جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

اعتماد، قدرت و رتبه بندی جستجو

۱۵ بازديد

اعتماد، قدرت و رتبه بندی جستجو

اگر موتورهای جستجو بتوانند به لینک ها یا حساب های اجتماعی اعتماد کنند، آیا می توانند یاد بگیرند که به وب سایت ها اعتماد کنند؟ کاملا. عوامل متعددی در ایجاد سئو وب سایت وجود دارد که هم کاربران و هم موتورهای جستجو آن را قابل اعتماد می دانند. در اینجا به عناصر Trust جدول تناوبی عوامل سئو می پردازیم. Frédéric Dubut، مدیر ارشد برنامه Bing می‌گوید: «فقط برای چارچوب‌بندی آنچه که ما آن را قابل اعتماد می‌دانیم، تصور کنید که یک وب‌سایت تجارت الکترونیک دارید، و یک کاربر به وب‌سایت شما می‌آید.» "اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که آنها از خود می پرسند: "آیا می توانم شماره کارت اعتباری خود را به آن وب سایت بدهم و مطمئن باشم که در دستان خوبی خواهد بود؟"

 یک وب سایت تجارت الکترونیک بسیار معروف در سیاتل [آمازون] فعال است و بدیهی است که همه قرار است شماره کارت اعتباری خود را به آنها بدهند. می دانید که شماره کارت اعتباری شما در دستان خوبی است.»  و سپس، شما یک دسته از وب‌سایت‌ها را دریافت می‌کنید که مقالات وبلاگی دارند که به وضوح عجله شده‌اند و اشتباهات تایپی زیادی دارند و برای مثال، پیوندهای TrustPilot کار نمی‌کنند و تعداد زیادی از این نشانه‌های کوچک وجود دارد که شما را وادار می‌کند. فکر کنید، "خب، اینجا چیزی درست نیست. من واقعا احساس راحتی نمی کنم که شماره کارت اعتباری خود را به خدمات سئو در تهران بدهم. به عنوان یک مدیر وب سایت، به عنوان صاحب سایت، فقط باید فکر کنید که در این مقیاس کجا هستید؟ آیا به آمازون نزدیک‌تر هستید یا به آن وب‌سایتی که دارای اشتباهات تایپی زیاد است و لینک‌های کمک آن کار نمی‌کنند نزدیک‌تر هستید؟» دوبوت می پرسد.

 

اختیار اقتدار بودن به طور معمول به معنای این است که یک رهبر شناخته شده در زمینه یا بخش تجاری خود باشید، و این زمانی بسیار مفید است که هدف این باشد که به طور ارگانیک رتبه خوبی داشته باشید. طراحی سایت اینترنتی موجود در پول شما، جایگاه‌های زندگی شما (YMYL) که توصیه‌های مالی یا پزشکی ارائه می‌دهند، به‌ویژه مورد بررسی قرار می‌گیرند. در سال 2019 گوگل تأیید کرد که برای پرسش‌های YMYL، «در سیستم‌های رتبه‌بندی ما به عواملی مانند درک ما از اعتبار، تخصص یا قابل اعتماد بودن صفحاتی که در پاسخ ارائه می‌کنیم، اهمیت بیشتری می‌دهد». بری شوارتز، سردبیر Search Engine Land News، می گوید: «گوگل گفت: «هی، اگر می خواهیم این محتوا را به مردم توصیه کنیم، باید مطمئن شویم که آن را قابل اعتماد، معتبر و کارشناس نوشته است». گوگل در درجه اول اعتبار را بر اساس هر صفحه ارزیابی می کند. با این حال، سیگنال های سراسر سایت نیز ممکن است برای تکمیل صفحات جداگانه استفاده شوند. انواع لینک‌هایی که صفحات شما دریافت می‌کنند (به ویژه از وب‌سایت‌های معتبر و سایت‌های دیگر در جایگاه شما)، کلماتی که در داخل و اطراف آن بک لینک‌ها استفاده می‌شوند، معیارهای تعامل، مدت زمان فعالیت سایت شما و حتی بررسی‌ها ممکن است به عنوان سیگنال برای موتورهای جستجو استفاده شوند. برای سنجش اقتدار Google همچنین برای ارزیابی کیفیت صفحاتی که در نتایج برتر ظاهر می‌شوند و دستورالعمل‌هایی که از تخصص مرجع، مرجعیت و اعتماد (یا EAT) پیروی می‌کنند، قرارداد می‌بندد. ارزیابی‌کننده‌ها مستقیماً بر رتبه‌بندی تأثیر نمی‌گذارند، اما بازخورد آنها برای بهبود الگوریتم‌های جستجوی Google استفاده می‌شود، بنابراین یادگیری نحوه ارزیابی صفحات ممکن است به شما کمک کند محتوای معتبری ایجاد کنید که به کاربران و موتورهای جستجو خدمات بهتری ارائه دهد. (توجه داشته باشید که ابزارهایی که سعی می‌کنند «اقتدار صفحه» یا «مرجع دامنه» را ارزیابی کنند، به سادگی توسط شرکت‌های شخص ثالث بر اساس اینکه چگونه فکر می‌کنند موتورهای جستجو به چیزها امتیاز می‌دهند حدس می‌زنند – این معیارها در واقع در الگوریتم‌های موتور جستجو استفاده نمی‌شوند.

 صفحات وب با کیفیت بالا باید تعاملات معناداری با کاربران ایجاد کنند. جنبه‌های این تعاملات ممکن است از طریق معیارهای تعامل مانند زمان در صفحه، نرخ پرش، میانگین مدت جلسه و غیره تعیین شود. موتورهای جستجو معمولاً تمایلی به افشای چگونگی یا حتی استفاده از معیارهای تعامل در الگوریتم های خود ندارند. و فقط به این دلیل که یک موتور جستجو حق ثبت اختراع در مورد نحوه استفاده از تعامل برای اطلاع رسانی رتبه بندی جستجو دارد، لزوماً به این معنی نیست که در حال حاضر از آن استفاده می کند. با این وجود، محتوای با کیفیت و تجربه کاربر بخش بزرگی از سئو هستند و اولویت بندی آنها باید تأثیر مثبتی بر میزان تعامل و نرخ تبدیل شما داشته باشد. شما می توانید با در نظر گرفتن نیت کاربر، معرفی محتوای تولید شده توسط کاربر و بهبود پیوند داخلی خود، از جمله تاکتیک های دیگر، تعامل بیشتری را تشویق کنید. ما معتقدیم تعامل اندازه‌گیری می‌شود و اگر موتورهای جستجو معیارهای تعامل را در الگوریتم‌های خود لحاظ کنند، رتبه‌بندی شما برای آن بهتر خواهد بود.

