جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

۶۷ بازديد

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

دستگاه هاي CNC دستگاه هاي الكترومكانيكي هستند كه با استفاده از ورودي هاي برنامه نويسي رايانه اي، ابزارها و ماشين آلات مختلف را با مهارت بسيار بالايي برش مي دهند. هنگامي كه كاركرد دستگاه CNC را درك كنيد، به اين نتيجه خواهيد رسيد كه مي توان از اين فناوري براي انواع ماشين ها و ابزارها استفاده كرد.

lf9w_c2.jpg

دستگاه هاي CNC چه كاري انجام مي دهند؟

ماشين هاي CNC يا ماشين هاي كنترل عددي كامپيوتر، از سيستم هاي رايانه اي و برنامه هاي نرم افزاري براي اتوماسيون ماشين آلات، از جمله فرآيندهاي كاملاً پيچيده و پيشرفته استفاده مي كنند. نام "CNC" در واقع مخفف Computer Numerical Control است. به همين ترتيب، يك دستگاه برش CNC از فرايندهاي خود براي برش انواع مواد از جمله فولاد، آلومينيوم و چوب استفاده مي كند.

اولين دستگاه هاي CNC در دهه هاي 1940 و 50 ساخته شدند و متكي به يك فناوري نگهداري داده هاي ارتباط از راه دور متداول بودند كه به عنوان "نوار پانچ شده" يا "نوار كاغذ سوراخ دار" شناخته مي شود. فن آوري نوار پانچ شده منسوخ شده است زيرا محيط داده ها به سرعت به پردازش رايانه اي آنالوگ و سپس ديجيتال در دهه 1950 و 1960 منتقل شد.

فرآيندهاي توليدي كم مصرف، مانند برش هاي CNC، غالباً در مقابل فرايندهاي توليد مواد، مانند چاپ سه بعدي يا فرايندهاي ساخت، مانند قالب تزريقي مايع ارائه مي شوند. فرآيند ماشينكاري به طور كل روشي است براي تبديل يك قطعه از مواد ساده مانند پلاستيك و رسيدن به محصول نهايي با استفاده از فرآيند كنترل شده است. مشابه ساير فناوري هاي ساخت نمونه هاي اوليه مانند FDM (چاپ سه بعدي)، CNC نيز به دستورالعمل هاي ديجيتالي فايل توليدي به كمك رايانه (CAM) يا طراحي با كمك رايانه (CAD) مانند Solidworks 3D متكي است. دستگاه CNC طراحي را به عنوان دستورالعمل هاي برش قطعات اوليه تفسير مي كند. توانايي برنامه ريزي دستگاه هاي رايانه اي براي كنترل ابزارهاي ماشيني، به سرعت باعث پيشرفت توليد مي شود. برش هاي خودكار هم سرعت و هم دقت ساخت قطعات اوليه را بهبود مي بخشد - خصوصاً در مواقعي كه مواد (مانند پلي پروپيلن) كاملا حياتي باشند.

فرآيندهاي ماشينكاري اغلب نياز به استفاده از چندين ابزار براي ايجاد برش هاي مورد نظر دارند (به عنوان مثال: مته هاي متغير با اندازه هاي مختلف). دستگاه هاي CNC معمولاً ابزارها را به واحدهاي مشترك يا سلول هايي تبديل مي كنند كه دستگاه مي تواند از آنها بيرون بكشد. ماشين هاي اوليه در يك يا دو محور حركت مي كنند در حالي كه ماشين هاي پيشرفته به طور جانبي در محورx  و y به صورت طولي، در محور z و اغلب به صورت چرخشي بر روي يك يا چند محور حركت مي كنند. ماشين هاي چند محوري قادر به چرخاندن قطعات به طور خودكار هستند و به شما اين امكان را مي دهند موادي را كه قبلا در زير قطعه وجود داشته را حذف كنيد. با اين كار نيازي به زير و رو كردن نمونه اوليه توسط كارگران نيست و به شما اين امكان را مي دهد بدون نياز به مداخله دستي همه طرف ها را برش دهيد. برش هاي كاملاً خودكار به طور كلي دقيق تر از آنچه در ورودي هاي دستي امكان پذير است، هستند.

