شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آیا ایمپلنت دندان باعث سرطان می شود؟

۲۸ بازديد

آیا ایمپلنت دندان باعث سرطان می شود؟

ایمپلنت دندان به عنوان بهترین روش برای جایگزینی دندان شناخته می شود و این درمان دارای بیشترین طول عمر و استحکام در بین سایر درمان های بی دندانی می باشد. در این درمان پایه ای کاملا سازگار با بدن از جنس تیتانیوم در درون فک قرار داده می شود و این پایه به استخوان فک جوش می خورد. حال ممکن است برخی شایعاتی در مورد ایمپلنت شنیده باشید و برای شما سوال شده باشد که آیا ایمپلنت دندان باعث سرطان می شود؟

آیا ایمپلنت دندان باعث سرطان می شود؟

خیر. اگر شک و تردیدی در مورد سرطانزا بودن ایمپلنت دارید باید بگوییم که اصلا نیازی به نگرانی وجود ندارد. طبق مطالعات انجام شده ایمپلنت و کارسینومای دهان هیچگونه رابطه ای با یک دیگر ندارند و طبق مطالعات انجام شده در آمریکا درصد این احتمال ?.????? اعلام شده است و از آنجایی که درصد این اتفاق کمتر از حتی یک دهم درصد است ، اصلا احتیاجی به نگرانی وجود ندارد. برای کسب اطلاعات کامل درباره ایمپلنت و قیمت انواع برند های ایمپلنت می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان

سرطان و ایمپلنت

به طور کلی قبل از انجام ایمپلنت دندان معاینات لازم ، بررسی عکس ها و سوابق پزشکی انجام می شود و تمامی موارد عوارض احتمالی بررسی  می شود و گزارش می شود. گرچه احتمال این موضوع بسیار پایین می باشد اما به طور کلی در صورت سابقه احتمالی ضروری است که پزشک خود را در جریان بگذارید. عوامل مهمی که در این مورد باید در نظر گرفته شود مصرف الکل و سیگار ، ژنتیک و سوابق است و این موارد عوامل موثر و مهم در سرطان های دهانی است.

کارسینومای دهان چیست ؟

کارسینومای دهان به سرطان دهان در ناحیه های  زبان ، لثه ، کام سخت و کف دهان  ایجاد شود گفته میشود و به آن oral cancer  گفته می شود. به طور کلی این نوع سرطان در افراد 40 سال به بالا ایجاد می شود اما امروز در بین جوانان به علت استفاده از سیگار و تنباکو بالاتر رفته است.

مهم ترین عامل در کارسینومای دهان مصرف بیش از اندازه الکل و دخانیات می باشد که بیش از ?? درصد از این نوع سرطان به این مورد مربوط می شود. در ? درصد دیگر در کارسینومای دهان عوامل دیگری همچون ژنتیک ، روش نادرست زندگی ،  عفونت و مشکلات دهان و دندانی می باشد.

آیا سرطان می توانید از عوارض و خطرات ایمپلنت باشد ؟

طبق گفته های بالا این مورد به طور کلی رد می شود و ایمپلنت های دندانی خطری ایجاد نخواهند کرد. ایمپلنت های دندانی ساختار بسیار شبیهی به دندان های طبیعی دارند. در انجام ایمپلنت دندانی پایه هایی کاملا سازگار با بدن در درون استخوان فک قرار داده می شوند و نقش ریشه دندان را ایفا می کنند. این پایه ها مانند ریشه دندان های طبیعی به استخوان فک جوش می خورند.

پروتز یا روکش ایمپلنت نیز مانند تاج دندان می باشند و بر روی پایه ایمپلنت به وسیله رابطی به نام اباتمنت قرار داده می شود و ظاهری طبیعی نیز دارند.

برای به حداقلی رساندن این ریسک چه مراقبت هایی میتوان انجام داد ؟

عدم مصرف دخانیات و الکل بعد از انجام جراحی ایمپلنت

به طور کلی قطع مصرف الکل و دخانیات برای سلامتی شما مفید است اما به طور کلی بعد از انجام جراحی ایمپلنت برای کاهش ریسک عفونت و شکست ایمپلنت بهتر است مصرف دخانیات و الکل را بعد از جراحی ایمپلنت تا دو هفته به طور کامل قطع کنید و حتما این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.

انتخاب یک متخصص ایمپلنت خوب

متخصص ایمپلنت خوب در موفقیت ایمپلنت و کاهش عوارض احتمالی ایمپلنت مهم ترین نقش را ایفا می کند. متخصص ایمپلنت ابتدا باید تمامی سوابق پزشکی شما به خوبی بررسی کند و تمامی ریسک های با انجام درمان صحیح و موفق کاهش دهد و بهترین ایمپلنت در جهان را به شما معرفی کند.

رعایت کامل بهداشت دهان و دندان

رعایت بهداشت دهان و دندان حتی برای نگهداری از دندان های طبیعی و ایمپلنت ضروری است و همچنین برای کاهش ریسک عفونت و سرطان کاملا مهم و موثر است. همچنین بعد از جراحی ، آب نمک بعد از ایمپلنت نیز توصیه می شود.

خطرات ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان یکی از درمان های بی دندانی می باشد که طبق صحبت هایی که گفته شد ، تاکنون هنوز هیچ مدرک عملی در مورد اثبات سرطان زا بودن ایمپلنت ارائه نشده است و این مطلب دروغ است. اما ایمپلنت دندان مانند هر درمان دیگری اگر درست انجام نشود ممکن است عوارضی داشته باشد.

بهترین راه برای کاهش تمامی عوارض ایمپلنت ، استفاده از برندهای ایمپلنت با کیفیت و مراجعه به پیش یک متخصص ایمپلنت با تجربه است. اگر موارد بالا را در درمان ایمپلنت خود مدنظر قرار داده باشید ، عوارض ایمپلنت شما به صفر نزدیک می شود.

شکست درمان ایمپلنت ( عفونت )

ایمپلنت های دندانی امروزه بیش از ?? درصد موفقیت درمانی دارند و در عده نادری ممکن است شکست درمان ایمپلنت اتفاق بیفتد. علت ایمپلنت شکست می تواند عدم استخوان کافی ، دیابت و مشکلات استخوانی باشد که دندانپزشک حتما قبل از انجام درمان این نکات را بررسی و به شما اعلام می کند. اما در موارد نادری ایمپلنت های دندانی ممکن است عفونت کنند و شما مجبور به درآوردن پایه داشته باشید.

بروز حساسیت

این اتفاق بسیار نادر است اما ممکن است در برخی از افراد ایجاد حساسیت با فلز تیتانیوم ایجاد شود. در این موارد به پیش پزشک مراجعه می کنید و راهکار یا دستورالعمل لازم را خدمت شما اعلام می کند.

ایمپلنت دندان خوبه یا نه ؟

همانطور که گفته شد هیچ ارتباطی بین ایمپلنت و سرطان وجود ندارد و امروز موفقیت ایمپلنت های دندانی بالای ?? درصد می باشد. به طور کلی ایمپلنت دندان به نسبت سایر درمان های بی دندانی دارای مزایای بسیار زیادی اعم از طول عمر بالا ، استحکام و …… است و این درمان به دندان های جانبی شما نیز مانند بریج تغییر یا تراش وارد نخواهد کرد. همچنین ایمپلنت های دندانی از تحلیل لثه و استخوان جلوگیری می کنند.