شهرت

 ممکن است طول بکشد تا انتشارات با رعایت استانداردهای دقیق برای بررسی حقایق و گزارش اصلی، شهرت پیدا کنند. این شهرت وزن زیادی در ذهن خوانندگان دارد و همین امر در مورد موتورهای جستجو نیز صادق است. سیگنال‌های دقیقی از طراحی سایت چیست برای ارزیابی شهرت استفاده می‌کنند مشخص نیست، اما به افراد، سایت‌ها، مؤسساتی فکر کنید که شهرت آنها را بسیار محترم می‌دانید. آنها احتمالاً در طول زمان با ارائه اطلاعات قابل اعتماد و ثابت به این شهرت دست یافته اند، توسط دیگران به عنوان متخصص در زمینه خود ذکر شده و توسط همکاران یا مشتریان خود به خوبی از آنها صحبت می شود.

تخلیه چاه برای چه مواردی استفاده می شود

۱۶ بازديد

تخلیه چاه برای چه مواردی استفاده می شود

 

تخلیه چاه زمانی انجام می شود که شما یک ساختمان قدیمی داشته باشید  چاه بازکنی شرق تهران که داخل آن چاه باشد آن چاه پرشده باشد لذا برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل نیاز به تخلیه چاه مورد نظر دارید.همچنین زود تبلیغ کردن در این مورد میتواند از هزینه های اضافی آن جلوگیری کند.و همچنین برای اینکه چاه تان دیر تر پر شود نیاز است که یکسری موارد را رعایت کنید و این نکته را هم در نظر داشته باشید که در بعضی از موارد ممکن است که شما ببینید که خیلی زود چاه فاظلاب تان پر شده است این به دلیل نشتی چاه و نشست زمین می تواند باشد.

 

قیمت تخلیه چاه

 

قیمت های مختلفی برای تخلیه چاه وجود دارد در شرکت ما این قیمت ها مقرون به صرفه است. همچنین قیمت تخلیه چاه بستگی به نوع شرکت ،قدیمی و جدید بودن و همچنین استفاده از تجهیزات جدید و یا قدیمی و همچنین استفاده از نیروی مجرب و آموزش دیده قیمت تخلیه چاه را تعیین می کند . چاه بازکن  تخلیه چاه شمال تهران مثلا قیمت تخلیه چاه شمال تهران با جنوب تهران متفاوت است.این نکته را هم در نظر بگیرید که سازمان های نظارتی قیمت مصوب خودشان را به شرکت ها اعلام می کنند و شرکت ها مجبورند از آنها اطاعت کنند و اگر شرکتی فراتر از حد تعیین شده قیمت گذاری کند با برخورد تعضیرات مواجه خواهد شد

 

انواع تخلیه چاه در شمال تهران

 

مهم ترین تفاوتی که بین شرکت های تخلیه چاه در شمال تهران با جنوب تهران وجود دارد استفاده کردن از تجهیزات مدرن و بروز در شمال تهران است که این امر در جنوب تهران بسیار نادر است. هر چه تجهیزات و نیروی انسانی در یک شرکتی بهتر باشد امکان تخلیه چاه با کیفیت و سرعت بیشتری انجام می شود. لوله بازکن تخلیه چاه غرب تهران البته قیمت شرکت هایی که این سرویس دهی را انجام میدهندبسیار باهم متفاوت است.بعضی از شرکت ها به صورت مکانیزه و نیم مکانیزه این کار را انجام میدهند.

 

تخلیه چاه مکانیزه چیست و چگونه است؟

 

معمولا تجربه ثابت کرده که شرکت هایی که این کار را انجام میدهند به صورت باکیفیت تری این کار انجام می شود. زیرا آنها از تجهیزات و خدمات با کیفیت تری استفاده می کنند تخیله چاه شمال تهران به همین دلیل قیمت آنها نیز نسبت به جاهی دیگه بالا است. در این بین متاسفانه شرکت های تخلیه چاه ای هم هستند که به دروع می گویند که ما از تجهیزات مدرن و مکانیزه استفاده می کنیم اما تجهیزات آنها بسیار فرسوده و قدیمی است پس مراقب باشید تا گول این گونه شرکت هارا نخورید و سرمایه خود را از دست ندهید.

 

چه عواملی ممکن است بر پر شدن یک چاه تاثیر بگذارد؟

 

به طور کلی جنس چاه و جنس زمین، قطر چاه، عمق چاه،ومتراژ انبار چاه در پر شدن چاه دخیل اند.گاهی ممکن است به دلیل ساخت و ساز و افزایش تبغاتو استفاده از یک چاه مشترک برای همه ی طبقات وعدم استفاده از یک چاه جدید همه ممکن اند از عوامل نشست چاه و پرشدن ان با شند. بنابراین، دستورالعمل های زیر ضروری است چاه بازکنی شرق تهران و می تواند به صورت محلی یا منطقه ای برای موفقیت در انتخاب محل چاه اعمال شود .مناطق کم ارتفاع در مقایسه با نواحی شیب‌دار و ارتفاعات برای غرق شدن چاه‌ها مطلوب‌تر هستند، زیرا آب‌های زیرزمینی در جهت شیب نزولی جریان دارند.

 

پوشش گیاهی در جایی رشد می کند که آب های زیرزمینی در اعماق کم موجود باشد. بنابراین، وجود پوشش گیاهی ضخیم نشان دهنده ذخیره بزرگ آب زیرزمینی در عمق کم است. با این حال، وجود پوشش گیاهی مانند گیاهان بیابانی نشان دهنده کمبود آب زیرزمینی در اعماق کم است، زیرا آنها آب را از سطح زیرین جذب می کنند و آن را در برگ ها و ساقه های گوشتی ضخیم خود ذخیره می کنند.

 

مناطقی که شامل خاک ضخیم یا پوشش آبرفتی و سنگ‌های هوازده، شکسته، درزدار و گسل‌شده هستند، نشان‌دهنده ذخیره‌سازی خوب آب‌های زیرزمینی هستند، زیرا از نفوذ تغذیه آب‌های زیرزمینی پشتیبانی می‌کنند. با این حال، خاک های ریزدانه مانند خاک رس نمی توانند از نفوذ آب های زیرزمینی پشتیبانی کنند. علاوه بر این، آنها نمی توانند آب را از جایی به مکان دیگر منتقل کنند و به دلیل رکود، آب زیرزمینی شور دارند. خاک های درشت دانه آب را منتقل می کنند و از این رو آب قابل شرب است. مناطق صخره ای طاس فاقد چنین شرایط مساعدی هستند زیرا اجازه نفوذ آب را نمی دهند. بنابراین، این سنگ ها نشان دهنده کمبود آب زیرزمینی است.