انواع مختلف دستگاه هاي CNC

از انواع اين دستگاه ها كه مي توانيد در وبسايت رادوكس به راحتي آنها را مشاهده و خريداري كنيد مي توان به سه نوع برش CNC اصلي اشاره كرد: دستگاه هاي برش پلاسما CNC، دستگاه برش CNC فايبر ليزر و دستگاه برش واترجت CNC. اين فرآيند براي طيف وسيعي از مواد از جمله فلزات، پلاستيك ها، چوب، شيشه، فوم و كامپوزيت ها مناسب است و در صنايع مختلفي مانند ماشينكاري هاي بزرگ CNC و قطعات هوافضا كاربرد دارد. در حالي كه فرايندهاي برش CNC قابليت ها و عمليات مختلفي را ارائه مي دهد، اصول اساسي فرآيند در تمام آنها تا حد زيادي يكسان است. روند اساسي برش CNC شامل مراحل زير است:

  • طراحي مدل CAD
  • تبديل فايل CAD به برنامه CNC
  • آماده سازي دستگاه CNC
  • اجراي عمليات برش

خريد دستگاه برش CNC

گروه صنعتي رادوكس با بهره گيري از تجارب و تخصص كارشناسان خود از سال 1377 شروع به فعاليت كرد. اين شركت با طراحي و ساخت اتوماسيون و رباتيك توانست خط هاي توليدي خود را آغاز كند. همچنين فعاليت خود را با ساخت و توليد دستگاه هاي CNC و راه اندازي اتوماسيون خط هاي توليدي صنعت خودروسازي در ايران به فعاليت خود ادامه داده است. بالا بودن كيفيت و نازل بودن قيمت همواره از جمله اهداف مهم و اساسي شركت رادوكس و گروه كاري اين مجموعه است.

در حال حاضر، رادوكس به عنوان قطب اصلي در توليد انواع دستگاه هاي CNC در ايران و همچنين در خاورميانه فعاليت مي كند. در اين مجموعه بيش از 14 نوع محصول مرتبط با CNC ارائه مي شود. "دستگاه اسپايدر" از جمله دستگاه هاي CNC توليدي و اختراعي گروه صنعتي رادوكس است كه با افتخار از جمله دستگاه هاي طراحي و توليد شده در ايران است و هيچ گونه مشابه خارجي ندارد.

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

شما مي توانيد با استفاده از بسته ويژه گروه صنعتي رادوكس و با همكاري صندوق ن.آوري رياست جمهوري اقدام به خريد اقساط دستگاه برش CNC كنيد. اين محصولات شامل: ليزر cnc، پلاسما cnc و واترجت cnc است و شما مي توانيد 70% از مبلغ خريد را به صورت وام دريافت كنيد. همچنين اين تفاهم نامه با صندوق نوآوري شكوفايي رياست جمهوري در سال جهش توليد ارائه شد و شركت رادوكس به وسيله اين شرايط اقدام به فروش محصولات CNC به صورت اقساط 36 ماهه با بهره بانكي 9% و همچنين قابليت 6 ماه تنفس كرده است.

شرايط اخذ وام خريد دستگاه برش CNC:

  1.  جواز كسب يا پروانه بهره برداري
  2.  سند مسكوني (ارزش كارشناسي بايد 120% از عدد وام باشد.)

تمامي مراحل اخذ وام توسط واحد تسهيلات شركت رادوكس انجام مي شود و مدت زمان آن 2 الي 3 ماهه است.

اعطاي اين اعتبارات با توجه به بهره بانكي بسيار پايين (9%) محدود است.

منبع: برنا

 

الكتروگيربكس هليكال sew

۷۰ بازديد

گيربكس ها جزو تجهيزاتي مي باشند كه نقش يك واسط را بين الكتروموتور و مصرف كننده را دارند . گيربكس ها نيرو را بين الكتروموتور و مصرف كننده نيرو منتقل ميدهد . زماني كه ميخواهيد الكتروگيربكس مناسب خود را انتخاب كنيد بايد آن را با به توجه كاربري مورد انتظار خود انتخاب كنيد . الكتروگيربكس ها با توجه به كاربري هاي متنوع ، نوع هاي مختلفي دارد كه الكتروگيربكس هليكال sew يكي از انواع آن ميباشد . 