هزینه ایمپلنت به نسبت قیمت بریج دندان بیشتر است اما به نسبت طول عمر و تمام مزایای که دارد ، این درمان کاملا ارزشش را دارد و اگر شما از برندهای ایمپلنت با کیفیت استفاده و به پیش یک دکتر متخصص ایمپلنت حرفه ای مراجعه کنید ، امکان ایجاد عوارض به صفر در نزدیک می شود.

بیوگرافی جایگاه ماکان آریا پارسا در کلامش و چند راز موفقیت

۳۰ بازديد

 

بیوگرافی جایگاه ماکان آریا پارسا در کلامش و چند راز موفقیت

 

دانستن اینکه چگونه افراد موفق و کارآفرینان بزرگ با بحران های زندگی کنار می آیند و چگونه در حرفه خود پیشرفت می کنند مفید خواهد بود.

آنها می گویند هیچ میانبری برای موفقیت وجود ندارد. اما راه رسیدن به خواسته ها، آرزوها و رویاها را می توان کوتاه و تسهیل کرد. چگونه داشتن سبک و الهام از زندگینامه افراد بزرگ و موفق. بیوگرافی افراد موفق پر از درس است. افرادی که زندگی نامه خود را می نویسند معمولاً داستانی برای گفتن دارند که نشان دهنده سختی و رنجی است که در زندگی خود متحمل شده اند.

 

دانستن اینکه چگونه افراد موفق و کارآفرینان بزرگ با بحران های زندگی کنار می آیند و چگونه در حرفه خود پیشرفت می کنند مفید خواهد بود.

اکنون که تخصص خاصی را به عنوان حرفه خود دارید، می توانید رزومه متخصصان رشته خود را مطالعه کنید، ببینید چگونه پیشرفت می کنند و از این «الگو» درس بگیرید.

 

به یاد داشته باشید که هر کسی در زندگی خود اهدافی دارد. اگر بتوانید افرادی را پیدا کنید که اهدافشان در زندگی با اهداف شما مطابقت دارد، می توانید ببینید که آیا حرکت به سمت آن اهداف زندگی شما را بهبود می بخشد یا خیر.

سختی دیروز کارآفرین امروز است...!

 

ماکان آریا پارسا

 در این مقاله می خواهم رازهای کوتاهی از زندگی شخصی و حرفه ای خود را به شما بگویم. از آنجایی که ممکن است با دانستن این نکات بتوانید مثال بزنید، می بینید که کارآفرینان هم مشکلی نداشته اند و اگر همین مسیر را دنبال کنید می توانید به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.

 

راز اول: رویاها و آرزوهایی که از بچگی همراهم بودند...!

 

من در یک خانواده ثروتمند متولد نشدم. خانواده من خیلی معمولی بودند. پدرم در ارتش خدمت می کرد و مادرم معلم بود. ما استاندارد زندگی متوسطی داشتیم. اما می‌خواستم کارهای بزرگ‌تری انجام دهم و به فردی تأثیرگذار تبدیل شوم.

 

این اولین معضل زندگی من بود.

 

یک انسان معمولی بودن یا اینکه بتوانید تاثیر بیشتری در این دنیا داشته باشید.

 

در واقع، یکی از باورهایی که همیشه داشته ام این بوده است:

 

"من یا عالی هستم، یا هیچ نیستم"!

 

بیوگرافی جایگاه آریا پارسا در کلامش و چند راز موفقیت

 

این شروع یک فلسفه وجودی برای من بود. سعی کردم ابتدا تجربه کسب کنم و چندین شغل مختلف را امتحان کنم.

 

از دوران نوجوانی در حین تحصیل هم کار می کردم.

 

راز دوم: مشاغل متفاوت و متفاوتی که زندگی کردم...

 

از کار ساختمانی گرفته تا فروش کتاب و از تدریس تا فروش در شرکت های مختلف، کارهای مختلفی را تجربه کردم و کم کم به مرحله بلوغ نسبی رسیدم.

 

در دوران تحصیل، تدریس را که همیشه به آن علاقه داشتم، به صورت نیمه وقت دنبال می کردم و علاوه بر شهریه دانشگاه، هزینه های روزانه ام را نیز تامین می کردم.

 

اما ایده های بزرگ همیشه در ذهنم بود.. راضی به چنین زندگی ای نبودم. اگرچه درآمدم مناسب بود، اما چیزی که همیشه ذهنم را آزار می داد این بود:

 

"شما باید کارهای بزرگتر انجام دهید...!" "شما ماموریت مهم تری در زندگی دارید!"

 

راز سوم: یک نقطه عطف بزرگ در زندگی دانشجویی...!

 

یک روز در محوطه دانشگاه، مردی را دیدم که به دنبال آدرس انجمن مهندسی صنایع بود. صحبت کردیم دیدم می خواهد برای دانش آموزان کلاس بگذارد. او به دنبال کسی بود که بتواند کلاس هایش را پر کند. به او پیشنهاد دادم که اگر بتوانم برایش تبلیغ کنم و دانشجو جذب کنم، درصدی از درآمدش را بگیرم. او قبول می کند. با تبلیغاتی که بین کلاس هایم می گذاشتم ظرفیت کلاسش را در فواصل زمانی کوتاه پر می کردم.

 

من از قدرت متقاعدسازی و فروش خود شگفت زده شدم!

 

من هم بعد از این اتفاق اعتماد به نفس بالایی پیدا کردم و متوجه شدم که مهارت و استعداد خوبی در فروش، ترغیب دیگران و بازاریابی دارم!

 

من از فرصتی که او در خانه داشت استفاده کردم و اتفاقاً در طول همکاری طولانی مدتم با این شخص آنقدر پول خوبی به دست آوردم که در طول چند ماه به اندازه "بدون سوناتا" پول جمع کردم. رقمی نزدیک به 36 میلیون تومان سال پیش...

 

انگیزه کارآفرینی در من شکل گرفت و دیگر به کارمند بودن فکر نمی کردم!

 

راز چهارم: وقتی شکستگی ها جلوی چشمم سبز می شوند...

 

اگر بخواهم یک راز بزرگ برای یک زندگی موفق را به شما بگویم، این است:

 

"شکست نه تنها انسان های بزرگ را متوقف می کند، بلکه به آنها انگیزه می دهد و آنها را به موفقیت می رساند. اگر و فقط اگر یاد بگیرند فرصت ها را در میان بحران ها تشخیص دهند...!

 

بیوگرافی آریا پارسا در کلامش و چند راز موفقیت

 

شما یک سازمان را پس از نقطه اوج قبلی اجاره کرده اید. ده ها استاد و صدها دانشجو در مؤسسه من تحصیل می کردند. اما ناگهان به دلایل مختلف موسسه ام تعطیل شد و این اولین شکست بزرگ زندگی من بود. اگر در آن زمان ناامید شده بودم، به موقعیت فعلی خود نمی رسیدم. اما من بلافاصله به دنبال جایگزینی گشتم. من با یک موسسه آموزشی بزرگ مذاکره کردم و به آنها پیشنهاد دادم که دپارتمان آموزشی خودم را تشکیل دهند و او پذیرفته شد. خیلی زود با سیستمی که راه اندازی کردم، خوشبختانه سبک زندگی و کارم شکل گرفت و درآمد بالایی کسب کردم.

 

راز پنجم: شکست بعدی و این بار پرش سکو...!

 

شکست بعدی من زمانی بود که شرکت از تمدید قرارداد خودداری کرد. این بار با خودم گفتم برای اینکه این مشکل پیش نیاید من سازمان خودم هستم.