 

آب های سطحی مانند مخازن، حوضچه ها، دریاچه ها، نهرها، مخازن و رودخانه ها به عنوان منابع تغذیه نواحی مجاور عمل می کنند. بنابراین، اگر چاه ها را در داخل و اطراف مناطق آب های سطحی غرق کنیم، چاه ها می توانند آب کافی تولید کنند.

 

بررسی چاه های موجود در مجاورت محل چاه های پیشنهادی با توجه به پوشش خاک، انواع سنگ (سنگ سخت یا سنگ نرم) و شرایط ساختاری آنها (شکستگی، درزه، گسل و ...) عمق تا سطح آب و عملکرد چاه می باشد. برای داشتن تصویری واضح از شرایط هیدروژئولوژیکی یک منطقه ضروری است.

 

تخلیه چاه شمال تهران

 

اسکن شرایط هیدروژئولوژیکی زیرسطحی مانند عمق زون خاک، ناحیه هوازده، ناحیه شکسته/درزدار و ناحیه شکسته نشده از سطح زمین ضروری است. از این بررسی ها می توان عمق ناحیه اشباع و کیفیت آب (شور یا غیر شور) را ارزیابی کرد. چنین بررسی هایی باید در تابستان انجام شود تا از عمق واقعی منطقه اشباع مطلع شود. این منطقه عموماً در تابستان عمیق و در سایر فصول کم عمق است. اگر بررسی‌ها را در فصل‌هایی غیر از تابستان انجام دهیم، ممکن است شرایط آب در تابستان کاهش یا خشکی داشته باشد، زیرا عمق کم ناحیه اشباع مشاهده شده از فصول باقی‌مانده می‌تواند کاهش یابد.

 

اگر دو چاه در یک زمین کم و بیش دشت نزدیک به یکدیگر قرار گیرند، به دلیل تداخل چاه، زمانی که هر دو چاه به طور همزمان پمپاژ می شوند، به خصوص در تابستان، منبع آب می تواند به شدت تحت تأثیر قرار گیرد. این به این دلیل است که آب یک چاه کم عمق نسبت به آب چاه عمیق می تواند به سرعت تخلیه یا خشک شود. بنابراین، حفظ فاصله 150-300 متر در مناطق آبرفتی و 75-150 متر در مناطق سنگی بین دو چاه مهم است.

 

سطح آب در هر منطقه می تواند در تابستان به دلیل عدم تغذیه نفوذی کاهش یابد یا خشک شود. اما کاهش سطح آب در ارتفاعات نسبت به مناطق کم ارتفاع همان محل به دلیل پمپاژ زیاد چاه ها در اراضی کم ارتفاع می تواند سریع باشد که گاه بدون توجه به فاصله چاه ها منجر به خشک شدن چاه می شود. بین آنها. این شرایط می تواند به سطوح هشدار دهنده برسد، جایی که آپارتمان ها بیشتر به دلیل بهره برداری بیش از حد هستند.

 

 

حادثه هولناک در جاده اصفهان-نایین

۱۵ بازديد

حادثه هولناک در جاده اصفهان-نایین

حوالی ساعت ?? سه‌شنبه یک مورد حادثه تصادف پراید با تریلی در جاده اصفهان-نایین محدوده ملا احمد ثانی به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.
مهدی ولیپور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره جزئیات این حادثه هولناک گفت: در پی دریافت این گزارش بلافاصله دو تیم امداد و نجات از نزدیکترین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان اصفهان به محل حادثه واقع در جاده اصفهان-نایین اعزام شده و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پراید در حال حرکت ناگهان از مسیر اصلی خود خارج شده و پس از برخورد با نیوجرسی میانه راه وارد مسیر مخالف شده و با یک دستگاه تریلی برخورد کرده است.سواری پراید که به طور کامل زیر تریلی رفته و له شده بود عوامل امداد و نجات جاده‌ای استان اصفهان با استفاده از تجهیزات مخصوص سعی کردند سرنشینان را از زیر کابین بیرون بکشند و خودرو را نیز رها کنند اما با بیرون کشیدن سرنشینان خودرو که ? نفر بودند مشخص شد همگی به‌دلیل شدت جراحات وارد شده و جان خود را از دست داده‌اند.
به گفته ولیپور، ?جانباخته حادثه که سرنشینان پراید بودند یک زوج ?? ساله و چهار فرزند دو، هفت، ?? و ??ساله آنان بودند و علت این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه بررسی و اعلام خواهد شد.

منبع : https://mub.me/3RYm

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11234118

https://independent.academia.edu/PasteJerin58

http://edu.fudanedu.uk/user/ednawise2/

http://fudanedu.uk/user/ednawise2/

http://jobs.ict-edu.uk/user/ednawise2/

http://ict-edu.uk/user/ednawise2/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=d98cd92c-d701-4faf-80d2-8d9b2d5e6917

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://khabarevije.ir/

http://entrance-exam.net/forum/members/ednawise2.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:EdnaWise2

https://www.pubpub.org/user/edna-wise

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://khabarevije.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/EdnaWise2

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/EdnaWise2

https://tcgschool.edu.in/members/ednawise2/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/EdnaWise2

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2924781-paste-jerin

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/paste_jerin58

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://khabarevije.ir/

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/EdnaWise2

https://www.ottawaks.gov/profile/ednawise2/profile

 

 

دستگاه تیوپ پرکن

۱۷ بازديد

دستگاه تیوپ پرکن

دستگاه های پرکن تیوپ یا بسته بندی تیوپی (Tube Packaging Machine) برای پر کردن انواع مایعات غلیظ یا نیمه جامد مانند خمیر دندان، لوسیون، رنگ مو و غیره درون تیوپ و سیل کردن انتهای تیوپ استفاده می شوند و دارای گستره وسیع از کاربری در صنایع مختلف می باشد.

کاربرد دستگاه پرکن تیوپ

دستگاه تیوپ پرکن یا بسته بندی تیوپی (Tube Packaging Machine)  برای پر کردن انواع مایعات غلیظ یا نیمه جامد مانند خمیر دندان، لوسیون، رنگ مو و غیره درون تیوپ و سیل کردن انتهای تیوپ استفاده می شوند و دارای گستره وسیع از کاربری در صنایع مختلف می باشد.