اين گيربكس را گيربكس هليكال شافت مستقيم نيز مي نامند . راندمان آن ها بالاي 90 درصد ميباشد . در داخل گيربكس هليكال شافت مستقيم ، چرخدنده هاي مارپيچ شكلي وجود دارد كه به همين دليل است به اين اسم ( هليكال ) شناخته ميشود . اين گيربكس توانايي بالايي در چگالي دارد و از لحاظ طول عمر نيز سال هاي زياد و مفيدي را براي شما كار ميكند . اين گيربكس همينطور ويژگي هاي خروجي با سرعت بالا و وزن كم نيز هم دارد .از آن در زمينه هاي صنعتي يا پتروشيمي بسيار استفاده ميشود . 

در اين گيربكس با كم شدن مقدار دور ، ميزان گشتاور افزايش مي يابد . همينطور نصب و استفاده ي آسان نيز از دلايلي است كه اين گيربكس در صنايع بسيار استفاده ميشود . 

گيربكس هليكال از دو بخش الكتروموتور و گيربكس تشكيل ميشود . وجود پوسته ( از جنس آلومينيوم ) در اين الكتروگيربكس باعث مقاومت در برابر ارتشاعات و شرايط سخت ميشود و عملكرد نيز بهتر ميشود . اين گيربكس ويژگي هايي مانند استحكام بالا و ميزان استاندارد گشتاور ، دارد . 

همانطور كه گفته شد الكتروگيربكس هليكال از الكتروموتور و گيربكس تشكيل ميشود . خود گيربكس از اجزايي مانند پوسته ، چرخ دنده هاي داخلي ، آب بندها و شفت تشكيل ميشود . 

نكته اي كه در زمينه الكتروگيربكس ها بسيار مهم است اتصال الكتروموتور و گيربكس مي باشد كه در اين نوع از الكتروگيربكس ها به شكل كوپل مستقيم صورت ميگيرد . در ابتدا دنده بر روي شفت الكتروموتور سوار ميشود . با خاموش و روشن شدن گيربكس ، تماس دنده هاي اول و دوم در يك نقطه ي تصادفي انجام ميشود . كه اين امر خود به تنهايي ميتواند باعث بيشتر شدن دنده هاي گيربكس شود . 

42oz_sew.jpg

اين گيربكس در سه دسته ي " هليكال فلنچ دار " ، " گيربكس هليكال پايه و فلنچ دار " و " گيربكس هليكال پايه دار " توليد و در بازار عرضه ميشود . 

در بسياري از صنايع از الكتروگيربكس هليكال استفاده ميشود ، مانند : 

  1. صنايع آب و فاضلاب 
  2. صنايع ساخت ماشين آلات صنعتي 
  3. صنايع مس و فولاد 
  4. صنايع داروسازي 
  5. صنايع شيشه و سراميك 
  6. صنايع غذايي 
  7. صنايع بسته بندي 
  8. صنايع نفت و گاز و پتروشيمي 
  9. صنايع دريايي 
  10. بالابر ها 
  11. رولينگ 
  12. كشاورز 
  13. وينچ ها و كوره ها 
  14. مخلوط كن هاي صنعتي 
  15. تابلوهاي تبليغاتي 
  16. نوار نقاله هاي 
  17. كانواير ها

به همين دليل است كه ميتوان گفت در بيشتر صنايع مهم و بزرگ موجود از الكتروگيربكس هليكال استفاده ميشود . 

در صورتي كه محيط كاري شما ، كوچك بوده و مشكل كم بود فضا را داريد ، استفاده از اين گيربكس به شما پيشنهاد ميشود . زيرا اين گيربكس در شكل ها و اندازه هاي مختلفي توليد ميشود كه در بدترين شرايط نيز از دنده ها بسيار استفاده ميكند . 

ميزان امنيتي و كيفيت بسيار بالا است و نگهداري از آن نيز سختي زيادي ندارد . 

بهره وري از اين گيربكس بخاطر كم بودن درصد از كار افتادن و خرابي آن بسيار بالا است . از طرفي خروجي اين گيربكس نيز كيفيت بالايي دارد و هم آلودگي صوتي نيز بسيار كم مي باشد . 


 

 

,خليج چت,بندر چت

۷۳ بازديد

چت روم فارسي,خليج چت,بندر چت

چت روم فارسي چيست ؟

چت روم فارسي فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد

d738432_.jpeg

و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

خليج چت كجاست ؟ 

چت روم فارسي  خليج چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت كامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد كه خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت خليج  چت در تلاش است كه غير از قشمي ها ساكنان كيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت كاملي كه اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد كه همچنين اين سايت در بين شبكه هاي اجتماعي نيز اكانت داشته كه با سرچ كردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا كرده و وارد شويد با تشكر از وقت گذاري شما .