پشیتبانی کامپیوتر

۲۸ بازديد

 

s5_mp4y.jpg


امروزه زندگی انسان ها با تکنولوژی در هم آمیخته شده به طوری که کمتر کسی شیوه استفاده از تلفن همراه و کامپیوتر را نمی‌داند به همین دلیل استفاده از محصولات الکترونیکی به یکی از نیاز ها ما تبدیل شده است.

 اما همانطور که میدانید هر ابزار الکترونیکی روزی خراب می‌شود و یا نیاز به تعمیرات و خدمات کامپیوتری یا موبایلی دارد. در چنین مواقعی بهترین کار این است که با یک مرکز پشتیبانی کامپیوتری شبانه روزی در ارتباط باشید که در هر ساعت از شبانه روز کارشناسان فعال در حوزه های مختلف داشته و میتوانید مشکل دیوایس شما را رفع کند.

اما در صورتی که بر روی دستگاه خود اطلاعات محرمانه از شرکت یا خصوصی از خود داشته باشید آیا میتوانید دیوایس خود را برای تعمیر به دست هر خدمات کامپیوتری آنلاین بسپارید؟

آیا میتوانید برای تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ خود آن را در اختیار خدمات کامپیوتری غیر مجاز قرار دهید؟

پرسش های که در بالا به آن پرداخته شد، بخشی از سوالاتی که ممکن است به ذهن هر فردی، زمانی که با ارور با خطا در کامپیوتر روبرو شده است، پیش آمده باشد. برای پاسخ به این سوالات بهتر است ابتدا بیشتر با خدمات کامپیوتری آشنا شویم و بررسی کنیم که یک خدمات رایانه ای خوب شامل چه ویژگی های میشود.

 

پشیتبانی کامپیوتر 24 ساعته

اولین سوالی که ممکن است هر فردی زمانی که با خدمات کامپیوتری تلفنی و آنلاین روبرو میشود این است که پشتیبان کامپیوتر چیست و چه ویژگی های دارد؟

مرکز پشتیبانی کامپیوتری همانطور که از اسم آن مشخص است به معنای سازمانی است که میتواند علاوه بر راه اندازی کامپیوتر زمانی که دیوایسی با مشکل روبرو شود، به سرعت به رفع مشکل آن اقدام میکنند.

اکنون فردی که به عنوان پشتیبان کامپیوتر شناسایی میشود به این معنا است که فرایند عیب یابی و رفع مشکل کامپیوتر و تلفن همراه مسلط بوده و می‌تواند در کمترین زمان ممکن مشکل هر دیوایس را رفع کنند.

همچنین فعالیت پشتیبانی کامپیوتر شامل، رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر  و تلفن همراه میشود به طوری که فرد بتواند در کمترین زمان ممکن ایراد را شناسایی کرده و به رفع آن اقدام کند.

خوشبختانه شرکت رایانه کمک با دارا بودن کارشناسان متخصص در حوزه پشتیبانی کامپیوتری به راحتی می‌توانند مشکلات و ایرادات کامپیوتری و تلفن همراه را در کمترین زمان ممکن شناسایی کرده و رفع کنند.

بنابراین برای دریافت خدمات غیر حضوری عیب یابی و تعمیر کامپیوتر و موبایل با شرکت رایانه کمک در ارتباط باشید.

 

1 . پشتیبانی کامپیوتر تلفنی

رایانه کمک یک شرکت پشتیبانی و خدمات کامپیوتری تلفنی است و این امکان را به کاربران میدهد تا از راه دور به رفع مشکلات کامپیوتری خود اقدام کنند. با این کار کاربران زمانی که با هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری در کامپیوتر یا تلفن همراه خود روبرو می‌شوند، میتوانند تنها از طریق یک تماس تلفنی به راحتی با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط بوده و مشکلات خود را از طریق تلفن رفع کنند.

کارشناسان فعال در رایانه کمک با تمام ایرادات و خطاهای کامپیوتری و موبایلی آشنا هستند و می‌توانند فرایند عیب یابی مشکل دستگاه شما را انجام داده و به رفع آن بپردازیم.از همین جهت کارشناسان رایانه کمک توانسته است در این 10 سال بودن در عرصه پشتیبانی و مشاوره رایانه، پاسخگوی مشکلات کامپیوتری بیش از میلیون ها کاربر درون کشور به صورت شبانه روزی باشند.

برای ارتباط با متخصص های فنی رایانه کمک کافی است از طریق شماره های 9099071540 یا 0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط بوده و مشاوره تلفنی و اینترنتی دریافت کنید.

البته توجه داشته باشید که تنها حوزه فعالیت کارشناسان رایانه کمک محدود به کامپیوتری و تلفن همراه نبوده و رایانه کمک در زمینه های رفع مشکل شبکه، پرینتر، مک، آیفون، بازی ویدیویی و... کارشناسان متخصص به خود را دارد و به صورت کامل حوزه تکنولوژی را پوشش میدهد.

 

2 . رایانه کمک رایگان

روش دیگر که میتوانید از خدمات غیر حضوری رایانه کمک، برای رفع مشکلات کامپیورتری خود بهره مند شوید استفاده از مشاوره رایگان در سایت اصلی رایانه کمک است.

در برخی شرایط ممکن است کاربران به تلفن ثابت و همراه دسترسی نداشته باشند  دقیقا در همین زمان با ارور کامپیوتری یا تلفن همراه روبرو شده باشند.خوشبختانه تیم کارشناسان رایانه کمک فکر این شرایط کاربران هم بوده و در سایت اصلی رایانه کمک بخشی به نام پرسش و پاسخ رایگان مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه راه اندازی کرده است تا کاربران فقط از طریق اینترنت با کارشناسان متخصص کامپیوتری در ارتباط باشند و بتوانند مشکلات دیوایس خود را از طریق اینترنت رفع کنند.

بخش مشاوره رایگان رایانه کمک به صورت آنلاین بوده و تمام کارشناسان رایانه کمک به آن دسترسی دارند در صورتی که یکی از کاربران عزیز ما با مشکل روبرو شده باشد میتواند سوال یا مشکل کامپیوتری یا تلفن همراه خود را در این بخش به صورت کامل بنویسد. پس از آن کارشناس متخصص به همان حوزه مشکل شما را بررسی کرده و در قالب یک پیام متنی راه حل را برای شما ارسال میکند.

با این روش به راحتی میتوانید از پشتیبانی کامپیوتری آنلاین رایانه کمک بهره مند شوید. برای اینکار تنها کافی است وارد صفحه خدمات کامپیوتر رایگان رایانه کمک شوید و برای مشاوره کامپیوتر رایگان در بخش نظرات مشکل یا سوال خود را مطرح کنید.

 

 

 

3 . رایانه کمک آنلاین تلگرام

و در آخر یکی دیگر از راه های ارتباطی با کارشناسان رایانه کمک میتوان به گروه تلگرامی رایانه کمک اشاره کرد که برای رفع ایراد و مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه کاربران بسیاری به آن رجوع میکنند. شرکت رایانه کمک برای ارائه خدمات بهتر گروه تلگرامی با آی دی (https://t.me/rk7129) راه اندازی کرده که کاربران که به شبکه های اجتماعی دسترسی دارند از طریق تلگرام به کارشناسان رایانه کمک در ارتباط بوده  مشاوره رایگان کامپیوتری دریافت کنند.