تیوپ همانند یک سیلندر می باشد که در یک طرف دارای یک دهانه تنگ (شانه) جهت خروج مایع می باشد که می تواند بوسیله انواع مختلف درب بسته شود. تیوپ ها دارای حجم ?ml تا ???ml هستند و از جنس پلاستیک ، لمینت و یا آلومینیوم ساخته می شوند  و به همین دلیل در صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی و آرایشی و بهداشتی بسیار پرکاربرد هستند.

 

 

بیایید به این نکته بپردازیم که بسته بندی تیوپی برای چه محصولاتی در صنایع مختلف استفاده می شوند؟

صنایع آرایشی: بسته بندی انواع لوسیون، رنگ مو، ژل، ضد آفتاب، انواع کرم دست و صورت و …

صنایع شیمیایی: بسته بندی انواع رنگ روغنی، رنگ اکرلیک، انواع چسب، انواع روان کننده و گریس و انواع سیل کننده

صنایع بهداشتی: بسته بندی خمیر رندان

صنایع دارویی: بسته بندی انواع پماد، قرص جوشان

صنایع غذایی: بسته بندی عسل، شکلات، ترشک، انواع سس

 

انتخاب نوع و جنس تیوپ

نوع تیوپ نقش مهمی در انتخاب نوع دستگاه بسته بندی تیوپ دارد. انتخاب نوع و جنس تیوپ با توجه به مشخصات محصول مشخص می گردد. یکی از مهم ترین موارد در انتخاب تیوپ سازگاری  محصول و عدم واکنش آن با سطح داخلی تیوپ می باشد. برای مثال محصولات شیمیایی مانند انواع چسب بدلیل خصوصیاتی که دارند در صورت تماس با مواد مختلف واکنش شیمیایی ایجاد می نمایند به همین دلیل شاهد هستیم که در اکثر موارد از تیوپ های آلومینیومی جهت بسته بندی این محصول استفاده می شود.

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب تیوپ نوع درب یا شانه آن می باشد که با توجه به کاربرد محصول و نوع آن تعیین می شود. برای مثال جهت انواع چسب شانه های نازل شکل استفاده می گردد.

در زیر نام تعدادی از شانه ها آورده شده است.

•           شانه های Flip Top Caps

•           شانه های پیچی یا Screw Tops

•           شانه های چشمی

•           شانه های نازل دار

•           و …

 

تنوع بسیار زیادی از شانه ها وجود دارد. شما می توانید با توجه به نوع استفاده از محصول و مشاوره تولیدکننده آن را انتخاب نمایید.

 

انواع دستگاه پرکن تیوپ کدامند؟

در حالت کلی دستگاه های پرکن تیوپ در دو نوع خطی و روتاری ساخته می شوند ( دستگاه های روتاری با اقبال بیشتری در بازار روبرو هستند). علاوه بر این در هر دو سبک شاهد دستگاه های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک هستیم. و حتی جهت کارگاه های کوچک با ظرفیت پایین، طراحی و ساخت دستگاه های دستی نیز انجام پذیرفته است.

انتخاب اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بودن دستگاه پرکن تیوپ، به ظرفیت خط تولید و مقدار سرمایه گذاری مشتری مربوط می شود.

اجازه دهید تا مراحل مختلف عملکرد یک دستگاه تمام اتوماتیک را برای شما در زیر بیاورم.

1.         جاگذاری اتوماتیک تیوپ درون قالب دستگاه

2.         تنظیم محل قرارگیری تیوپ درون قالب با توجه به نقطه رنگی انتهای تیوپ بوسیله چشمی

3.         پر کردن تیوپ بوسیله نازل تا مقدار مشخص

4.         سیل انتهای تیوپ در یک یا چند مرحله ( با توجه به جنس تیوپ)

5.         خروج اتوماتیک تیوپ از درون قالب و انتقال به بیرون دستگاه

 

معمولا در دستگاه های نیمه اتوماتیک مرحله اول و دوم بصورت دستی انجام می پذیرد.

ظرفیت دستگاه های پرکن تیوپ به فاکتورهای زیادی مانند مکانیزم دستگاه، غلظت مایع، جنس تیوپ و ظرفیت تیوپ بستگی دارد. در حالت کلی دستگاه های نیمه اتوماتیک دارای ظرفیت ?? تا ?? عدد در دقیقه می باشد ولی بوسیله دستگاه های تمام اتوماتیک، به ظرفیت ?? تا ??? عدد در دقیقه می رسیم.

دسته بندی دیگری که برای دستگاه بسته بندی تیوپی می توان نام برد مربوط به نحوی سیل تیوپ می باشد و برای تیوپ های لمینت و آلومینیوم متفاوت می باشد. تیوپ های لمینت و پلاستیک بوسیله حرارت المنت و یا جوش التراسونیک سیل می شوند. ولی برای تیوپ آلومینیومی، پس از چند مرحله تا زدن انتهای تیوپ و پرس نهایی این اتفاق می افتد.

 

فروش دستگاه پرکن تیوپ

فروش دستگاه پرکن تیوپ با شرایط مختلفی انجام می  پذیرد که با توجه به شرایط بازار، مشتری و ماشین ساز تعیین می گردد. جهت کسب شرایط فروش و مشخصات دستگاه پرکن تیوپ ساخت گروه صنعتی ماشین سازی چمران با کارشناسان ما مشاوره نمایید.

 

درباره ربات تبچی فروشگاه وبمستران بیشتر بدانید

۱۹ بازديد

درباره ربات تبچی فروشگاه وبمستران بیشتر بدانید

 

ربات تبچی چیست و چه کاربردی دارد؟

بسیاری از شما در ماس با ما درباره شیوه کار کردن ربات تبچی تلگرام سوال کرده بودید امروز میخواهم در قالب یه مقاله این ربات رو به صورت کامل براتون توضیح بدم و بگم که ربات تبچی فروشگاه وبمستران  تلگرامی چی هست و دقیقا چه کاری میکنه باسایت عاشقانه  همراه باشید ، قطعا برای همه ما تاحالا شده که صاحب کانال یا گروهی تلگرامی باشیم و اون رو مدیریت کنیم و داخلش مطلب بزاریم و بخوایم مخاطب واقعی جذب کنیم اینجاست که رباتی تحت عنوان ربات تبچی مطرح میشود که برای ما کار تبلیغات در گروه های تلگرامی را میکند و برای ما مخاطب جذب میکند

چند نوع ربات تبچی وجود دارد ؟

انواع مختلفی از ربات تبچی وجود دارد که اگر در اینترنت کمی جستجو کرده باشین متوجه میشوید که تبچی تحت ویندوز که با کامپیوتر نیز کار میکند یافت میشود به طور کلی در فروشگاه وبمستران 3 نوع تبچی وجود دارد اول تبچی ای که خودتان میسازید و با گوشی کار میکند ، دوم تبچی ای که با کامپیوتر کار میکند و سوم تبچی ای که خود فروشگاه وبمستران برای شما طراحی میکند و آماده به شما تحویل می دهد