 

چه كساني از پنل اس ام اس استفاده مي كنند و چه مزايايي به دست مياورند ؟

۷۰ بازديد

چه كساني از پنل اس ام اس استفاده مي كنند و چه مزايايي به دست مياورند ؟

668q_b1.jpg

چك كردن تلفن همراه اولين و آخرين كاري است كه اكثريت ما، بعد و قبل از خواب انجام مي دهيم. در طول روز هم كه مسلما زمان نه چندان كوتاهي صرف كار كردن با تلفن همراه مي شود. چك كردن نوتيفيكيشن ها و پيام ها بخش زيادي از اين زمان را در بر مي گيرند.

به همين علت است كه استفاده تبليغاتي از پيامك يكي از پربازده ترين روش هاي تبليغاتي شناخته شده در دنياست. هر پيامكي

كه به مقصد ميرسد حداقل براي چند لحظه ذهن مخاطب را به خود درگير ميكند و اين همه آن چيزيست كه يك متخصص ماركتينگ

نياز دارد.

تقريبا استفاده از پنل اس ام اس در هر زمينه اي و براي هر كسب و كاري مناسب است. متناسب با اهداف و چهارچوب هاي هر بيزنسي، به صورت مجزا يك پنل پيامك تدارك ديده مي شود تا بازدهي و رونق كسب و كارتان را در بازه زماني كوتاه و با كمترين هزينه ها به بيش از چندين برابر برساند.

 

استفاده از پنل اس ام اس به شما پيشنهاد مي شود:

اگر به تازگي قصد شروع به فعاليتي اقتصادي داريد و يا كاري را در اين زمينه شروع كرده ايد، بايد بدانيد كه چه شيوه هايي شما را با صرف زمان و هزينه كمتري به هدفتان نزديك ميكند.

بنابراين در اين قسمت قصد داريم به اين مسئله بپردازيم كه استفاده از سامانه پيامك

براي چه گروهي كاربردي تر بوده و بازتاب بهتري را به كسب و كارشان خواهد بخشيد.

 

انواع فروشگاه هاي فعال، اعم از فروشگاه هاي كوچك يا فروشگاه هاي بزرگ مانند ( نمايندگي هاي فروش محصولات برقي، محصولات صوتي و تصويري، نمايندگي هاي فروش ماشين و انواع وسايل نقليه موتوري و غير موتوري، فروشگاه هاي اسباب بازي فروشي، نمايندگي هاي داخلي و خارجي پوشاك و كيف و كفش، فروشگاه هاي فرش و لوازم فني و كامپيوتري و نظير اينها )

انواع موسسات فرهنگي و هنري

انواع مدارس

( دولتي و غير انتفاعي )

انواع آموزشگاه ها و مراكز آموزشي دولتي يا خصوصي

موسسات و اجتماع هاي مذهبي ( حسينيه ها، مساجد، هيئت ها و نظير اينها )

مغازه داران خرده فروش و جزئي فروشي كه قصد ارتقاي كيفيت فروش، خدمات و مشتري هايشان را دارند.

مهدهاي كودك و خدمات آموزشي ارائه شده در آنها

دفاتر و كلينيك هاي پزشكي و بهداشتي ( مانند كلينيك ها يا مطب هاي روانشناسي، مطب هاي پزشكان تغذيه و پزشكان پوست و مو و زيبايي )

شركت ها و آژانس هاي هواپيمايي

اماكن تفريحي مانند زمين هاي بازي، شهر بازي ها، پينت بال، كارتينگ، استخر

اماكن توريستي و اقامتي مانند معرفي كافه ها

، رستوران ها، هتل ها

يا ويلاهاي شخصي

آرايشگاه ها، سالن هاي زيبايي

و مراكز ليزر پوست

اپليكيشن ها ( فروشگاه هاي اينترنتي يا اپليكيشن هاي خدماتي )

بانك ها و موسسات مالي و اعتباري

براي خريد سامانه پيامك اينجا

كليك كنيد

 

اگر به موارد ذكر شده در بالا توجه كنيد حتما متوجه خواهيد شد كه استفاده از چنين شيوه هاي پيشبردي مانند استفاده از سيستم پنل اس ام اس براي يك فعاليت اقتصادي مشخص، تقريبا در همه مشاغل كاربردي و پربازده محسوب مي شود.