در گروه پرسش و پاسخ رایگان کامپیوتری رایانه کمک تمامی کارشناسان رایانه کمک با ID متفاوت حاضر هستند و در صورتی که فردی نیاز به پشتیبانی کامپیوتری نیاز داشته باشد تنها کافی است مشکل خود را در گروه مورد نظر مطرح نماید. پس از آن کارشناس متخصص به حوزه مشکل مطرح شده بررسی کرده و فرایند رفع ایراد را به کاربران توضیح می‌دهد.

به همین دلیل برای رفع مشکل کامپیوتر، تلفن همراه، شبکه، پرینتر و... میتوانید وارد گروه آنلاین تلگرام رایانه کمک شده و پشتیبانی رایانه ای رایگان دریافت کنید.

 

جمع بندی

و در آخر ممنونم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید در این مقاله قصد داشتیم تمام خدمات پشتیبان کامپیوتری آنلاین و حضوری رایانه کمک را به صورت تک به تک نام برده و به شرح آنها بپردازیم.

با این کار شرایط دریافت خدمات کامپیوتری رایکان و غیر رایگان هر بخش به صورت کامل بررسی شده است تا کاربران متناسب به شرایط خود بتوانند با اورژانس کامپیوتری رایانه کمک در ارتباط باشید.

بنابراین اگر با هر گونه مشکل یا سوال خاصی در زمینه (کامپیوتر، لپ تاپ، مک بوک، پرینتر، شبکه، مودم، تلفن همراه و...) روبرو شده اید، با خونسردی کامل از طریق یکی از روش های گفته شده با کارشناسان متخصص کامپیوتری رایانه کمک در ارتباط باشید

71398.irمنبع :

پیج اینستاگرام ماکان آریا پارسا

۲۹ بازديد

پیج اینستاگرام ماکان آریا پارسا

پیشنهاد ما

در سال های اخیر، بسیاری از کارآفرینان در سراسر جهان به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند. بسیاری از صاحبان مشاغل معتقدند که هیچ دستورالعمل مشخصی برای موفقیت وجود ندارد. اما بسیاری از کارآفرینان موفق مشترکاتی دارند که به رشد شرکت ها و کسب و کارشان کمک کرده است. به طور کلی عوامل خاصی در موفقیت کارآفرینان نقش داشته است. در این مقاله ضمن آشنایی با برخی از عوامل اصلی موفقیت کارآفرینان مطرح دنیا، متوجه خواهید شد که ماکان آریا پارسا کیست و چگونه توانسته به برترین کارآفرین ایرانی تبدیل شود. قبل از معرفی ماکان آریا پارسا با ? عامل اصلی کارآفرینان موفق آشنا شوید

 

با توجه به پیشرفت سریع فناوری و روش‌های ارتباطی، کارآفرینی در دهه گذشته به روشی محبوب برای بقا تبدیل شده است. عوامل خاصی در موفقیت یک کارآفرین نقش دارند که در زیر به آنها اشاره می شود.

 

خلاقیت و نوآوری

 

طبق مقاله ای با عنوان "کارآفرینان موفق" توسط جودیت ال گلیک اسمیت در سال 2000، یکی از عوامل کلیدی در موفقیت کارآفرینان این است که این افراد توانایی ارائه یک مفهوم و ایده جدید و اجرای موثر آن را دارند. . داشتن یک ایده جدید و پرورش آن یکی از عوامل موفقیت کارآفرینی است و همین امر کارآفرینان عادی را از کارآفرینان متمایز می کند.

.

 

مدیریت ریسک

 

مدیریت ریسک فرآیند شناسایی، تجزیه و تحلیل و پاسخ به عوامل ریسکی است که ممکن است در طول عمر پروژه رخ دهد. اگر مدیریت ریسک به درستی انجام شود، می تواند با کنترل رویدادهای آتی از خطرات احتمالی جلوگیری کند. شروع یک کسب و کار جدید به نوبه خود خطراتی را به همراه دارد. به خصوص اگر شغل و حقوق ثابتی داشته باشید و آن را به طور کامل رها کنید تا یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید.

 

با این حال، کارآفرینان موفق می دانند که چگونه با انتخاب و تصمیم گیری دقیق، ریسک را به حداقل برسانند. شما می توانید با انجام تحقیقات گسترده و ارزیابی مزایا و معایب گزینه های متعدد، ریسک خود را به حداقل برسانید.

اشتیاق و باور

 

راه اندازی یک کسب و کار شخصی به شجاعت زیادی نیاز دارد. بنابراین برای موفقیت در شغل خود به اعتماد و اطمینان کامل نیاز دارید

 

برنامه ریزی

 

به گفته CareerChoiceGuide.com، برنامه ریزی ناکارآمد دلیل اصلی شکست بسیاری از کارآفرینان است. داشتن یک طرح کسب و کار هوشمند و جامع می تواند به کارآفرین کمک کند تا موانع بالقوه را پیش بینی کند و راه هایی را برای غلبه بر آنها در هنگام وقوع ایجاد کند. قطعا یک کارآفرین موفق اگر برنامه ریزی درستی نداشته باشد، نمی تواند در زمینه کاری خود موفق باشد.

تلاش و پشتکار

 

رشد و شکوفایی یک کسب و کار به زمان زیادی نیاز دارد. به خصوص اگر ایده یک تجارت ناب و جدید باشد. عامل مهم دیگر در موفقیت کارآفرینی، پشتکار و تلاش خستگی ناپذیر در مواجهه با شرایط سخت و پیچیده است. به عنوان مثال، یک بازاریاب محصول جدید برای اینکه بتواند محصول خود را به مشتریان هدف خود برساند، باید بتواند با تماس های مکرر، تعدادی از مشتریان بالقوه را به مشتریان عادی تبدیل کند. این پشتکار، پیگیری و تلاش مداوم است که می تواند یک تجارت را توسعه دهد و یک کارآفرین را از معمولی به عالی برساند. بسیاری از کارآفرینان به نبوغ بسنده می کنند، اما کارآفرینان موفق کسانی هستند که در عین داشتن یک ایده جدید در عمل و اجرای آن تلاش و پشتکار می کنند.

https://www.instagram.com/dr.macanariaparsa/

 

اخبار ترون

۲۸ بازديد

اخبار ترون

 

پس از ظهور بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال، شرکت ها و مجموعه های مختلف به فکر توسعه ارزهای دیجیتال افتادند. ترون یکی از مجموعه های موفق در تولید ارزهای دیجیتال است که شبکه ای قدرتمند را ایجاد می کند که کاربردهای بسیار فعالی در زمینه ارزهای دیجیتال دارد.

 

دنیای ارزهای دیجیتال پیچیدگی های زیادی دارد. معاملات روزانه تنها بخش کوچکی از دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. بسیاری از شرکت‌ها در تلاش هستند تا نرم‌افزار غیرمتمرکز را برای ارائه خدمات به افرادی که از بلاک چین استفاده می‌کنند، ارائه دهند. این نرم افزارها برای توسعه به پلتفرم بلاک چین نیاز دارند. پلتفرمی که قراردادهای هوشمند را پشتیبانی و اجرا می کند.

 

اتریوم به عنوان اولین بلاک چین با توانایی اجرای قراردادهای تحول هوشمند در دنیای ارزهای دیجیتال ظهور کرد، اما این پایان کار نبود. پس از مدتی کارمزدهای شبکه بسیار بالا رفت و با توجه به رفتن توسعه دهندگان به شبکه اتریوم، پردازش تراکنش ها و اجرای قراردادهای هوشمند با کندی پیش می رفت. در نتیجه نیاز به شبکه و بلاک چین جدید با قابلیت های اتریوم و هزینه کمتر احساس می شود.

