جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

دانلود رمان آقای فرشته به قلم نساء

۲۲ بازديد

دانلود رمان آقای فرشته به قلم نساء

در این مطلب رمان آقای فرشته را آماده کردیم.برای دانلود رمان آقای فرشته به قلم نساء در ادامه پست همراه ما باشید.

دانلود رمان آقای فرشته

خلاصه رمان قتل یک رویا :

چکاوک دختری روستایی که به اجبار پدرش مجبوره صیغه ی یک پیرمرد ۷۰ ساله بشه و درصورتی که بچش پسر باشه پایبند اون زندگی بشه و به عقد اون پیرمرد در بیاد ولی تو لحظه ی اخر شخصی وارد زندگیش میشه و دنیاشو زیر و رو میکنه... صدرا خواننده و شکارچی معروفی که تازه همسرشو از دست داده و برای فرار از ازدواج با خواهر زنش ستاره، چکاوک رو به عقد خودش درمیاره و.......

بخشی از رمان آقای فرشته به قلم نساء

صدای زوزه ی گرگ ها واضح تر از هر وقتی به گوشش می رسید.

 انقدر بلند و نزدیک  که هر لحظه منتظر بود تا یکی از انها از گوشه کناری به او حمله ور شود و تنش را تکه پاره کند.

تمام بدنش از ترس و سرما یخ بسته بود .
لباس های نازکش کفاف سرمای شب را نمی دادند و چقدر در این مدت کوتاه خودش را سرزنش کرده بود  که چرا لباس گرمی را با خود نیاورده تا حداقل یکی از مشکلاتش کم شود.

انقدر با عجله می دوید که ناگهان با شدت به سمت زمین کشیده شد و صدای اخ پر دردش بلند شد . با حرص سنگی که مانع ادامه راهش شده بود را به طرفی دیگر پرتاب کرد.

 تن دردناکش را از زمین بلند کرد و مشغول  تکان دادن لباسهایش شد.

  خاکی بودن لباس ها در این موقعیت کمترین اهمیت را داشت، اما حشراتی که امکان داشت به تنش چسبیده باشند او را وادار به این کار می کرد.

دوباره به راه افتاد.اینبار با قدم هایی اهسته تر....
به اندازه کافی از خانه دور شده بود.

هرچه جلوتر می رفت چیزی جز سیاهی و صدا های عجیب و غریب نصیبش
نمی شد .

چشم هایش تا اخر باز کرده بود تا شاید دیدش کمی بهتر شود .ولی در این ظلمات شب بی فایده بود .

باصدا افتادن شاخه نسبتا بزرگی در چند قدمیش جیغی سراسر وحشت کشید و بغضی که از شروع راه در گلویش چنبره زده بود با صدای بلندی ترکید.

بقچه   کوچکش را محکم به سینه فشرد ،طوری ان را به اغوش کشیده بود که انگار منتظر همدردی و دلداری دادن از طرف اوست...

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/buntak
https://answers.microsoft.com/en-us/profile/53ca3c9b-caf2-43b3-8979-fd6cae152209
https://www.behance.net/rfgedrhedg
https://comicvine.gamespot.com/profile/buntak_com/about-me/
https://active.popsugar.com/@buntak/profile

اصول نگهداری از بونسای در منزل

۲۵ بازديد

اصول نگهداری از بونسای در منزل

بونسای گیاه حساسی است و به مراقبت و توجه بسیاری نیاز دارد. اگر به نگهداری از بونسای در منزل علاقه‌مند هستید، در این مطلب اصول اینکار را می‌آموزید.

بونسای یک اثر هنری زنده

استفاده از بونسای در طراحی فضای سبز داخلی به فضا روح و اصالت می‌دهد. اینکه بونسای از کجا آمده و چگونه پایش به خانه‌های ما باز شده را باید در قرن 14 میلادی و در ژاپن جستجو کرد. بونسای در لغت به معنای "کاشته شده در ظرف" است. در گذشته به دلیل وقت‌گیر و زمان‌بر بودن پرورش بونسای تنها قشر مرفه جامعه به آن دسترسی داشتند. اما امروز خوشبختانه همه می‌توانند این هنر درختکاری را یاد بگیرند. امروز حتی خرید بونسای هم کار بسیار راحتی است. کافی است یک فروشگاه آنلاین گل و گیاه پیدا کنید و یا به نزدیک‌ترین باغ گل سری بزنید. در آن صورت می‌توانید بونسای موردعلاقه خود را خریداری کنید.

مهم‌تر از داشتن یک بونسای، خوب نگه‌داشتن آن است. پیش‌آمده که یک بونسای بسیار سرحال و شاداب را به دست مشتری دادیم. اما در کمتر از یک هفته گیاه دچار ریزش برگ شدید و یا زردی برگ شده. به دلیل حساسیت بالای بونسای، پیش از خرید باید انواع بونسای را به‌خوبی بشناسید. بعد باتوجه به شرایط محل نگه‍داری از بونسای بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای نگهداری از بونسای باید وقت کافی اختصاص دهید تا یک درختچه مینیاتوری همیشه سرزنده داشته باشید. در ادامه درباره اصول نگهداری از بونسای بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

 

m5_qnea.jpg

روش صحیح آبیاری برای نگهداری از بونسای

یکی از نکات مهم در نگهداری از بونسای شیوه صحیح آبیاری آن است. برای داشتن درختچه بونسای شاداب، اجازه ندهید گیاهتان تشنگی بکشد. میزان دقیق آبیاری بونسای وابسته به نوع آن، جنس خاک، شرایط محیط و ... است. بهترین یادآور برای اینکه بدانید زمان آبیاری بونسای رسیده یا نه بررسی خشکی خاک گلدان آن است. با یک چوب خاک رویی را کنار بزنید. اگر اثری از رطوبت نبود یعنی بونسای شما کم‌کم تشنه شده و به آبیاری نیاز دارد.