بنابراين تفاوتي نخواهد داشت كه كسب و كار شما چه بوده است، استفاده از چنين سرويس هايي جهت تبليغات، به جذب مشتريان و مخاطبين مورد پسندتان كمك قابل توجهي خواهد كرد و حتما نتيجه آن را در هدف نهايي و بازخورد پروژه تان خواهيد ديد.

 

شماره تلفن خود را وارد كنيد تا كارشناسان پنل پيامك مديانا در اسرع وقت با شما تماس بگيرند.

 

6 گام موثر براي ساخت و اجراي يك پرسشنامه آنلاينِ عالي

۷۰ بازديد
 
 

title

مي‌خواهيد بدانيد مشتري‌هاي شما در مورد كسب و كارتان چه فكري مي كنند؟ چه چيزي بيشتر مورد نياز آن‌هاست، از چه محصول و يا خدمتي رضايت دارند، بابت چه خدمات يا محصولاتي حاضر هستند مبلغي پرداخت كنند؟ به كمك آموزش ارائه شده در اين مطلب و فراگيري 6 گام براي اجراي موثر يك پرسشنامه آنلاين مي‌توانيد بهترين آن را تنظيم كنيد. فرقي ندارد از فمر ساز گوگل فرم براي اين كار استفاده مي‌كنيد يا از سيستم نظرسنجي تلگرام استفاده مي‌كنيد و يا از سايت‌هاي فرمساز خارجي مثل سروي مانكي و يا يك بستر داخلي و فارسي زبان مثل سايت جامع ويفرم ، اين 6گام همه جا به كار شما خواهد آمد!

در حالت خلاصه اين 6 راه در جدول زير براي شما مشخص شده است.

 

معرفي گام‌ها نام گام
گام اول

هدفتان از انجام پرسشنامه را مشخص كنيد

گام دوم

ليستي از سوالات را تهيه كنيد

گام سوم

از افراد دعوت به مشاركت كنيد

گام چهارم

پاسخ‌ها را جمع‌آوري كنيد

گام پنجم

نتايج را تجزيه و تحليل كنيد

گام ششم

يك گزارش تهيه كنيد

 

 

هديه براي آقايان: ?? ايده‌ عالي خريد هديه براي مردان

۵۱ بازديد

هديه براي آقايان: ?? ايده‌ عالي خريد هديه براي مردان

ليست بهترين هديه ها براي مردان مخصوصا اگر از مردان مهم زندگي‌تان باشند چيزي است كه نبايد آن را تا دقيقه‌هاي آخر به تعويق بيندازيد. چه قرار باشد براي پدر، پسر، برادر، همسر يا  به دنبال انتخاب كادو تولد براي دوست پسر خود باشيد، دلتان مي‌خواهد چيزي تهيه كنيد كه مطمئن باشيد دوستش خواهد داشت.

لباس، كفش،‌ لوازم چرمي، و ابزارك‌هاي حرفه‌اي خوشايند تنها بعضي از اقلامي هستند كه واقعا نمي‌توانيد امسال از هديه دادن‌شان غافل شويد. براي كمك به شما در جهت راهنمايي درمورد خريد هديه براي آقايان ، فهرستي از ?? ايده‌ عالي خريد هديه براي مردان زندگي‌تان فراهم آورده‌ايم. با ما همراه شويد تا با اين هداياي فوق‌العاده جذاب آشنا شويد.

بهترين هديه براي مردان در روز تولدشان

?.ست لوازم بهداشتي و پيرايش مردانه

4p1o_m2.jpg

اين هديه از آن دست هديه هايي است كه خيلي مورد استفاده آقايان است مخصوصا اگر از يك برند خوب مثل نيوا يا آديداس باشد. هميشه نبايد هديه شما سالهاي سال باقي بماند. همين كه طرف مقابل تان از هديه اي كه گرفته احساس رضايت كند و تا مدت زماني هرچند كوتاه از آن استفاده كند باعث خوشحالي است.