 

ظهور ترون آغاز تحولی برای کاربردهای غیرمتمرکز بود. بلاک چین پلتفرم های بلاک چین اتریوم را در اختیار کاربران قرار می دهد، اما با قیمت پایین تر و سریع تر. سازگاری بسیار بالایی با شبکه اتریوم دارد. یکی دیگر از ویژگی های این شبکه ارائه توکن های تتر برای کاهش هزینه های انتقال این ارزهای دیجیتال است. دخمه های بومی این بلوک چینی نیز طی دو سال گذشته توسعه زیادی یافته اند.

 

اخبار ترون : همه این پیشرفت ها و قابلیت های شگفت انگیز توجه بسیاری از مخاطبان ارزهای دیجیتال را به ترون جلب کرده است. اکنون این ارزهای دیجیتال در حال تبدیل شدن به یکی از مهم ترین شبکه های دنیای بلاک چین هستند.

 

در این مقاله نحوه پیدایش این ارزهای دیجیتال، آخرین تحولات و رویدادها را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید از این نوآوری کاربردی و مقرون به صرفه مهمتر باشید.

ترون چیست؟

ترون

 

ترون به یکی از جاه طلبانه ترین پروژه های ارز دیجیتال تبدیل می شود. هدف این مجموعه ایجاد یک اینترنت واقعی و بستری برای تولید و انتقال دیجیتال است. تیم ترون مدعی است که از قابلیت شبکه بسیار بالایی برخوردار است و از اجرای قراردادهای هوشمند نیز پشتیبانی می کند. به همین دلیل بستر بسیار مناسبی برای یک برنامه غیرمتمرکز خواهد بود. برای پیاده سازی اجرا و مدیریت هوشمند امور شبکه، تیم توسعه ترون تا به امروز دو استاندارد trc20 و trc10 را معرفی کرده است که به بررسی ریشه ها و تفاوت های این دو استاندارد می پردازد.

ارز دیجیتال ترون

 

توکن ترون با نام اختصاری TRX به بازار عرضه می شود. این توکن در ابتدا در شبکه اتریوم توسعه یافت و در روزهای اول سرمایه گذاری پیشنهادی 70 میلیون دلار جمع آوری کرد. در سال 2017 این رقم یک رکورد بود، اما طولی نکشید که قیمت ترون رشد خیره کننده ای را ثبت کرد.

 

طبق برنامه، تیم توسعه Throne یک سال پس از معرفی توکن بلاک ترون آماده استفاده شد و به همین دلیل TRX به شبکه Throne منتقل شد تا رمز اصلی شبکه Throne باشد. این رویداد در تابستان 2018 ارزش ترون را افزایش داد. با این حال، در سال 2018، همه ارزهای دیجیتال ارزش زیادی را از دست دادند. توکن های اولیه ترون تنها با 0.0019 دلار وارد بازار شدند، اما اکنون هر ترون 0.09 دلار است. رشد حدود 500 درصدی در سه سال یک حرکت فوق العاده برای تصاحب سهم قابل توجهی از بازار است.

 

برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال، این ارزهای دیجیتال با استفاده از آنها تولید نمی‌شوند و روش رابطه جنسی، شبکه ترون از طریق سهام اثبات نمایندگی (DPoS) است. این روش که یک مدل اصلاح شده از روش اثبات سهام است، با نظرات مثبت ویتالیک بوترین، خالق اتریوم و اولین روش اثبات سهام پیشنهادی مواجه شده است.

 

تیم توسعه ترون

 

یک جوان سنگاپوری به نام جاستین سان برای اولین بار ایده طراحی و توسعه ترون را مطرح کرد. او زمان زیادی را صرف توسعه و پالایش ترون قبل از ارائه آن کرد. راه حل ها و ایده های جذاب باعث می شود شرکت های بزرگی مانند Binance و AFG Capital از آنها پشتیبانی کنند.

 

شخصیت‌های مهم دیگری نیز به تیم ترون پیوستند که هر کدام دارای سابقه قوی در بخش‌های بلاک چین و تجارت الکترونیک بودند. به همین دلیل از همان ابتدا تیم توسعه ترون از بار فنی و اعتبار نسبتا خوبی در جامعه بلاک چین برخوردار بود و مشخص بود که یک پروژه قوی و هدفمند در حال توسعه است.

روش رابطه جنسی

 

ترون از ابتدا به دنبال روش ها و ابتکارات خلاقانه بود. روش مقاربتی این شبکه به یک نوآوری در بین ارزهای دیجیتال تبدیل می شود. ترون برای اینکه مشکلی نداشته باشد به هیچ وجه سراغ ماینینگ نرفت و تصمیم گرفت از روش اثبات استفاده کند. مشکلات معدنی مانند مصرف بیش از حد انرژی و نیاز به سرمایه کلان برای شروع کار، اما راهی برای اثبات سرمایه

تعمیر سولاردوم ال جی

۲۴ بازديد

تعمیر سولاردوم ال جی

 

تعمیر سولاردام ال جی در تعمیرگاه مجاز پیشتاز سرویس با ضمانت تعمیر و ارائه فاکتور معتبر توسط تعمیرکاران ذیصلاح پیشتاز سرویس انجام می شود. در تعمیر سولاردم ال جی از قطعات اصلی و فابریک استفاده می شود و در صورت تعمیر در محل انجام می شود اما در مواردی که می توانید دستگاه را حمل کرده و به تعمیرگاه این شرکت مراجعه کنید می توانید به آدرس خیابان آزادی، خیابان بهبودی، پلاک 86. اینجا هستید.

آنچه در این مقاله نمایش داده شده است

تعمیر سولاردم ال جی تعمیر سولاردم ال جی

سرویس و تعمیر ال جی سولاردم

 

همه آشپزخانه ها از مزایای مایکروویو بهره می برند زیرا اجاق های مایکروویو نمی توانند به کارهای روزمره ما سرعت ببخشند. طبیعتا این دستگاه یکی دیگر از لوازمی است که خراب می شود و نیاز به سرویس و تعمیر دارد.

 

در صورت خرابی اجاق های مایکروفر معمولاً برای رفع خرابی به یک متخصص نیاز دارید، اما با این مقاله سعی داریم شما را با روش هایی آشنا کنیم که شاید تنها راه شما برای تعمیر سولاردوم ال جی به درخواست تکنسین باشد. انجام دهید. دادن.

 

چرا سرویس پیشتاز؟ از چه خدماتی می توانیم با خدمات و تکنسین های برجسته تعمیر استفاده کنیم؟

چرا سرویس پیشتاز؟

آیا تعمیر مایکروویو ال جی به متخصص نیاز دارد؟

 

برای دریافت پاسخ این سوال باید دانست که مشکل ایجاد شده در دستگاه چیست و آیا این مشکل توسط فرد غیر متخصص حل می شود یا خیر؟

ملاس تعمیر سولاردام ال جی مربوط به خاموش شدن مایکروفر درخواستی و گرم نکردن سولاردام ال جی می باشد.

اگر متوجه شدید که LG Solardom شما به درستی و بدون دلیل روشن خاموش شده است، قبل از خرید فرم تعمیرات LG Solardom به شما چه می گوییم بررسی کنید.

 

مطمئن شوید فیوز دوشاخه ای که LG Solardom به آن وصل است سالم باشد.

از سالم بودن سوکتی که LG Solardom به آن وصل شده است اطمینان حاصل کنید.