برای برخی سؤال است که در چه ساعتی از روز بهتر است به بونسای خود آب دهند؟ زیاد درگیر چنین مسائلی نشوید چون برای درختچه بونسای شما تفاوت چندانی ندارد. همین‌که تعادل دمایی آب را رعایت کنید و به‌موقع آبیاری را انجام دهید کفایت می‌کند. برای آبیاری بونسای به یکی از دو روش زیر عمل کنید:

  • روش اول: آبی را که از قبل کنار گذاشتید را کم‌کم در گلدان بونسای بریزید و مواظب باشد خاک را جابه‌جا نکند. آن‌قدر این کار را انجام دهید تا آب همه گلدان را فرابگیرد و آب اضافی از انتهای گلدان خارج شود.
  • روش دوم: گلدان بونسای را که زمان آبیاری آن فرارسیده برداشته و در یک ظرف آب قرار دهید. اندازه ظرف به‌گونه‌ای باشد که آب تا لبه گلدان برسد اما با سطح خاک تماس پیدا نکند. با اینکار گلدان از سوراخ‌های زیری شروع به جذب آب می‌کند. اگر حباب‌های ریزی روی سطح آب می‌بینید یعنی همه‌چیز درست پیش می‌رود. تا زمانی که حباب‌ها محو شوند گلدان را در ظرف آب نگه‌دارید.

نور مناسب برای نگهداری از بونسای

نیاز نوری در انواع بونسای باهم تفاوت دارد. پیش از خرید بونسای توجه کنید که گونه موردنظر شما چه اندازه نور احتیاج دارد. بعضی انواع بونسای مخصوص فضای باز هستند و با نور کامل آفتاب خو گرفته‌اند مانند:

  • بونسای کاج
  • بونسای سرو خزنده (جونی پروس)

گونه‌های دیگری از بونسای را می‌توان یافت که هوای آزاد دوست دارند اما با نور مستقیم میانه‌ای ندارند. این گونه‌های بونسای را می‌توانید در فضای باز اما در سایه یا در معرض نور غیرمستقیم آفتاب قرار دهید. معمولاً گوشه تراس یا بالکن هم فضای خوبی برای نگهداری از بونسای نیمه سایه دوست است. خصوصاً اگر قصد ایجاد یک تراس سبز پر از گل و گیاه دارید، استفاده از بونسای را فراموش نکنید. در درختچه‌های زیر، قرار گرفتن در هوای آزاد با نور غیرمستقیم رشد گیاه و ضخامت شاخه را تقویت می‌کند.

  • بونسای افرا ژاپنی
  • بونسای آزالیا

در پرورش و نگهداری از بونسای، تأثیر نور را دست‌کم نگیرید. نور کمتر از نیاز گیاه، باعث می‌شود گیاه خود را به سمت بالا بکشد. ساقه‌های نازک و شکننده و رنگ بی‌روح برگ‌ها از عواقب کم نوری گیاه بونسای خواهد بود. همچنین توصیه می‌شود، هرچند وقت یک‌بار گلدان بونسای را بچرخانید تا همه بخش‌های گیاه به‌طور موازی رشد کنند.

رطوبت مناسب برای نگهداری از بونسای

همان‌طور که اشاره کردیم انواع بونسای با عادات و اصول نگهداری متفاوت وجود دارند. اما می‌توان گفت که شرایط ایدئال برای تعداد زیادی از انواع بونسای، آب‌وهوای گرم و مرطوب است. حفظ رطوبت محیط برای گونه‌های رطوبت دوست حیاتی است. اگر نمی‌خواهید گیاه بونسای شما یک‌شبه دچار خشکی و مرگ شود، این موضوع را دست‌کم نگیرید. برای حفظ رطوبت بونسای می‌توانید از جزیره استفاده کنید.

ایجاد جزیره مصنوعی یک روش عالی برای تأمین رطوبت گیاه بونسای است. اگر در منطقه آب‌وهوایی خشکی زندگی می‌کنید و علاقه به خرید بونسای دارید برای بونسای خود جزیره بسازید. ایجاد جزیره به شما امکان نگه‌داری از انواع بونسای در منزل را می‌دهد. برای ساخت جزیره، یک سینی گود برداشته و با ریگ و سنگ کوچک کف آن را بپوشانید. سینی را با آب پر کنید و گلدان بونسای را روی آن مستقر کنید. بخار شدن تدریجی آب باعث ایجاد محیطی مرطوب در اطراف گلدان بونسای شما می‌شود. فراموش نکنید قبل از خرید بونسای درباره نیاز رطوبتی آن تحقیق کنید. ایجاد جزیره خصوصاً در فصل زمستان که رطوبت هوا کاهش میابد بسیار کارگشا خواهد بود.