كادويي براي آقايان ?: كيف پول نو

 

وقتي صحبت از كيف پول مردانه مي‌شود، برندهاي خوب بسياري وجود دارند كه مي‌توانيد از بين آن‌ها دست به انتخاب بزنيد. بعضي از آن‌ها طرحي ساده دارند كه نازك است اما در عين حال مي‌توانيد هر چيزي را كه احتمالا نياز خواهيد داشت همراه خود هم حمل كنيد در آن جا بدهيد. چه آن را جيب جلو بگذاريد چه جيب عقب، جلوه و ظاهري نرم و براق خواهد داشت. البته اين نكته هم مهم است كه اگر براي همسر يا نامزدتان كيف ميخريد حتي المقدور كيف كوچكي باشد كه پول نقد زيادي در آن جا نشود و ايشان مجبور شوند پول هاي نقدشان را هميشه در كيف شما نگه دارند!!!

?. يك جفت كتاني راحت

 

هر مردي بايد يك جفت كتاني شيك و راحت را داشته باشد، پس اگر شماره پايش را مي‌دانيد خريدن يك جفت كتاني واقعا هيجان انگيز است.

هديه براي آقايان ?: اسپيكرهاي هوشمند

 

از آنجايي كه جديدترين اسپيكرهاي هوشمند در كشورمان وجود دارد و با قيمت هاي متنوعي مي‌توانيد يكي از مفيدترين اقلام عرصه‌ي فناوري را به عنوان هديه بخريد پس براي تعطيلات نوروز كه پيش رو داريم براي كسي كه دوستش داريد يك نمونه از آن را خريداري كنيد. اين اسپيكر هوشمند مي‌تواند موسيقي پخش كند، به سوالات پاسخ دهد، تماس برقرار كند، و اطلاعاتي در هر زمينه از نتايج رقابت‌هاي ورزشي تا وضعيت آب و هوا به ما بدهد. همچنين مي‌تواند ساير وسايل هوشمند خانه مانند چراغ‌ها، ترموستات‌ها، و سيستم‌هاي آب‌پاش را كنترل كند.

هديه براي آقايان ?: ساعت مچي لوكس

 

خريدن يك ساعت مچي لوكس و شيك هر مردي را ذوق زده مي‌كند. پيشنهاد ما خريدن يك ساعت مچي با بند چرمي قهوه‌اي اعلاء، يك بدنه‌ي طلايي، و يك صفحه‌ي سفيد با عقربه‌هاي طلايي و درجه‌بندي‌هاي ساعت‌شمار است.

در ادامه درباره انتخاب كادو براي دوست پسر بيشتر خواهيم نوشت.

?. پيراهن چهارخانه

خب حتما شما هم افسانه هاي مختلف را درباره جذابيت پيراهن هاي چهارخانه براي آقايان شنيده ايد! مخصوصا در فرهنگ ما ايراني ها اين پيراهن هاي چهارخانه محبوبيت زيادي دارند. پس با توجه به سن و سالمردي كه قرار است برايش هديه بخريد به دنبال يك پيراهن چهارخانه خوشرنگ و خوش پارچه باشيد.

هديه براي آقايان ?: شلوارهاي جين بسيار راحت

شلوار جين‌هاي شيك كانون توجه هر پوشش بي‌نظيري را تشكيل مي‌دهند. به دنبال جين‌هاي شيك، بادوام، و مقرون به صرفه باشيد و اگر چنين چيزي را پيدا كرديد و از بابت سايز هم مطمين بوديد براي خريد معطل نكنيد.

?. هدفون بي‌سيم فوق‌العاده

اين روزها كه تلفن‌هاي همراه بيشتر و بيشتر از رابط‌هاي تي‌آر‌اس فاصله مي‌گيرند، هدفون‌هاي سيم‌دار ديگر قديمي شده‌اند و هدفون‌هاي بلوتوثي بي‌سيم بهترين چيزي هستند كه مي‌توانيد بخريد. صداي آن‌ها فوق‌العاده است.

هديه براي آقايان ?: ملحفه‌هاي بهتر

مردها هم شايستگي آن را دارند كه صاحب ملحفه‌هاي خوبي باشند. احتمال دارد مردي را در بين نزديكان خود بشناسيد كه به يك دست ملحفه‌ي نو نياز داشته باشد. پس چه خوب است كه يك ست روتختي، روبالشي و ملحفه شيك و خوشرنگ برايش بخريد.