 

چرا ربات های تبچی دیلیت میشود ؟

به دلیل محدودیتی که در  تلگرام وجود دارد ربات های تبچی دیلیت میشوند اما …

آیا ربات تبچی فروشگاه وبمستران دیلیت میشود ؟

در جواب باید بگوییم که خیر سورس ربات تبچی فروشگاه وبمستران طوری طراحی شده است که اصلا دیلیت نمیشود و شما با خیال راحت میتوانید با ربات تبچی فروشگاه وبمستران کار کنید و لذت ببرید

آیا گروه هایی که ضد لینک دارند ربات رو پاک می کنند؟

اولا باید بگویم که این تفکر کاملا اشتباه است و هنوز ده ها هزار گروه داخل تلگرام هستند که ضد لینک ندارند ولی با این حال این ربات به عنوان یک حساب کاربری داخل آن گروه با نام های دخترانه اضافه می شود و پسوند ندارد پس ضد لینک ها نمی توانند این ربات را شناسایی کنند

نکاتی در مورد تبچی تحت سرور

ربات تبچی تحت سرور با استفاده از سرور لینوکسی و سورسی از جنس پایتون طراحی میشود این ربات به طور کلی هم در کامپیوتر میتوان از او استفاده کرد و هم در سیستم فراموش نشود سرور حتما باید لینوکس باشد

 

نکاتی در مورد تبجی تحت ویندوز

عشق به کامپیوتر و کار کردن در آن در همه ما وجود دارد خود من به شخصه زیاد نمیتونم با گوشی کار کنم و بیشتر کارم با کامپیوتر هست از این رو اومدم و تبچی تحت ویندوز رو طراحی کردم تا همه بتونن ازش استفاده کنن

امکانات ربات تبچی آماده فروشگاه وبمستران

امکان جوین خودکار به گروه ها

امکان اد کردن کانال لینکدونی به ربات

امکان ارسال به سوپر گروه ها

امکان ارسال به گروه های معمولی

دور زدن گروه های دارای ربات آنتی اسپم گروه

امکان چت خودکار

امکان گذاشتن عکس پروفایل و آی دی

و امکانات دیگر

به طور خلاصه تبچی برا من چیکار میکنه ؟

به طور خلاصه شما لینک گروه بهش میدین سپس وقتی به صورت خودکار توی این گروه ها عضو شد پست های کانالتون یا هرچیزی که میخاین تبلیغ کنین رو بهش میدین و با یه کلیک براتون میفرسته

منفعت تبچی چیه ؟

فرض میکنم شما مدیر یه کانال تلگرامی هستین یا توی کار تبلیغات در زمینه تلگرام ، با خرید تبچی شما به راحتی میتونین بازدید پست های کانال خودتون رو بالا ببرید و در سراسر تلگرام دیده بشین به عبارت دیگه افرادی که داخل گروه های تلگرام فعالیت میکنن وقتی پست شما رو میبینن جدای از ویویی که براتون داره ممکنه از کانال شما خوشش بیاد و حتی عضو کانالتون هم بشه ، پس ممبر گیری رو هم میشه به منفعت هایی که تبچی براتون داره اضافه کرد

الان دیگه همه گروه ها ضد لینک دارن و ربات ها رو پاک میکنن تبچی رو پاک نمیکنن ؟

در 3 سالی که تبچی میفروشم همیشه یکی از سوالات شما مشتریان عزیزم همین بوده میگین الان دیگه اکثر گروه ها ضد لینک دارن و تبچی رو پاک میکنن این تصور کاملا اشتباست چون اول اینکه تبچی ای که ما براتون میسازیم به صورت bot نیست و به صورت یه اکانته ، دوم اینکه هنوز هزاران هزار گروه تلگرامی وجود دارن که ضد لینک ندارن و مناسب کار تبچی هستن ، اگه این گروه ها رو ندارین نگران نباشین ما خودمون در اختیارتون قرار میدیم

تبچی های زیادی رو نصب کردم اکثرشون دیلیتی دارن مال شما هم دیلیتی داره ؟

بزرگترین مشکل ربات های تبچی دیلیت شدنشونه ، واقعا هم زحمت بکشی و تبچی دیلیت بشه غم بزرگیه ، تبچی اماده که ما بهتون میفروشیم بدون دیلیته چون بر اساس جدیدترین الگوریتم های تلگرام برنامه نویسی شده و همچنین خودما هم 24 ساعته پشتیبانی میکنیم و همچنان در حال توسعه اون هستیم

مزیت های ساخت ربات تبچی چیه؟

افزایش بازدید واقعی کانال شما

افزایش ممبر کانال شما

بهینه سازی هزینه های تبلیغات

کار کردن خودکار تبچی بدون اینکه اینترنت گوشی شما روشن باشد

درباره ربات تبچی اماده رایگان

با فروشگاه وبمستران درخدمت شما هستیم و روش ساخت ربات تبچی اماده رایگان راستش را بخواهید در تمومی این مدت که در اینترنت مشغول فعالیت بوده ام چیزی تحت عنوان ربات تبچی اماده رایگان وجود نداشته و نخواهد داشت شاید بتونین کانال هایی پیدا کنین که ربات تبچی داخلش باشه شاید بتونین ربات هایی پیدا کنین که ربات تبچی رایگان داخلشون گذاشته باشن اما هیچگاه نمیتونین یه ربات تبچی واقعی داشته باشین چون که همشون یا دیلیت میشن یا تبچی ای که میسازین کار نمیکنه برا همین هست که به شما پیشنهاد میکنیم ربات تبچی بخرید و از یک سایت معتبر مثل فروشگاه وبمستران تبچیتون رو تهیه کنید برای کسایی که نمیدونن ربات تبچی چی هست پیشنهاد میکنم پراگراف زیر رو بخونن :

ربات تبچی رباتی که این روزها در تلگرام نام اون رو زیاد میشنویم و دوست داریم بدونیم چه رباتی هست و چه کارایی داره و دقیقا برای ما چیکار میکنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچی یه ربات تلگرامی هست که انواع مختلفی با امکانات مختلفی داره و خوراک تبلیغات توی تلگرام و سوپر گروه های تلگرامیه