خاک مناسب در نگهداری از بونسای

گفتیم که بونسای گیاه بسیار حساسی است و کوچک‌ترین اهمال‌کاری در نگهداری از بونسای باعث از دست دادن آن می‌شود. اگر به افزایش طول عمر گیاه بونسای خود علاقه دارید در اولین قدم بستر رشد مناسبی برای آن تهیه کنید. انتخاب خاک مخصوص بونسای باید بر اساس گونه و خانواده آن انجام شود. می‌توان ادعا کرد هر دسته از انواع بونسای به خاک و کود متفاوتی نیاز دارد. پس هنگام خرید بونسای از فروشنده مشورت بگیرید. خاک مخصوص بونسای باید شرایط زیر را داشته باشد:

  1. بتواند میزان آب موردنیاز بونسای را در خود حفظ کند
  2. زهکشی مناسبی داشته باشد و آب اضافی را به‌سرعت دفع کند
  3. امکان تغذیه گیاه با مواد معدنی موردنیاز را داشته باشد
  4. اکسیژن‌رسانی به گیاه را به‌خوبی انجام دهد

کود مناسب در نگهداری از بونسای

اینکه آیا گلدان بونسای شما به کود نیاز دارد یا خیر سؤال صحیحی نیست. اگر مواد معدنی موردنیاز بونسای به‌موقع تأمین شود، گیاه به‌اندازه کافی شادابی خواهد داشت. اما معمولاً مدتی پس از خرید گلدان بونسای به دلیل آبیاری مکرر مواد معدنی خاک از دست می‌رود. ازآنجاکه خاک گلدان بونسای بسیار سبک است، مواد معدنی موردنیاز گیاه سخت به ریشه می‌رسند. در این شرایط گیاه دچار فقر غذایی می‌شود که با کود دهی یا تعویض خاک می‌توان آن را جبران کرد.

در کود دهی بونسای به فصل رشد گیاه توجه داشته باشید. معمولاً در انواع بونسای فصول رشد متفاوت است. در غالب موارد بهار تا پاییز زمان مناسبی برای دادن کود بونسای محسوب می‌شود.

 

 

روش صحیح هرس کردن در نگهداری از بونسای

یکی از مهم‌ترین اصول نگهداری از بونسای شیوه هرس کردن برگ‌ها و شاخه‌های آن است. اگر خود به پرورش بونسای مشغولید اهمیت این موضوع را به‌خوبی درک می‌کنید. اگر هم خرید بونسای انجام داده‌اید یا قصد خرید آن را دارید، به دنیست اصول هرس درختچه بونسای را یاد بگیرید. بعد از مدتی از خرید بونسای به دلیل رشد گیاه ممکن است ظاهر آن دچار به‌هم‌ریختگی شود. اگر ندانید چگونه هرس گیاه را انجام دهید به دردسر بزرگی می‌افتید.

هرس کردن خصوصاً در درختچه بونسای فرآیند بسیار لذت‌بخش و آرامش بخشی دارد. ما عمل هرس بونسای را برای حفظ زیبایی درختچه در زمان رشد انجام می‌دهیم. حتماً شنیده‌اید که هرس برگ درختان باعث تشویق آن‌ها به رشد بیشتر می‌شود. این درباره بونسای نیز کاملاً صحیح است.

این‌که به یک گیاه شکل دهید یا شکلی که در قلب یک درختچه بونسای نهفته را بیرون بکشید، هم نوعی از هنر است و هم یک روش تخلیه روحی برای شما. برای اجرای ایده سبز خود شکی به دلتان راه ندهید. برای هرس بونسای از قیچی مخصوص باغبانی کمک بگیرید. جدا کردن شاخه‌های مرده و شاخه‌هایی که رشد بد یا خارج از طرح موردنظرتان دارند را در اولویت قرار دهید. با کمک سلیقه و توجه به شکل ظاهری گلدان بونسای خود، عمل هرس را انجام دهید. درنهایت سعی کنید از وقت گذراندن با درختچه بونسای خود حسابی لذت ببرید.

منبع: سایت خبر آزاد

کیک شکلاتی، یک انتخاب خوشمزه برای پذیرایی

۲۱ بازديد

کیک شکلاتی، یک انتخاب خوشمزه برای پذیرایی

 

همانطور که گفته شد کیک شکلاتی به عنوان دسر در خانه و همچنین بسیاری از جشن ها و مراسم های مختلف کوچک و بزرگ سرو می شود. شکل کیک با شکل درست می شود، اما می تواند شامل مواد دیگری مانند وانیل، میوه های مختلف یا طعم های مختلف نیز باشد. تاریخچه این دسر خوشمزه به قرن هفدهم باز می گردد، زمانی که پودر کاکائو از اروپا به اروپا راه یافت و به دستور پخت کیک سنتی آن زمان اضافه شد. در سال 1828، کوئنراد ون هوتن، شیمی‌دان هلندی و شکلات‌ساز، روشی مکانیکی برای مصرف نوشیدنی‌های کاکائویی ایجاد کرد که باعث کاهش کره و کاکائو می‌شد. توده فشرده ای از مواد جامد که می توان آن را به عنوان «کاکائو سنگی» فروخت یا در آسیاب آسیاب کرد. در نتیجه این روند، شکلات از یک میان وعده لوکس به یک میان وعده ارزان و روزانه برای مردم تبدیل می شود.

 

راه دیگری برای ایجاد اشکال ابریشمی‌تر و نرم‌تر به نام کونچینگ در سال 1879 توسط سازنده شکلات‌ساز سوئیسی، رودولف لینت، اختراع شد که برای آسان‌تر کردن آن، آن را با خمیر کیک درست کرد. در نتیجه توسعه این روش، با گذشت زمان و در سراسر جهان، سرآشپزهای آمریکایی شروع به اضافه کردن شکلات به خمیر کیک کردند تا اولین کیک های شکلاتی در ایالات متحده را درست کنند.