??. ست لوازم ورزشي مردانه

كدام مردي است كه ورزش كردن را دوست نداشته باشد؟ تقريبا همه!!!! از يان شوخي كه بگذريم بيشتر آقايان اين روزها مدت زماني را به ورزش كردن و باشگاه رفتن اختصاص مي دهند و خريدن يك ست شيك و پركاربرد ورزشي هديه خوبي محسوب مي شود.

??. بليط كنسرت خواننده مورد علاقه

براي خريد اين هديه بايد با روحيات آقاي مورد نظرتان كاملا آشنايي داشته باشيد تا بتوانيد بليط كنسرت خواننده مورد علاقه اش را بخريد. البته موقع خريد بليط كنسرت يادتان باشد علايق و سلايق خودتان را اصلا دخالت ندهيد. مثلا اگر شما به حامد همايون علاقه داريد دليلي نمي شود كه آقاي مورد نظر شما هم از رفتنبه كنسرت اين خواننده لذت ببرد! پس درست انتخاب كنيد.

??. كوله پشتي مخصوص لپ‌تاپ

اين نوع كوله‌هاي بزرگ و جادار يكي از بهترين كوله‌ پشتي‌هاي مخصوص مردان است كه مي‌توانند با آن حتي به سر كار بروند. سعي كنيد از رنگ هايي استفاده كنيد كه به خوبي براي هر دفتر و اداره‌اي مناسب باشند، و حواستان باشد مدلي خريداري كنيد كه پشتي لايي دار و بندهاي شانه‌اش آن را به گزينه‌اي مناسب براي آقايان تبديل كند.

هديه براي آقايان ??: قاب چرمي آي‌پد

مردها هميشه كالاهاي چرمي با كيفيت را دوست دارند، بنابراين قاب چرمي آي‌پد وسيله‌ي بي‌نظيري است كه مي‌توانيد تعطيلات نوروز امسال به يك آقا هديه بدهيد. اين محصول كه رنگ‌هاي متنوعي دارد، به راحتي آي‌پدها يا تبلت‌ها را در خود جاي مي‌دهد و شامل يك دفترچه يادداشت هم هست. اين وسيله مي‌تواند براي دانشجويان و كارمندان حرفه‌اي بسيار سودمند و مفيد باشد.

??جوراب هاي طرحدار مردانه

اين شوخي قديمي كه هميشه براي آقايان جوراب به عنوان هديه خريده مي شود واقعا كار درستي نيست! وقتي مي توان با يك ست كامل از جورابهاي ضد بو و ضد عرق و شيك و خوش پارچه شادي را به يك آقا هديه داد دليلي ندارد كه به خاطر حرف ديگران اين كار را انجام ندهيم.

??. عطر و ادكلن

انواع مختلف عطرها و ادكلن هاي مردانه از بهترين و در دسترس ترين هدايا براي آقايان هستند. شما با اطلاع از تمايلات طرف مقابل تان مي توانيد به راحتي عطر يا ادكلن مورد نظر را انتخاب و تهيه نماييد.

??. كلاه هاي شيك و مجلسي يا اسپرت

كلاه معمولا به پوشش يك آقا سبك و نمايي جالب مي‌دهند. حالا اگر كلاه پشمي براي فرار از سرما باشد يا كلاه نقاب دار براي جلوگيري از آفتاب يا هر مدل كلاه شيك ديگري كه با يك كت و شلوار يا كت تك شيك ست شوند مي توانند هداياي خوبي باشند.

??.جعبه‌ي هديه‌ي مردانه

اگر براي يك مرد تمام عيار و واقعي خريد مي‌كنيد، احتمال آن بسيار زياد است كه خيلي به كادو و روبان پيچ كردن هديه‌اش علاقه‌اي نداشته باشد. جعبه‌هاي هديه طيف گسترده‌اي از هديه‌ها‌ي كوچك رنگارنگ را ارائه مي‌دهند كه مردها عاشق‌شان هستند – و همه‌ي اين هديه‌ها داخل يك جعبه‌ي چوبي بسته‌بندي مي‌شوند. مردها، براي آنكه ببينند داخل آن چيست مجبور خواهند بود با يك اهرم درب محكم بسته شده‌ي جعبه را باز كنند. محدوده‌ي اين هدايا متنوع است :‌ از جعبه‌هاي آرايش و اصلاح گرفته تا جعبه‌ي واكس و ….