از سالم بودن دوشاخه مایکروویو سولاردم ال‌جی مطمئن شوید.

https://pishtazservice.ir/lg-solardem-repair/

 

در مواردی که موارد فوق بررسی شده است و دستگاه مشکلی ندارد، برای تعمیر سولاردام ال جی به متخصص نیاز دارید تا به صورت تخصصی تری سولاردم را بررسی کنید تا به بالاترین کیفیت تعمیر سولاردم ال جی برسید. کمترین هزینه

اما در صورت گرم نشدن سولاردم ال جی امکان تعمیر و بازرسی آن توسط یک فرد آموزش ندیده وجود ندارد و حتما برای تعمیر سولاردم ال جی در محل نیاز به متخصص خواهید داشت.

 

کلیه تعمیرات مایکروفر در مرکز تعمیرات سرویس پیشتاز با 180 روز (6 ماه) گارانتی انجام می شود.

مشکلات رایج تعمیر ال جی سولاردام چیست؟

 

عموم مردم هنگام تماس با مرکز تعمیرات ماکروفر ال جی در تهران ما را از مشکلات زیر مطلع خواهند کرد.

 

LG Solardom خاموش است

سیگار کشیدن LG Solardom در محل کار

جرقه LG Solardom

سینی گردان سولاردام ال جی را نچرخانید

لامپ سولاردم ال جی روشن نمی شود

صدای بلند هنگام کار با LG Solardom

دکمه های خورشیدی ال جی کار نمی کنند

 

این مقاله به سوال شما پاسخ نداد؟ می توانید مستقیماً با سرکارگر خدمات تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

مشاوره بگیرید

LG Solardom را با خاموش کردن آن تعمیر کنید

 

پس از بررسی موارد ذکر شده در مقاله اولیه و ادامه عملکرد صحیح دستگاه، می توانید با تماس تلفنی و یا ثبت سفارش آنلاین، تعمیرکاران پیشرو را در محل اعزام نموده و با ضمانت اصالت کالا و 6- تعمیرات با کیفیت انجام دهید. ماه گارانتی . یک سال تجربه کردم

تعمیرات سولاردام ال جی ال جی سولاردام سولار

LG Solardom دستگاه را هنگام کشیدن سیگار تعمیر می کند

 

ابتدا با تمیز کردن دستگاه از عبور نکردن آن از داخل سولاردام ال جی اطمینان حاصل کنید و در صورت تمیز کردن دستگاه و انجام مجدد دستگاه در حین استفاده، سفارش سولاردام ال جی را ثبت می کنید.

تعمیر سولاردم ال جی تعمیر سولاردم ال جی

تعمیر سولاردوم هنگام احتراق

 

یکی از مجوزهای جرقه در سولاردام ال جی وجود مواد غذایی سوخته در داخل کابین سولاردام است. ال‌جی سولاردام واکنش نشان می‌دهد و جرقه می‌زند و اگر کربن روی دستگاهتان ندارید، سولاردم ال‌جی خود را توسط نمایندگی تعمیرات سولاردام ال‌جی تعمیر کنید.

تعمیر سولاردم ال جی تعمیر سولاردم ال جی

تعمیر سولاردوم زمانی که سینی نمی چرخد

 

هنگام چرخاندن سینی سولاردام ال جی ابتدا رنگ تصویر زیر سینی را بررسی کنید تا نشکند.

مطمئن شوید که سینی به درستی روی شفت تصویر رنگی قرار گرفته است.

در صورت سالم بودن شفت و صحیح بودن محل سینی تعمیر سولاردم ال جی با نمایندگی تعمیرات سولاردام ال جی در تهران تماس بگیرید.

 

تعمیر سولاردم ال جی تعمیر سولاردم ال جی

LG Solardom را زمانی که لامپ روشن نمی شود تعمیر کنید

 

ابتدا درب دستگاه را باز کنید. پس از بررسی اتصال دوشاخه لامپ و وجود ولتاژ مناسب از خرابی لامپ اطمینان حاصل کنید که می توانید از آن استفاده کنید و در صورت عدم وجود قطعه مورد نظر لامپ را تعویض می کنیم. تعمیر سولاردام ال جی در تهران.

تعمیرات سولاردم ال جی ال جی سولاردم ال جی

هنگامی که صفحه کلید کار نمی کند LG Solardome را تعمیر کنید

 

هنگامی که دکمه های دستگاه کار نمی کنند، مطمئن شوید که زبانه در به درستی روی میکروسوئیچ ها قرار گرفته است.

اگه تو هستی

آیا برنده جنگ روسیه و اوکراین، بیت کوین خواهد بود؟

۲۵ بازديد

آیا برنده جنگ روسیه و اوکراین، بیت کوین خواهد بود؟

جنگ همیشه با فروش سنگین دارایی‌های پر ریسک از جمله سهام و کریپتوکارنسی نیز همراه بوده است.

افزایش تنش در اوکراین موجب شد که بیت‌ کوین از 45 هزار دلار تا 42 هزار دلار ریزش کند. کارشناسان معتقدند اگر محدوده 42 هزار دلار از دست برود حمایت بعدی 40 هزار دلار است. اما اگر محدوده 40 هزار دلار هم از دست برود احتمالا بیت ‌کوین سقوط بی‌سابقه‌‌ای را تجربه می‌کند.

همچنین برخی بر این باورند واکنش هیجانی بازار رمزارزها به جنگ افزایش عرضه است اما بعد از مدتی افزایش تورم می‌تواند به نفع این بازار تمام شود. درواقع بیت‌ کوین به عنوان سپر خوبی در مقابل تورم عمل می‌کند و همین موضوع هم استدلال طرفداران صعود بیت ‌کوین است.

شیوع بیماری کویید 19 و افزایش تورم در سراسر جهان دلیلی برای رشد بازار رمزارزها بود. اکنون بسیاری ادعا می‌کنند برنده این جنگ بیت‌ کوین خواهد بود.

تاثیر جنگ اوکراین بر بیت کوین

s5_7ojt.jpg

 

دولت اوکراین از کاربران توییتر درخواست کرد که از غیرنظامیان و سربازان این کشور حمایت کنند. در هفته اول جنگ اوکراین و روسیه، دولت اوکراین پذیرش بیت کوین، اتریوم و تتر را برای تامین مالی نظامیان و شهروندان این کشور آغاز کرد.

پس از تهدید روسیه به تصرف شهر کیف، دولت اوکراین از سازمان‌های بین‌المللی زیادی درخواست کمک کرد. اکنون حساب رسمی دولت این کشور در توییتر از مردم دنیا نیز درخواست ارسال کمک‌های مالی کرده است.

معاون نخست‌ وزیر اوکراین، میخائیلو فدوروف سه آدرس کیف پول رمزارزی را به اشتراک گذاشت و از جامعه کریپتو درخواست کرد کمک‌های خود را به این آدرس‌ها واریز کنند. آدرس‌های اعلام شده برای بیت کوین و اتریوم از طرف اکانت دولت و حساب معاون نخست‌ وزیر یکسان بوده؛ اما آدرس تتر اعلام شده از سوی نخست‌وزیر بر پایه استاندارد TRC20 است.

برخی از فعالان حوزه کریپتو از جمله ویتالیک بوترین در ابتدا به هک شدن حساب معاون نخست ‌وزیر مشکوک شدند. اما چند ساعت بعد تومیکا تیلمان، دیپلمات آمریکایی صحت این آدرس را تایید کرد. وی اعلام کرد برای تایید این حساب با وزیر کشور اوکراین نیز در ارتباط بوده است.