دستور تهیه کیک شکلاتی

 

کیک شکلاتی یا شکلات gâteau (از فرانسوی: gâteau au chocolat) کیکی است که با شکلات ذوب شده، پودر کاکائو یا هر دو طعم دار می شود. در دنیا دستور پخت و روش های زیادی برای پخت کیک شکلاتی وجود دارد و در انواع مختلف که به ذائقه مردم بسته است و از انواع شکلات های موجود در هر منطقه برای تهیه کیک شکلاتی استفاده می شود. یکی از مهم ترین و ساده ترین دستور پخت کیک شکلاتی در زیر معرفی شده است.

 

تهیه این کیک شکلاتی 20 دقیقه و پخت آن 30 دقیقه زمان می برد و می توان آن را برای تعداد زیادی از افراد سرو کرد.

 

مواد مورد نیاز:

 

شکر سفید 2 لیوان

 

1.5 تا 2 فنجان آرد شیرینی پزی

 

سه چهارم فنجان پودر کاکائو تلخ

 

1.5 قاشق چایخوری بیکینگ پودر و به همان میزان جوش شیرین

 

2 عدد تخم مرغ

 

1 قاشق چایخوری نمک

 

1 فنجان شیر

 

نصف فنجان روغن بکارید

 

2 قاشق چایخوری وانیل

 

1 فنجان آب جوش

 

توجه داشته باشید که قبل از پخت کیک شکلاتی، فر را تا 175 درجه بالا ببرید. همچنین دو عدد کیک یا قالب فلزی به قطر 20 تا 25 سانتی متر برای گذاشتن در فر و پخت کیک لازم است.

 

در یک کاسه بزرگ، شکر، آرد، کاکائو، بکینگ پودر، جوش شیرین و نمک را با هم مخلوط کنید. سپس تخم مرغ، شیر، روغن و وانیل را اضافه کرده و 2 دقیقه با سرعت متوسط ??هم بزنید. در آخر آب جوش را به مایه کیک اضافه کنید و هم بزنید. خمیر را از مواد آماده شده به طور یکنواخت در تابه های آماده شده بریزید.

 

قالب ها را در فر قرار دهید و قبل از گرم کردن مجدد به مدت 30 تا 35 دقیقه در فر بپزید. بعد از این مدت برای تست پخت کیک، چنگال یا خلال دندان را داخل وسط قرار دهید تا از پخته شدن نرم افزار مطمئن شوید. بعد از خنک شدن میتونم سرو کنم. پس از خواندن این مقاله شاید بخواهید با طرز پخت یک کیک ساده آشنا شوید. پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

دوره های دکتر میثم شکری ساز

۲۴ بازديد

دوره های دکتر میثم شکری ساز

 

همه ما از دوران کودکی در حال یادگیری و یادگیری مهارت های جدید بوده ایم. انسان ها ذاتاً علاقه مند به درک ناشناخته های اطراف خود هستند. هر چه بیشتر بدانید، دنیا برای شما تیره‌تر می‌شود و می‌توانید موقعیت خود را در جامعه از طریق دانش مشخص کنید.

https://www.librarything.com/profile/karmandandolatt

 

https://atbox.io/5846393865343#!

 

https://topsitenet.com/profile/karmandandolatt/738913/

 

 

در کلاس هایی که در گذشته و در دوران مدرسه می رفتید، این جمله را به خاطر دارید که می گفت: «علم» بهتر است یا «ثروت»؟ حقیقت این است که او به دنبال علم ثروت نیز خواهد رفت و اگر فردی با فرهنگ و تحصیلکرده شوید راه های زیادی برای کسب ثروت و پول بیشتر برای شما وجود خواهد داشت.

 

البته این بستگی به داشتن یک معلم خوب دارد و او به شما علاقه دارد. زمانی را به یاد بیاورید که در کلاس امیدوار بودیم معلممان با ما تماس نگیرد. ترس ما از دادن پاسخ اشتباه و احمق به نظر رسیدن در مقابل همکلاسی‌هایمان یک عامل بازدارنده قوی برای بالا بردن دستانمان و داوطلب شدن بود.

 

این مایه تاسف است، زیرا مشارکت در کلاس اتفاق نمی افتد و نمی تواند برای فراگیران مناسب باشد. اما راه حل این است که از معلمان حرفه ای و معتبر کمک بگیرید. فکر می کنم در این مقاله با فردی موفق آشنا شوید که مهارت های زیادی را در تربیت جوانان معرفی می کند. او فردی نیست جز میثم شکری ساز که در شاخه های مختلف مدیریتی، علمی، پژوهشی، کارآفرینی و ... از شهرت بالایی برخوردار باشد.

https://www.intensedebate.com/people/karmandandolatt

 

https://www.longisland.com/profile/karmandandolaat

 

 

دوره های دکتر میثم شکری ساز

 

آیا میثم شکری ساز و دوره های منحصر به فرد او را می شناسید؟

 

دکتر میثم شکری ساز در تمامی عرصه های زندگی فردی توانمند است. او متولد فروردین 1365 بود و جوانی پربار داشت. میثم شکری ساز در سال 1396 به عنوان کارآفرین برتر کشور و همچنین مدیر شایسته فناوری اطلاعات شناخته می شود. او که همواره در عرصه فعالیت های خود خوش درخشیده است، علاوه بر مدیرعاملی هلدینگ پارس پندار، موسسه آموزش مجازی پارس و مجموعه ای دیگر، معلمی بی نظیر و انسان ساز نیز می باشد.

 

https://www.wishlistr.com/profile/karmandandolaat

 

https://www.wallpaperfusion.com/Members/karmandandolattt/454311/

 

 

دوره های دکتر میثم شکری ساز که در قالب کارگاه های فوق العاده برگزار می شود به شرح زیر می باشد.