دریافت ربات تبچی رایگان

این روزها کسی برای کسی مجانی کار نمیکنه و حتما باید در قبالش یا پولی پرداخت کنین یا کاری واسه کسی انجام بدید تا اون کار رو براتون انجام بده در زمینه ربات تبچی هم همینطور هست شما اگه کل اینترنت رو بگردین نمیتونین سایت یا کانال تلگرامی پیدا کنین که بهتون ربات تبچی اماده رایگان بده این در صورتی هست که با پرداخت مبلغی اندک به فروشگاه وبمستران میتونین ربات تبچیتون رو تحویل بگیرین و استفاده کنین حالا شاید با خودتون بگین که هدف من از نوشتن این مقاله چی بود ببینید دوستان عزیزم من فقط تو این مقاله میخاستم که وقتتون حروم و هدر نشه با تبچی های سرکاری و تبچی های الکی بیخودی وقتتون رو حروم نکنید و یه ربات تبچی واقعی رو از یه سایت معتبر مثل همین فروشگاه وبمستران تهیه کنید

منبع: shop.themmaker.ir

 

https://www.pubpub.org/user/vera-ray

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:VeraRay1

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://shop.themmaker.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/VeraRay1

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/VeraRay1

https://tcgschool.edu.in/members/veraray1/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/VeraRay1

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2918230-paste-jerin

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/paste_jerin40

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://shop.themmaker.ir/

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/VeraRay1

https://www.ottawaks.gov/profile/veraray1/profile

 

 

معرفی ایده برای فعالیت در اینستاگرام

۲۲ بازديد

معرفی ایده برای فعالیت در اینستاگرام

ایده شماره 1: محصولات و خدمات خود را در اینستاگرام بفروشید

فروش خدمات و کالا یکی از رایج ترین راه های کسب درآمد نه تنها از طریق اینستاگرام، بلکه به طور کلی از طریق انواع شبکه های اجتماعی است. به عنوان یک قاعده، کاربر یک حساب شخصی ایجاد نمی کند، بلکه صفحه ای از فروشگاه خود را ایجاد می کند. البته نمی توان فقط پست های خسته کننده ای در مورد ورود مجموعه جدید کیف ها یا فروش ست های اتاق خواب گذاشت. فعالیت مناسب و حرفه ای تر را با استفاده از خدمات irpanel  تجربه کنید.

محتوا باید جالب، جذاب، جذاب باشد. وبلاگ نویس باید یاد بگیرد که چگونه محصول خود را به درستی ارائه کند و خلاق باشد. ذکر قیمت الزامی است تا خریدار بالقوه بلافاصله متوجه شود که در یک فروشگاه واقعی اینستاگرام است. محبوب ترین حوزه های اینستاگرام عبارتند از:

  • بلاگری
  • لوازم آرایشی
  • حیوانات
  • گیاهان
  • کالاهای خانگی
  • آموزشی
  • محصولات دست ساز
  • گردشگری
  • مجموعه های هدیه و کیک، میوه های عجیب و غریب.

مثلا شما زبان انگلیسی تدریس می کنید. برای جذب یک دوره از دانش آموزان، شما باید نشریات جالبی را نه تنها برای خود کشور منتشر کنید، که چشم اندازهای روشنی را باز می کند، بلکه نکاتی برای یادگیری زبان، راه های جالب برای تسلط بر الفبای پیچیده انگلیسی نیز دارد. هنگامی که یک مربی تناسب اندام می خواهد مشتریان را به کلاس های خود جذب کند، باید برنامه خود را با پست های ورزشی و روش های اصلی کاهش وزن کم کند.

  • در اینستاگرام، مشترکین بیشتر جذب تصاویر می شوند: روشن، زیبا، غیر معمول. به انتخاب مواد تبلیغاتی توجه ویژه ای داشته باشید.
  • متن نیز مهم است. اگر وظیفه تصویر جلب توجه شخصی است، پس توضیحات محصول باید او را در تصمیم گیری برای خرید تقویت کند.
  • هنگام پردازش عکس ها، از فیلترهای ویژه ای که در اینستاگرام موجود است استفاده کنید. به یاد داشته باشید که این سرویس هنوز به عنوان یک پلت فرم اشتراک گذاری عکس قرار دارد، بنابراین جعبه ابزار آن همه چیز مورد نیاز شما را دارد.
  • با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. مطمئن شوید که به تمام سوالات کاربران در مورد ویژگی های محصول یا ویژگی های خدمات پاسخ دهید.
  • عکس های شخصی را به حساب تجاری خود اضافه نکنید. یاد بگیرید تبلیغات برند را از حریم خصوصی خود جدا کنید. بعید است که مصرف کنندگان آن را دوست داشته باشند اگر فید خبری شامل تصاویر سه فرزند شما که با خمیر شکلات آغشته شده اند در میان عکس های زیبای جواهرات دست ساز باشد. این برای یک آلبوم عکس خانوادگی عالی است و باعث لبخند خانواده شما می شود، اما مشترکینی که به کسب و کار شما علاقه مند هستند به آن نیازی ندارند.
  • معیار را در تعداد انتشارات رعایت کنید. شروع به ارسال هرزنامه نکنید.
  • به طور مداوم مخاطبان هدف خود را گسترش دهید.

ایده شماره 2: فروش تبلیغات در پیج

تبلیغات نه تنها موتوری برای تجارت است، بلکه ابزاری عالی برای کسب درآمد در شبکه های اجتماعی است. اصل کار بسیار ساده است. ابتدا کاربر با تبلیغ کننده مذاکره می کند. او سپس مطالب تبلیغاتی یا خلاقیت های سفارش داده شده را دریافت می کند، خودش یک ویدیو می گیرد یا یک مقاله تبلیغاتی می نویسد. سپس محتوا بر اساس برنامه زمانی مصوب یا به درخواست کاربر در صفحه منتشر می شود.

ایده شماره 3: فروش عکس در اینستاگرام

فقط عکاسان و طراحان گرافیک حرفه ای مجاز هستند که مهارت کار در برنامه های خاص را داشته باشند. اگر واقعاً این گزینه را دوست دارید، ابتدا باید آموزش را طی کنید که بیش از یک ماه طول می کشد. این حرفه ای نیست که بتوان در عرض چند هفته یاد گرفت.

  • عکاسان چه چیزی می توانند در اینستاگرام بفروشند؟ آواتارهای انحصاری، کارتون، لوگو، عکس و تصویر ساده، پرتره (معمولی و متحرک)، طراحی. چه کسی به این محصولات نیاز دارد؟ مدیران محتوا، مدیران حساب‌های تجاری و کاربران عادی که می‌خواهند محتوای منحصربه‌فردی برای تبلیغ صفحه خود یا افزایش علاقه مخاطبان به دست آورند.

متاسفانه حتی یک درآمد تقریبی را نمی توان به طور خاص برای این روش سود محاسبه کرد. عوامل بسیار زیادی بر این امر تأثیر می گذارد. در میان آنها، شاید مهمترین آنها سطح حرفه ای بودن خود عکاس باشد.