در طی جنگ روسیه و اوکراین، پناهندگان غیرنظامی اعلام کردند که دسترسی آن‌ها به پس‌اندازهای فیات و کارت‌های اعتباری خود دچار مشکل شده است. همچنین سازمان ملل نیز گزارش داده است که تا 26 فوریه بیش از 150 هزار اوکراینی نیز آواره شده‌اند. بسیاری از این آوارگان در کشورهای همسایه حضور دارند و نمی‌توانند از دارایی‌های فیات خود استفاده کنند.

بوترین یک پلتفرم خودگردان DAO را معرفی کرد.این در حالی است که سردرگمی‌های بسیاری برای ارسال کمک‌ها وجود داشت. تمرکز این پلتفرم خدمت‌ رسانی به شهروندان اوکراینی است.

پلتفرم UkraineDAO به رهبری نادیا تولوکونیکوا، با توسعه توکن‌های NFT پرچم اوکراین شروع به کار کرد. درواقع هدف این پلتفرم جمع‌آوری کمک‌های مالی و رمزارزی برای غیرنظامیان اوکراینی است.

در 24 فوریه در طی گزارشی، خبرگزاری Cointelegraph اعلام کرد که وزارت دفاع اوکراین نیز درخواست‌های بسیاری از شهروندان سایر کشورها برای ارسال کمک‌های مالی دریافت کرده‌اند.

درواقع سرعت، امنیت و ازان بودن فرایند انتقال موجب شده است که رمز ارزها گزینه‌ای مناسب برای حمایت از جنگ زده‌های این کشور باشد.

با شروع حمله روسیه به اکراین، بسیاری از چهره‌های شناخته شده دنیای کریپتو نیز تلاش‌های گسترده‌ای برای کمک به کشور اکراین انجام دادند.

سام بنکمن فرید، مدیر عامل FTXاز اولین کسانی بود که کمک‌های رمزارزی خود را برای این کشور ارسال کرد.

انتقال رمزارزها برای دولت اوکراین در شرایطی که نقل و انتقالات بانکی مسدود است درواقع قدرت و آزادی رمزارزها را نشان می‌دهد. اینکه مردم آزادانه از هر کجای دنیا بدون دخالت دولت‌ها و سیستم بانکی می توانند بیت کوین و سایر رمزارزها را انتقال دهند و کسی قادر به مسدود کردن این مسیر نیست می تواند موجب پذیرش بیشتر بیت کوین و رمزارزها در جهان شود.

اگر به دنیای ارز دیجیتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران متا مراجعه کنید. در ایران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهیم و از هیچ خبر جدیدی در این حوزه بی‌اطلاع نخواهید ماند.

 

 

چگونه تجارت فارکس را شروع کنیم

۲۴ بازديد

چگونه تجارت فارکس را شروع کنیم

معاملات فارکس مشابه معاملات سهام است. در اینجا چند مرحله برای شروع سفر تجارت فارکس آورده شده است.

1.     در مورد فارکس بیاموزید: اگرچه تجارت فارکس پیچیده نیست، اما یک پروژه خاص خود است و به دانش تخصصی نیاز دارد. برای مثال، نسبت اهرمی برای معاملات فارکس بیشتر از سهام است و محرک‌های حرکت قیمت ارز با بازارهای سهام متفاوت است. چندین دوره آنلاین برای مبتدیان وجود دارد که نکات و نکات مربوط به تجارت فارکس را آموزش می دهند.

2.     راه اندازی یک حساب کارگزاری: برای شروع معاملات فارکس به یک حساب معاملاتی فارکس در یک کارگزاری نیاز دارید. کارگزاران فارکس کمیسیونی دریافت نمی کنند. در عوض، آنها از طریق اسپرد (همچنین به عنوان پیپ) بین قیمت خرید و فروش درآمد کسب می کنند.

برای معامله گران مبتدی، ایده خوبی است که یک حساب معاملاتی خرد فارکس با سرمایه کم راه اندازی کنید. چنین حساب‌هایی دارای محدودیت‌های معاملاتی متغیری هستند و به کارگزاران اجازه می‌دهند معاملات خود را به مقادیر کمتر از 1000 واحد ارز محدود کنند. برای زمینه، لات حساب استاندارد برابر با 100000 واحد ارزی است. یک حساب میکرو فارکس به شما کمک می کند تا با تجارت فارکس راحت تر شوید و سبک معاملاتی خود را تعیین کنید.

3.     یک استراتژی معاملاتی ایجاد کنید: در حالی که همیشه نمی توان حرکت بازار را پیش بینی و زمان بندی کرد، داشتن یک استراتژی معاملاتی به شما کمک می کند دستورالعمل های گسترده و نقشه راه را برای معاملات تعیین کنید. یک استراتژی معاملاتی خوب مبتنی بر واقعیت موقعیت و امور مالی شما است. این مقدار پول نقدی را که می‌خواهید برای معامله قرار دهید و به تبع آن میزان ریسکی را که می‌توانید تحمل کنید بدون اینکه از موقعیت خود خارج شوید را در نظر می‌گیرد. به یاد داشته باشید، تجارت فارکس عمدتاً یک محیط با اهرم بالا است. اما به کسانی که مایل به ریسک هستند نیز پاداش بیشتری ارائه می دهد.

4.     همیشه در بالای اعداد خود باشید: هنگامی که معامله را شروع کردید، همیشه موقعیت های خود را در پایان روز بررسی کنید. اکثر نرم افزارهای معاملاتی در حال حاضر حسابداری روزانه معاملات را ارائه می دهند. مطمئن شوید که هیچ موقعیت معلقی برای پر کردن ندارید و پول نقد کافی در حساب خود برای انجام معاملات آتی دارید.

5.     ایجاد تعادل عاطفی: معاملات مبتدی فارکس مملو از ترن هوایی هیجانی و سوالات بی پاسخ است. آیا برای کسب سود بیشتر باید مدت زمان بیشتری در موقعیت خود باقی می ماندید؟ چگونه آن گزارش مربوط به اعداد پایین تولید ناخالص داخلی (GDP) را که منجر به کاهش ارزش کلی پرتفوی شما شد، از دست دادید؟ وسواس در مورد چنین سوالات بی پاسخی می تواند شما را در مسیر سردرگمی سوق دهد. به همین دلیل مهم است که تحت تأثیر موقعیت های معاملاتی خود قرار نگیرید و تعادل عاطفی را در بین سود و زیان ایجاد کنید. در مورد بستن موقعیت های خود در مواقع لزوم، منضبط باشید.

https://llk.dk/2ppr38

http://s.ecmaps.de/Q0M6c

https://cutt.ly/IAoqfPs

اصطلاحات فارکس

بهترین راه برای شروع سفر در فارکس ، یادگیری زبان آن است. در اینجا چند اصطلاح برای شروع شما وجود دارد:

  • حساب فارکس: از حساب فارکس برای انجام معاملات ارزی استفاده می شود. بسته به اندازه لات، سه نوع حساب فارکس وجود دارد:
  1. حساب‌های خرد فارکس : حساب‌هایی که به شما امکان می‌دهند تا 1000 دلار ارز را در یک لات معامله کنید.
  2. حساب‌های مینی فارکس : حساب‌هایی که به شما امکان می‌دهند تا 10000 دلار ارز را در یک لات معامله کنید.
  3. حساب‌های استاندارد فارکس: حساب‌هایی که به شما امکان می‌دهند تا 100000 دلار ارز را در یک لات معامله کنید.