 

· 25 راز موفقیت

 

آموزش هدف گذاری

 

· قلب مشتری را تسخیر کنید

 

بازاریابی و فروش

https://rabbitroom.com/members/elearnparsss/profile/

 

https://www.stageit.com/elearnparsss

 

 

· مبانی و اصول مدیریت

 

· ارتباط

 

قانون تجارت تجارت

 

تکنیک های فروش و طراحی

 

· مهارتهای زندگی

 

· مدیریت منابع انسانی

 

· تبلیغات خلاقانه

 

· و...

 

میثم شکری ساز با مدرک دکترای کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، MBA از دانشگاه آشتن بایس برلین آلمان و امیرکبیر تهران و همچنین دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع جزوه ای برای نخبگان و فرهیختگان کشورمان است. باعث افتخار کشور شود. ناگفته نماند که ایشان یک مشاور حرفه ای در زمینه های مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی هستند. اما اگر در دوره های دکتر میثم شکری ساز شرکت کنید، می توانید آنچه را که در سال های طلایی زندگی به دست آورده است، تجربه کنید و آموخته هایش را در زندگی خود به کار بگیرید.

https://www.drupalgovcon.org/user/122651

 

https://coderwall.com/elearnparsss

 

 

دوره های دکتر میثم شکری ساز

 

روش تدریس در دوره های میثم شکری ساز چگونه است؟

 

روش های آموزشی این مدیر موفق بسیار استراتژیک و مبتنی بر تحقیق است. او به دانش آموزانش قدرت می دهد تا راه خوشبختی و موفقیت را طی کنند. به عنوان مثال، در دوره 25 راز موفقیت، راه های هیجان انگیز و جالب برای موفقیت در همه زمینه ها یا در مسیر تسخیر قلب یک متخصص، صاحبان مشاغل، علاقه مندان به بازاریابی و فروش، کسانی که تجارت می کنند به شما آموزش داده می شود. . یا علاقه مندان به این دوره به خوبی یاد خواهند گرفت که چگونه مشتریان را برای خرید محصولات یا خدمات ترغیب کنند.

https://experiment.com/users/eelearnparsss

 

https://logopond.com/elearnparsss/profile/535537/?filter=&page=

 

 

استفاده از بهترین روش ها را در آموزش هر دوره فراموش نکنید. نیاز به تمرین و تکرار زیاد و درک کامل مفاهیم دارد. تمامی این موارد در دوره های دکتر میثم شکری ساز وجود دارد و اگر در آموزش با برخی از آنها آشنا شوید خالی از لطف نیست.

 

نگاهی به دستاوردهای تحصیلی میثم شکری ساز

 

این مدیر جوان که تنها 34 سال سن دارد دارای مدرک مدیریت بازرگانی MBA مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. همچنین دارای گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001:2000 از DNV هلند و گواهی دوره آموزش عالی در حقوق تجارت و داوری می باشد.

https://hypothes.is/users/elearnpars

 

http://kabipanel.xobor.de/u168_elearnparsss.html

 

 

دکتر میثم شکری ساز سالیان متمادی از عمر گرانبهای خود را صرف آموزش ارتباطات و مهارت های زندگی، اصول و مبانی مدیریت بازرگانی، تدریس حقوق تجارت و بازرگانی، تدریس در مؤسسات آموزش عالی نجف آباد و المهدی اصفهان، آموزش فنون فروش و. این برنامه، ارتباطات، تبلیغات خلاقانه و .... انجام داده است. وی همچنین با دانشگاه اصفهان و بسیاری از مراکز آموزشی کشور همکاری دارد. بنابراین می توانم از بار علمی و نبوغ آموزشی استفاده کنم و در زندگی فردی و اجتماعی شما فردی برجسته باشم. زیرا برای تغییر روش زندگی و پیروی از منبع موفقیت هیچ وقت دیر نیست.

https://www.wishlistr.com/profile/elearnparssss

 

https://knowyourmeme.com/users/elearnparssss

 

 

آنچه در کارنامه کاری این مدیر شایسته، کارآفرین برجسته و معلم دلسوز مشهود و آشکار است.

نقد و بررسی خودرو کیا سراتو

۲۵ بازديد

نقد و بررسی خودرو کیا سراتو

 

کیا سراتو تا کنون در چندین نسل مختلف طراحی و به بازار جهانی ارائه شده است که از تمام نسل های خودروهای کیا سراتو، در سراسر کشور می بینیم، اما در میان تمام نسل ها، نسل سوم سراتو که آخرین مدل جهانی برای سال ???? است. ، بیشتر در کشور ما دیده می شود. دلیل این تعداد خودروی کیا سراتو در کشور به تولید و مونتاژ این خودرو در کشور توسط گروه سایپا باز می باشد که در ? نسخه تولید و به بازار عرضه شد. در سال های اولیه قیمت این خودروها نسبتا قابل قبول بود اما امروز قیمت این خودرو به طور چشمگیری افزایش یافت.

 

کیا سراتو

 

مونتاژ کیا سراتو که توسط گروه سایپا در کشور تولید می شد از سال ???? تا ???? تولید شد و سپس نسل های بعدی این خودرو توسط گروه کیا آشکار و تولید شد که در کشور نیز شاهد آن هستیم. با این حال، سراتو کک یک سوند مونتاژ شده در کشور است که قبل از مونتاژ در کشور به بازار وارد می شد. به همین دلیل در ادامه این گزارش از نامناک می خواهیم یک بررسی گام به گام و هدفمند از خودروی مونتاژ سراتو به شما ارائه کنیم. با ما باشد.