??. عينك آفتابي

يك جفت محافظ چشم جذاب هميشه هديه‌اي معتبر و با ارزش به شمار مي‌آيد. براي خريد عينك هاي آفتابي هم به برند آن توجه كنيد و هم به مقدار يووي آن و هم اينكه چقدر به صورت آقاي مورد نظر شما مي آيد.

??. پلي‌استيشن ?

اگر مي‌خواهيد برنده‌ي تعطيلات پيش رو باشيد، براي مرد زندگي‌تان يك پلي‌استيشن ? اسليم بخريد. PS4 ، نه تنها به عنوان يك سيستم بازي استفاده مي‌شود، بلكه همچنين قادر است فيلم و موسيقي پخش و تصاوير را ذخيره كند – و با ? ترابايت حافظه، اين امكان براي آن نامحدود است. اين كنسول كم تيراژ يك طرح استتاري دارد و بازي كال آوو ديوتي جنگ جهاني دوم به صورت پيش‌فرض روي آن نصب شده است.

??.جاي كارت چرمي

كارت‌هاي تجاري و يا اعتباري مختلف مي‌توانند جاي زيادي در كيف پول آقايان بگيرند. با وجود كارت‌هاي اعتباري و پول نقد، جاي كافي در كيف پول آقايان باقي نمي‌ماند و هيچ مردي دوست ندارد يك كيف بزرگ را با خودش، به اين طرف و آن طرف حمل كند. خريد يك جاكارتي چرمي شيك و جمع و جور مشكلات اينچنين هر آقايي را برطرف مي كند.

??.ست ماشين اصلاح مردانه

معمولا آقايان در وسايل شخصي خود ست اصلاح را دارند اما ممكن است بسيار قديمي و كهنه باشد و خودشان يا حوصله خريد جديد نداشته باشند يا از سر صرفه جويي با همان ست كهنه سر كنند. از اين رو ريش تراش و انواع موزر مردانه هديه ايي كاربردي و مناسب است كه مطمئنا آقايان استقبال خوبي از آن مي كنند.

??. دمپايي‌هاي داخل خانه‌ يا راحتي محل كار

در حالي كه دمپايي‌هاي خانگي مرسوم عموما شل و ول هستند و كفه‌ي ضعيفي دارند، برخي از دمپايي‌هاي كلاسيك يك رويه‌ي محكمتر اما نرم و راحت و يك كفه‌ي لاستيكي نرم دارند. بسياري از آقايان علاقه دارند در خانه با دمپايي راه بروند يا وقتي به محل كارشان مي رسند كفش هاي رسمي رادرآورند و دمپايي بپوشند. خوب است به اين سليقه احترام بگذاريد و يك جفت از آن دمپايي هاي زيبا را بخريد.

??. لباس ورزشي تيم محبوب

شايد كمتر مردي را بتوان يافت كه عاشق ورزش و علي الخصوص فوتبال نباشد. از بين همه‌ي تيم‌هاي فوتبال دو تيم پرسپوليس و استقلال بيشترين هوادار را در كشور دارند. بنابراين ايده‌ي خوبي به نظر مي‌رسد كه به عنوان هديه پيراهن بازيكن مورد علاقه‌ي اين آقا را كه در يكي از اين دو تيم مطرح بازي مي‌كند خريداري و به او هديه كنيد. اگر مي‌خواهيد سورپرايز خود را كامل كنيد مي‌توانيد آن پيراهن را با امضاء بازيكن مشهور مورد نظر خريداري كنيد.

??. دستگاه ورزش و نرمش خانگي

بسياري از آقايان براي باشگاه رفتن وقت ندارند، دستگاه ورزش و نرمش خانگي تياريكس كه در تمام فرشوگاه هاي ورزشي به راحتي پيدا مي‌شود گنجاندن جلسات ورزشي را در برنامه‌ي روزانه و در منزل راحت و ساده مي‌كند. تياريكس اصلي ترين سيستم تمريني است كه به عنوان يك اهرم بين گرانش و وزن بدن عمل كرده و مي توان با آن صدها تمرين مختلف را انجام دهيد.

هديه براي آقايان ??: لباس خواب مردانه‌ي نرم و راحت

 

بهتر است اين تفكر قديمي را كنار بگذاريم كه فقط خانم ها بايد موقع خواب لباس مخصوص خواب بپوشند . چه اشكالي دارد يك لباس نرم و نخي و راحت براي اين آقا بخريد تا شب ها موقع خواب بپوشد و از خوابش لذت ببرد