ایده شماره 4: انجام مشاوره بازاریابی

شما می توانید به عنوان یک مدیر تبلیغاتی هم در شرکت و هم "برای خودتان" کار کنید. در مورد دوم، تبلیغ حساب های دیگران معمولاً یک سرویس مورد توجه است. شرکت هایی هستند که در تبلیغات تخصص دارند. سازمان هایی که مدیران ارتقاء را در کارکنان خود ندارند به آنها مراجعه می کنند. در عرض چند ماه می توانید به این حرفه مسلط شوید.

برای اینکه کسب و کار شما موفق باشد و کسب و کار شما رونق بگیرد، باید تعدادی از قوانین را دنبال کنید:

  • با نکات رایگان شروع کنید. این یک راه عالی برای جذب مشتریان جدید و بهبود مهارت های شما در عمل است. ابتدا باید برای شهرت خود تلاش کنید و سپس برای شما کار خواهد کرد.
  • از پلتفرم های ویژه برای تجزیه و تحلیل محبوبیت حساب خود و نمایش آمار استفاده کنید که به شما کمک می کند استراتژی تبلیغات خود را به درستی تنظیم کنید.
  • فراموش نکنید که بهترین کار خود را به مشتریان بالقوه نشان دهید. برای این کار باید یک نمونه کار حرفه ای ایجاد کنید.
  • به طور منظم درگیر شوید و مخاطبان خود را افزایش دهید.
  • فرآیند تبلیغات را با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی ویژه بهینه کنید.
  • به طور مداوم مهارت های خود را بهبود بخشید.

ایده شماره 5: فروش اکانت اینستاگرام

در اینستاگرام می توانید اکانت های صفر و تبلیغاتی را بفروشید. دومی البته تقاضای زیادی دارد و چندین برابر گرانتر است. هر چه تعداد مشترکین، پست ها، نظرات و لایک های بیشتری داشته باشید، پول بیشتری می توانید برای معامله دریافت کنید.

چرا مردم به چنین صفحاتی نیاز دارند؟ حساب های تبلیغاتی برای فروش ترافیک استفاده می شود. به عنوان مثال، شما فعالانه صفحه شخصی خود را تبلیغ کردید و مخاطبان زن زیادی را جمع آوری کردید. این حساب را می‌توان توسط هر وب‌مستری که با تبلیغ‌کنندگانی که محصولات زنانه ارائه می‌دهند کار می‌کند، خریداری کرد. همچنین ممکن است برای مصرف کننده معمولی که به عنوان مثال می خواهد فروشگاه لوازم آرایش آنلاین خود را راه اندازی کند و نیاز به یک حساب تجاری با مخاطبان دارد، جالب باشد.

حساب های صفر برای مقاصد دیگر استفاده می شود. آنها را می توان در بسته بندی با قیمت مناسب فروخت. از این صفحات برای کلاهبرداری از لایک ها، نظرات و اشتراک های حساب های تبلیغاتی استفاده می شود. مالکان برنامه های خاصی را نصب می کنند که به شما امکان می دهد تمام ربات ها را در "یک پنجره" مدیریت کنید.

 

اشتباهات معمولی کسب و کار در اینستاگرام و نحوه جلوگیری از آنها

همه نمی توانند شروعی تیز داشته باشند. بسیاری آموزش ها و دوره ها را ارائه می دهند، اما به دلایلی افراد در آنها ثبت نام نمی کنند. سه اشتباه اصلی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کرد:

  • در انجام تبلیغات کوتاهی نکنید.
  • عدم تفاهم بین شما و مخاطبان هدف. اگر دانش زیادی دارید، اما مطلقاً نمی دانید چگونه توضیح دهید، دوره های شما خسته کننده است و بیشتر شبیه سخنرانی های یک استاد قدیمی در مؤسسه است که به طور دوره ای با مخاطبان به خواب می رود، پس باید تاکتیک ها را تغییر دهید.
  • محصول شما قدیمی است. دوره های شما به سادگی برای کسی جالب نیست. شاید تخصص شما مربوط به گذشته باشد یا حرفه جدیدی به وجود آمده است که جایگزین حرفه شما شده است.

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11186606

https://independent.academia.edu/MelbaLuna410

http://edu.fudanedu.uk/user/orlapotts1/

http://fudanedu.uk/user/orlapotts1/

http://jobs.ict-edu.uk/user/orlapotts1/

http://ict-edu.uk/user/orlapotts1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=777d524a-e23d-4556-b924-c442877370bf

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://mrfallower.ir

http://entrance-exam.net/forum/members/orlapotts1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:OrlaPotts1

https://www.pubpub.org/user/orla-potts

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:OrlaPotts1

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://mrfallower.ir

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

 

تخلیه چاه چیست؟

۱۹ بازديد

تخلیه چاه چیست؟

تخلیه چاه عملی است که با استفاده از آن تانکر های 12 و 6 هزار لیتری اقدام به تخلیه چاه می کنند. وبه وسیله مکنده ها و ساکشن ها  ویا پمپ های لجن کش ولایه روبی آن به وسیله نیروی انسانی که به داخل انبارحفر چاه فرستاده می شوند تا بتوانند مواد جامد را به بیرون چاه  انتقال دهند.، لایه روبی چاه فاظلاب با استفاده از عمل تخلیه چاه می گویند.

تخلیه چاه :

باید بدانید که در بیشتر موارد تخلیه چاه فاظلاب به دلیل اینکه لوله بازکنی چاه فاظلاب پس از بالا زدن و پس زدن آب و فظولات در توالت ، آب و کف و صابون در کفشویی حمام ، همچنین در سیفون دستشویی ویا آشپز خانه مشخص می شود.

معمولا در ساختمان های تازه ساخت بعد از گذشت سه تا پنج سال چاه های فاظلاب ناگهانی پر می شوند.ودلیل آن فقط کوچک بودن انبار چاه می باشد.. باید بدانید که در چنین مواردی ،ممکن است که در مسیر ها،گرفتگی لوله هم به وجود آمده باشدو نیاز به لوله بازکن داشته باشید.

کول گذاری چاه فاظلاب

پر شدن چاه یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای خانه رخ دهد. پر شدن ناکهانی چاه می تواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند.وهزینه ناگهانی وبالای تخلیه چاه و بازسازی چاه می تواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند.وهزینه ناگهانی وبالای تخلیه چاه وبازسازی چاه میتواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند.