 

مونتاژ کیا سراتو با وجود اینکه یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین خودروهای کشور است، طراحی متوسط تا بالایی دارد که ممکن است یکی از جذاب ترین و ویژه ترین خودروهای دهه اخیر محسوب شده باشد اما امروز بیش از یک دهه است. تولید اولین کیا سراتو توسط مجموعه سراتو انجام می شود و طراحی کلاسیک تری نسبت به دیگر خودروهای مدرن جهان دارد و به همین دلیل این خودرو بیشتر از یک خودروی اسپورت یک خودروی کلاسیک است. با این حال طراحی این خودرو با تمام جوانب مثبت و منفی طراحی قابل قبولی دارد.

طراحی داخلی کیا سراتو

 

 

کابین کیا سراتو و همچنین طراحی آن طراحی نسبتاً کلاسیک و نسبتاً قابل قبولی دارد که به سختی می توان از آن به عنوان یک نکته منفی یاد کرد. اما تنها مشکل این کابین این است که با مدل های 1.6 لیتری در مدل های 1.6 لیتری تفاوت دارد، چرا که در نسخه های 2 لیتری سیستم تهویه مطبوع خودکار را می بینیم اما در نسخه های 1.6 لیتری سیستم تهویه مطبوع دستی را می بینیم که به نظر ما یکی ضعف محسوب می شود. http://yadakicerato.ir/

 https://cutt.ly/fAEKZYf

https://v.gd/N4qh45

مصرف سوخت کیا سراتو

 

مصرف سوخت کیا سراتو عدد قابل قبولی است و عمدتاً در فهرست خودروهای کم مصرف قرار دارد. همان طور که در بخش مشخصات اشاره شد، خودروی کیا سراتو در ? نسخه به بازار داخلی عرضه شد که ? نسخه با موتور ? لیتری و ? نسخه دیگر با حجم ??? لیتر است که مصرف سوخت ترکیبی آن در نسخه سراتو، دو لیتر ??? لیتر در ??? کیلومتر و در نسخه ??? لیتری،  6.5 لیتر در 100 کیلومتر، بنابراین نسخه 1.6 لیتری اقتصادی تر است.

خرید لوازم یدکی ماشین کیا سراتو وارداتی مدل های 2010 تا 2012 و سراتو سایپا از فروشگاه اینترنتی سراتو یدک با بهترین قیمت و ارسال به سراسر کشور

منبع : سراتو یدک   http://yadakicerato.ir/

 

https://www.deviantart.com/samasarah2

https://www.zillow.com/profile/SamaSarah2

https://www.indiegogo.com/individuals/28706319

https://www.mixcloud.com/SamaSarah2/

https://www.reverbnation.com/artist/samasarah2

https://hubpages.com/@samasarah

 

 

درمان زخم معده با عسل و روش های اعجاب انگیز طب سنتی

۲۶ بازديد

درمان زخم معده با عسل و روش های اعجاب انگیز طب سنتی

 

 

در آوریل 2020، سازمان غذا و دارو (FDA) منبع مورد اعتماد درخواست کرد که تمام اشکال رانیتیدین (زانتاک) با نسخه و بدون نسخه (OTC) از بازار ایالات متحده حذف شود. آنها این توصیه را به این دلیل ارائه کردند که سطوح غیرقابل قبول NDMA، یک سرطان‌زا (یا ماده شیمیایی سرطان‌زا) احتمالی در برخی از محصولات رانیتیدین وجود داشت. افرادی که رانیتیدین نسخه ای مصرف می کنند باید قبل از قطع دارو با پزشک خود در مورد گزینه های جایگزین ایمن صحبت کنند. افرادی که رانیتیدین OTC مصرف می کنند باید مصرف دارو را متوقف کنند و با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود در مورد گزینه های جایگزین صحبت کنند. به جای بردن محصولات استفاده نشده رانیتیدین به محل بازپس گیری دارو، فرد باید آنها را طبق دستورالعمل های محصول یا با پیروی از دستورالعمل منبع مورد اعتماد FDA دفع کند.

 

زخم ها می توانند در پوشش معده ایجاد شوند. برخی از درمان های خانگی طبیعی می توانند درد و سایر علائم مرتبط با زخم معده را تسکین دهند.

قدیمی ترین و موثر ترین روش درمان خانگی معده با عسل طبیعی می باشد. اگر هر بیماری موفق به خرید عسل گون طبیعی شود، می تواند به روند درمانش بسیار امیدوارانه تر بیندیشد.

 

زخم معده زخمی است که در پوشش معده یا دوازدهه که اولین قسمت روده کوچک است ایجاد می شود. زخم معده به عنوان  زخم اثنی عشر نیز شناخته می شود.

 

زخم معده زمانی ایجاد می شود که اسید معده دیواره معده را تحریک کند. و ما در این مقاله قصد داریم به شما بیاموزیم که چگونه به درمان زخم معده با عسل و طب سنتی بپردازید.

 

علل زخم معده

 

عفونت با باکتری هلیکوباکتر پیلوری (H. pylori).

استفاده طولانی مدت از داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs)، مانند ایبوپروفن یا آسپرین

برخی افراد بر این باورند که استرس یا غذاهای تند می تواند باعث ایجاد زخم شود. اینها باعث ایجاد زخم نمی شوند، اما می توانند با افزایش تولید اسید معده آنها را بدتر کنند.