به یاد داشته باشید که حد معاملات برای هر لات شامل مارجین پولی است که برای اهرم استفاده می شود. این بدان معناست که کارگزار می تواند سرمایه را با نسبت از پیش تعیین شده در اختیار شما قرار دهد. به عنوان مثال، آنها ممکن است به ازای هر 1 دلاری که برای تجارت قرار می دهید، 100 دلار قرار دهند، به این معنی که شما فقط باید از 10 دلار از منابع مالی خود برای تجارت ارزهایی به ارزش 1000 دلار استفاده کنید.

  • بپرس: درخواست (یا پیشنهاد ) کمترین قیمتی است که شما مایل به خرید ارز هستید. به عنوان مثال، اگر قیمت درخواستی 1.3891 دلار را برای پوند انگلیس قرار دهید، رقم ذکر شده کمترین مقداری است که می‌خواهید برای یک پوند به دلار بپردازید. قیمت پیشنهادی معمولاً بیشتر از قیمت پیشنهادی است.
  • Bid: یک پیشنهاد قیمتی است که شما مایل به فروش یک ارز هستید. یک بازارساز در یک ارز معین مسئول ارائه مداوم پیشنهادات در پاسخ به سؤالات خریدار است. در حالی که آنها معمولاً کمتر از قیمت های پیشنهادی هستند، در مواردی که تقاضا زیاد است، قیمت های پیشنهادی می تواند بالاتر از قیمت های درخواستی باشد.
  • بازار نزولی: بازار نزولی بازاری است که در آن قیمت ها در بین ارزها کاهش می یابد. بازارهای نزولی نشان دهنده روند نزولی بازار هستند و نتیجه عوامل بنیادی اقتصادی افسرده کننده یا رویدادهای فاجعه آمیز مانند یک بحران مالی یا یک بلای طبیعی هستند.
  • بازار گاو نر: بازار گاوی بازاری است که در آن قیمت برای همه ارزها افزایش می یابد. بازارهای صعودی نشان دهنده روند صعودی بازار است و نتیجه اخبار خوش بینانه در مورد اقتصاد جهانی است.
  • قرارداد برای تفاوت: قرارداد برای تفاوت (CFD) مشتقه ای است که معامله گران را قادر می سازد تا در مورد تغییرات قیمت ارزها بدون داشتن مالکیت واقعی دارایی اساسی حدس و گمان بپردازند. معامله‌گری که شرط می‌بندد قیمت یک جفت ارز افزایش می‌یابد، برای آن جفت ارز CFD می‌خرد، در حالی که کسانی که معتقدند قیمت آن کاهش می‌یابد، CFD‌های مربوط به آن جفت ارز را می‌فروشند. استفاده از اهرم در معاملات فارکس به این معنی است که یک معامله CFD به اشتباه می‌تواند منجر به زیان‌های سنگین شود.
  • اهرم: اهرم استفاده از سرمایه قرض گرفته شده برای چند برابر کردن بازده است. بازار فارکس با اهرم های بالا مشخص می شود و معامله گران اغلب از این اهرم ها برای تقویت موقعیت خود استفاده می کنند.
  • مثال : یک معامله گر ممکن است فقط 1000 دلار از سرمایه خود را جمع آوری کند و 9000 دلار از کارگزار خود وام بگیرد تا در برابر یورو در معامله در برابر ین شرط بندی کند. از آنجایی که آن‌ها از سرمایه خود بسیار اندک استفاده کرده‌اند، معامله‌گر می‌تواند سود قابل توجهی را در صورتی که معامله در جهت درست پیش برود، به دست آورد. جنبه منفی یک محیط با اهرم بالا این است که خطرات منفی افزایش یافته و می تواند منجر به زیان های قابل توجهی شود. در مثال بالا، اگر معامله در جهت مخالف پیش رود، ضرر معامله گر چند برابر می شود.
  • اندازه لات: ارزها در اندازه های استاندارد معروف به لات معامله می شوند. چهار اندازه معمول وجود دارد: استاندارد ، مینی ، میکرو و نانو. اندازه لات استاندارد شامل 100000 واحد ارز است. اندازه‌های لات کوچک از 10000 واحد و اندازه‌های لات کوچک از 1000 واحد ارز تشکیل شده‌اند. برخی از کارگزاران نیز اندازه‌های لات‌های نانویی از ارزها را به ارزش 100 واحد ارز به معامله‌گران عرضه می‌کنند. انتخاب اندازه لات تأثیر قابل توجهی بر سود یا زیان کل تجارت دارد. هر چه اندازه لات بزرگتر باشد، سود (یا زیان) بیشتر است و بالعکس.
  • مارجین: مارجین پولی است که در یک حساب برای معامله ارز کنار گذاشته می شود. مارجین پول به کارگزار کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کند که معامله‌گر توانایی پرداخت بدهی خود را خواهد داشت و می‌تواند تعهدات پولی خود را انجام دهد، حتی اگر معامله مطابق با آن پیش نرود. مقدار مارجین بستگی به موجودی معامله گر و مشتری در یک دوره زمانی دارد. مارجین همراه با اهرم (که در بالا تعریف شد) برای معاملات در بازارهای فارکس استفاده می شود.
  • پیپ: پیپ یک "درصد در نقطه" یا "نقطه بهره قیمت" است. این حداقل حرکت قیمت، برابر با چهار اعشار است که در بازار ارز انجام می شود. یک پیپ برابر با 0.0001 است. صد پیپ برابر با 1 سنت و 10000 پیپ برابر با 1 دلار است. مقدار پیپ بسته به اندازه لات استاندارد ارائه شده توسط یک کارگزار می تواند تغییر کند. در لات استاندارد 100000 دلاری، هر پیپ دارای ارزش 10 دلار خواهد بود. از آنجایی که بازارهای ارز از اهرم قابل توجهی برای معاملات استفاده می‌کنند، حرکت‌های کوچک قیمت - که بر حسب پیپ تعریف می‌شوند - می‌توانند تأثیر بزرگی بر معامله داشته باشند.
  • اسپرد: اسپرد تفاوت بین قیمت پیشنهادی (فروش) و قیمت درخواستی (خرید) یک ارز است. معامله گران فارکس کمیسیون دریافت نمی کنند. آنها از طریق اسپرد درآمد کسب می کنند. اندازه اسپرد تحت تأثیر عوامل زیادی است. برخی از آنها اندازه تجارت شما، تقاضا برای ارز و نوسانات آن است.
  • تیراندازی و شکار : تیراندازی و شکار خرید و فروش ارز در نزدیکی نقاط از پیش تعیین شده برای به حداکثر رساندن سود است. کارگزاران در این عمل زیاده‌روی می‌کنند و تنها راه برای دستگیری آنها، شبکه‌سازی با معامله‌گران دیگر و مشاهده الگوهای چنین فعالیت‌هایی است.

منبع :

https://issuu.com/marthameyer4

https://www.4shared.com/u/VOJ1nMtn/MarthaMeyer4.html

https://us.community.sony.com/s/profile/0054O000009jUAi?language=en_US

https://www.designnominees.com/profile/marthameyer4

https://nikotahlil.tumblr.com/

https://www.pubpub.org/user/martha-meyer

https://www.intensedebate.com/people/MarthaMeyer4

https://www.meetup.com/members/356615262/

https://www.atlasobscura.com/users/marthameyer4

https://edex.adobe.com/community/member/8VCXcGL6-