تخلیه چاه چیست؟

لوله بازکنی با استفاده از دستگاه مخصوص و فنر های فولادی

لایه روبی سپتیک ها و منهول های صنعتی

حفر چاه های جذبی فاظلاب

خفر چاه ارت شمع ساختمان و میله

زهکشی گود و ساختمان

حفاری گالری برای انتقال آب

تبدیل چاه کهنه و قدیمی به چاه نو وتازه

تخلیه چاه فاظلاب

تخلیه چاه فاظلاب ،در آوردن مواد زائد داخل چاه می باشد و عمل تخلیه ، به خاطر مواد جامد است که از راه لوله کشی ،وارد چاه فاظلاب می شوند این مواد جامد از قبیل مو،مواد پلاستیکی،چربی آشپزخانه ها وفضولات انسانی می باشد و نیاز به لایه روبی دارد.واین مواد که مانند یک لایه ضد آب عمل کرده و مانع نفوذ آب به زمین می شود.واین مواد قدرت ئفع آب توسط چاه را کم میکند به طوری که باعث می شود چاه سریع تر پرشده چاه بازکن ونیاز به عمل تخلیه داشته باشد.معمولا در ساختمان های تازه ساخت بعد از سه تا پنج سال  چاه های فاظلاب ناگهانی پر می شوند. ودلیل آن فقط پر شدن انبار چاه می باشد.

در چنین مواقعی ممکن است که در مسیر ها گرفتگی لوله هم به وجود آمده باشد. ونیاز به لوله بازکن داشته باشید

با تانکر 6 تا 12 هزار لیتر

تخلیه با تانکر مکنده ساکشن

تخلیه با پمپ های لچن کش

لایه روبی چاه با نیروی انسانی

 

 

تخلیه چاه در تهران

در تخلیه چاه در تهران  که بعد از حفرچاه و پر شدن چاه اتفاق می افتد ودر سپتیک ها و منهول ها بعد از زمان مشخصی نسبت به مصرف مشخص می شود و کف تراشی انبار چاه وعوامل مربوط به چاه فاظلاب  ولجن سپتیک و منهول ها را فرآیندی  که طی آن موادی از قبیل لجن ، جامدات، وم واد مختلف را از درون چاه خارج می کند واین عمل در مناطق مختلف تهران به دلیل جنس خاک مناطق مختلف می باشد و هزینه آن در مناطق مختلف بسیار متفاوت می باشد.

بهترین روش تخلیه چاه کدام است؟

بهترین روش های تخلیه چاه های مسکونی و ساختمان ها و برج ها استفاده از پمپ لجن کش می باشد.وبرای لایه روبی چاه بهتر است از نیروی انسانی استفاده بشود به این صورت که پس از اجن کشی با تانکر نیروی متخصص مقنی به درون چاه رفته و سپس لایه روبی را انجام میدهد ودر مرحله آخر در بیشتر چاه ها نیاز به کف تراشی می باشد.

پس از پر شدن چاه چه کارهایی باید انجام دهیم؟

 

1.اولین مرحله تماس با شرکت تخلیه چاه است

2.پیدا کردن درب چاه وباز کردن آن

3.تخلیه به وسیله تانکر تخلیه چاه

4.لایه روبی به ودر آوردن فضولات و جامدات درون چاه

5.کف تراشی چاه فاضلاب

آیاباانجام این روش ها تضمینی وجود دارد که چاه دوباره پر نشود؟

بله مادر شرکت خود این تضمین را به شما می دهیم که با انجام روش های گفته شده تخلیه چاه صورت گیرد چاه شما کاملا تعمیر وبازسازی شود و مانند گذشته جذب آب داشته باشد.

باچاه فاظلاب پر شده چیکار کنیم که دوباره مثل روز اول کارکنه؟

پر شدن چاه فاظلاب یکی از اتفاقات بد در ساختمان ها استکه اگر دیر متوجه آن بشوید ممکن است هزینه های بیشتر وخطرات بیشتری را برای شما در بر داشته باشد.یکی از اشتباهات رایج در تخلیه چاه این است که فقط آب آن را تخلیه می کنند که طی ماه ها و هفته ها به صورت مداوم انجام میگیرد و این پر شدن باعث ریزش چاه می شود.ودر زمین هایی که خاک سست دارند بیشتر دیده می شوند.

تخلیه چاه جنوب تهران چگونه است؟

عمل تخلیه چاه در جنوب تهران توسط بهترین اکیپ مجهز و مستقر در منطقه جنوب تهران با انواع ماشین های بزرگ 12 تنی وهمچنین لایه روبی و بازسازی چاه های ریزش کرده در جنوب تهران انجام می شود.

تخلیه چاه شمال تهران چگونه است؟

ما در شمال تهران با مجهز ترین دستاه ها آماده انجام هرگونه تخلیه فاظلاب و چاه  وسپتیک و همچنین کلیه امور مربوطه هستیم.واین عمل را با استفاده از نیروی جوان و کاملا متخصص در این زمینه انجام میدهیم.

ماشین تخلیه چاه چیست؟

عموما خاور بنز با ظرفیت شش هزار لیتر است.ماشین تخلیه چاه وتانکرتخلیه چاه به دو روش مکنده ساکشن که دستگاه ساکشن بر روی ماشین نصب می شودو عموما صدای زیادی داردو نوع بعدی با استفاده از پمپ های مخصوص این کار میباشد. ودرمراحل بعدی لایه روبی و برای انتقال از نیسان های دارای بشکه استفاده می شود.وبرای کف تراشیچاه بعد از عمل کف تراشی خاک حاصل رابا استفاده از ماشین دارای کمپرسورخاک را انتقال می دهیم.

 

تخلیه سپنتیک چاه

تخلیه سپنتیک چاه با استفاده از دستگاه مکنده مخصوص انجام می شود.تا سنتیک تانک کاملا تخلیه شود.با استفاده ازروش مکنده سپنتیک تانک کاملا تخلیه  وتمیز می شود.ونیازی به هیچ عمل دیگری برای تخلیه چاه نمی باشد.

قیمت تخلیه چاه در تهران به چه صورت است؟

قیمت تخلیه چاه به ازای هر سرویسی که انجام می گیرد قیمت گذاری می شود. وقیمت آن به دلیل اینکه چاه های فاظلاب نشان نمی دهند که چه میزان فاظلاب جامد در آن قرار دارد به این دلیل به صورت سرویسی قیمت گذاری می شوند.البته در بیشتر موارد بعد از انجام کار ولایه روبی مقنی که درون چاه ها می باشد. در هنگام لایه روبیحدودا می تواند نسبت به تجربه خودتعداد سرویس را حدودابگوید.اما این نیز ملاک تخلیه چاه نیست.