 

 

علائم زخم معده

 

  • چند دقیقه یا چند ساعت طول می کشد
  • پس از مصرف آنتی اسیدها یا قطع مصرف غذا تسکین می یابد
  • در نیمه شب یا هنگام غذا شروع می شود
  • برای چند هفته خاموش و روشن می شود

 

 

ده درمان مبتنی بر شواهد برای زخم معده

 

افراد می توانند این علائم را با استفاده از درمان های خانگی زیر تسکین دهند:

 

1.پروبیوتیک ها

 

ماست حاوی پروبیوتیک هایی است که به بازگرداندن تعادل به باکتری های دستگاه گوارش کمک می کند.

پروبیوتیک ها موجودات زنده ای هستند که به بازگرداندن تعادل به باکتری های دستگاه گوارش کمک می کنند. آنها علاوه بر کمک به دستیابی به سلامت مطلوب روده، می توانند به درمان زخم نیز کمک کنند.

 

بر اساس یک بررسی از منبع معتبر، پروبیوتیک ها نمی توانند باکتری هلیکوباکتر پیلوری را از بین ببرند. با این حال، ممکن است میزان باکتری های موجود را کاهش دهند، روند بهبودی را تسریع کنند و برخی علائم را بهبود بخشند.

 

هنگامی که پروبیوتیک ها در کنار سایر درمان ها مصرف شوند، ممکن است به ریشه کنی باکتری های مضر کمک کنند. برای تسریع در درمان از ماست و عسل برای درمان زخم معده استفاده کنید.

 

افراد می توانند پروبیوتیک ها را در منابع زیر پیدا کنند:

 

ماست ها

غذاهای تخمیر شده

مکمل های پروبیوتیک

برخی از غذاها دارای پروبیوتیک هستند. اما، مصرف مکمل‌ها را در نظر بگیرید زیرا غلظت‌های بیشتری از پروبیوتیک‌ها در هر وعده دارند.

 

2.زنجبیل

 

بسیاری از مردم فکر می کنند که زنجبیل دارای اثرات محافظتی معده است. برخی افراد از آن برای درمان مشکلات معده و گوارشی مانند یبوست، نفخ و ورم معده استفاده می کنند.

 

یک بررسی از منبع معتبر نشان می دهد که زنجبیل می تواند به زخم معده ناشی از باکتری هلیکوباکتر پیلوری کمک کند. خوردن زنجبیل ممکن است از زخم های ناشی از NSAID ها نیز جلوگیری کند.

 

با این حال، بسیاری از این نتایج از مطالعات حیوانی به دست می‌آیند، بنابراین مشخص نیست که آیا این اثرات در انسان‌ها مشابه خواهد بود یا خیر. اما در طب سنتی و به صورت تجربی هزاران انسان شاهد درمان زخم معده با عسل و زنجبیل بوده اند و این ترکیب درد آن ها را بسیار تخفیف خواهد داد.

 

3.میوه های رنگارنگ

 

بسیاری از میوه ها حاوی ترکیباتی به نام فلاونوئیدها هستند که پلی فنول هستند. فلاونوئیدها به منبع قابل اعتماد رنگ های غنی برخی از میوه ها کمک می کنند.

 

بر اساس یک منبع معتبر، پلی فنول ها می توانند به درمان زخم معده کمک کنند. آنها همچنین می توانند به طیف وسیعی از مشکلات گوارشی دیگر از جمله اسپاسم و اسهال کمک کنند.

 

فلاونوئیدها از پوشش معده در برابر ایجاد زخم محافظت می کنند. آنها این کار را با افزایش مخاط معده انجام می دهند که از رشد هلیکوباکتر پیلوری جلوگیری می کند. فلاونوئیدها همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند.

 

فلاونوئیدها در میوه هایی از قبیل :

 

  • سیب
  • بلوبری
  • گیلاس
  • لیمو و پرتقال
  • آجیل

 

 

4.موز سبز

 

. تحقیقات انجام شده  نشان می دهد که موز سبز نارس ممکن است تأثیر مثبتی بر زخم معده داشته باشد.

 

موز سبز نارس حاوی فلاونوئیدی به نام لوکوسیانیدین است. لوکوسیانیدین میزان مخاط معده را افزایش می دهد. این میوه همچنین ممکن است اسیدیته را کاهش دهد، که می تواند به پیشگیری و تسکین علائم زخم کمک کند. صد البته که در ترکیب با عسل طبیعی می تواند تاثیر چند برابری برای تسکین درد معده داشته باشد. افرادی که درمان زخم معده با عسل را امتحانکرده اند از نتایج حیرت آور آن تجارب زیادی  را بازگو می کنند.

 

5.عسل

 

عسل یک شیرین کننده طبیعی و محبوب است که در سراسر ایالات متحده استفاده می شود. افرادی که به طور منظم عسل مصرف می کنند می توانند از طیف وسیعی از مزایای سلامتی بهره مند شوند.

 

یک بررسی از منبع معتبر بیان می کند که عسل گون  دارای اثرات ضد میکروبی علیه هلیکوباکتر پیلوری است. این نشان می دهد که عسل می تواند برای درمان زخم معده مفید باشد. برای تسریع در کاهش درد معده خود خرید عسل گون را در برنامه امروزتان بگنجانید. زیرا تجربه ثابت کرده که این ماده برای زخم معده معجزه می کند.

 

مردم همچنین از عسل برای تسریع بهبود زخم ها از جمله زخم های پوستی، سوختگی ها و زخم ها استفاده می کنند.

 

6.زردچوبه

 

زردچوبه یک ادویه زرد محبوب است که اغلب در هند و سایر مناطق جنوب آسیا استفاده می شود. مانند فلفل چیلی، زردچوبه حاوی ترکیبی به نام کورکومین است. محققان شروع به مطالعه کورکومین با توجه به مزایای سلامتی آن کرده‌اند.

