوصی در تهران می باشد که با همکاری بسیار نزدیک با شرکت هواپیمایی معراج شروع به فعالیت کرده است .

فعالیت این شرکت در زمینه تنظیم برنامه های سفر ، اخذ ویزا ، فروش پروازهای داخلی وخارجی ، فعالیت در حوزه گردشگری ، مجری مستیقم تورهای داخلی و خارجی ، زمینی و هوایی و صدور بیمه نامه مسافرتی می باشد. این شرکت با داشتن اطلاعاتی کامل در زمینه تورهای مسافرتی و داشتن کارکنانی کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفری لذت بخش را برای مسافرین خود فراهم می سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  ایرلاین معراج