 

یک بررسی در سال 2019 به این نتیجه رسید که کورکومین دارای فعالیت های ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که ممکن است به پیشگیری از زخم معده کمک کند. با این حال، تعداد محدودی از مطالعات بر روی انسان وجود دارد. ترکیب زردچوبه و عسل برای از بین بردن التهابات معده، روده و کاهش تحریکات اعضای داخلی بدن در هنگام بیماری بسیار موثر واقع خواهند شد.

 

7.بابونه

 

برخی افراد از گل بابونه و چای بابونه برای درمان اضطراب جزئی، اسپاسم روده و التهاب استفاده می کنند.

 

یک مطالعه مروری منتشر شده در سال 2012 گزارش می دهد که عصاره بابونه ممکن است خواص ضد زخم نیز داشته باشد. برخی از محققان فکر می کنند که ممکن است زخم معده را مهار کند و زمان بهبودی آن را کاهش دهد.

 

بدون شک برای تاثیر چند برابری این گیاه شفا بخش باید از دمنوش بابونه که با عسل طبیعی شیرین شده است استفاده کنید. عسل و بابونه عصب های متصل به اندام های آسیب دیده همچون معده را آرام و التهابات آن ها را بسیار کاهش خواهند داد.

 

با این حال، بسیاری از این تحقیقات از مطالعات حیوانی ناشی می شود. محققان نمی دانند که آیا بابونه همان اثرات را بر روی انسان خواهد داشت یا خیر.

 

8.سیر

 

سیر در بسیاری از نقاط جهان برای طعم دادن به غذا محبوب است. سیر دارای خواص ضد میکروبی و ضد باکتریایی است که آن را در مبارزه با عفونت ها مفید می کند.

 

برخی از مطالعات از اثربخشی سیر در درمان زخم حمایت می‌کنند. به عنوان مثال، یک مطالعه در سال 2016 بر روی حیوانات نشان داد که سیر می تواند به جلوگیری از ایجاد زخم کمک کند و به سرعت بخشیدن به روند بهبودی کمک کند.

 

بر اساس یک بررسی در سال 2015، سیر ممکن است به جلوگیری از رشد هلیکوباکتر پیلوری نیز کمک کند.

 

یک مطالعه در مقیاس کوچک در سال 2015 نشان می دهد که خوردن دو حبه سیر همراه با غذا، دو بار در روز، می تواند اثرات ضد باکتریایی بر علیه هلیکوباکتر پیلوری داشته باشد.

 

شما برای اطمینان خاطر از تاثیر درمان، می توانی از ترکیب سیر و عسل برای زخم معده بهره ببرید.

 

9.شیرین بیان

 

شیرین بیان یک ادویه محبوب است که بومی منطقه مدیترانه و آسیا است. صدها سال است که مردم از شیرین بیان در داروهای سنتی استفاده می کنند. برخی افراد بر این باورند که خوردن ریشه خشک شده شیرین بیان می تواند به درمان و پیشگیری از زخم کمک کند.

 

با این حال، تحقیقات روی استفاده از مکمل‌ها متمرکز است، نه ریشه شیرین بیان خشک. بنابراین، افرادی که علاقه مند به استفاده از این ادویه برای زخم معده هستند، ممکن است بخواهند آن را به عنوان مکمل امتحان کنند.

 

یک مطالعه در سال 2013 نشان داد که مصرف مکمل های شیرین بیان می تواند به مبارزه با عفونت هلیکوباکتر پیلوری کمک کند. این مطالعه نشان می دهد که این مکمل به جلوگیری از رشد باکتری ها کمک می کند.

 

10.آلوئه ورا

 

آلوئه ورا یک روغن گیاهی محبوب است که در بسیاری از لوسیون های موضعی، لوازم آرایشی و غذاها یافت می شود.

 

برخی از مطالعاتی که به بررسی چگونگی تأثیر آلوئه ورا بر زخم معده می پردازند، نتایج مطلوبی به دست آوردند.

 

به عنوان مثال، یک مطالعه در سال 2011 بر روی موش‌ها گزارش داد که آلوئه ورا زخم‌ها را به روشی مشابه با یک داروی محبوب ضد زخم درمان می‌کند.

 

تمامی گیاهان دارویی ذکر شده در این مقاله در صورت ترکیب شدن با عسل گون  تاثیر فوق العاده ای برای درمان زخم معده را رقم خواهند زد. پس برای خرید این معجون الهی از مناطق بکر عجله کنید.

 

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/1137709 /

https://www.pawer.global/activity/p/464599 /

https://www.pedicure.com/activity/p/446723  /

https://reda.sa/activity/p/1158143 /

https://checkpointforarts.com/activity/p/816922 /

https://ello.co/vegasvalley09/post/1whrmqjw_cu294bvvzqiya

https://vk.com/id678874755?w=wall678874755_2911%2Fall

https://www.gatesofantares.com/activity/p/2413611 /

https://checkpointforarts.com/members/jarema4317/activity/817041 /

https://www.pedicure.com/activity/p/446736 /

Google Voice چگونه کار می کند و آیا باید از آن استفاده کنید؟

۲۶ بازديد

Google Voice چگونه کار می کند و آیا باید از آن استفاده کنید؟

 

 

 

Google Voice یک سرویس تلفنی صدا از طریق پروتکل اینترنت (VoIP) است که در سال 2009 تاسیس شد. شما می توانید از این سرویس برای برقراری و دریافت تماس های تلفنی و همچنین ارسال پیام های متنی استفاده کنید. همچنین می توانید از آن برای انتقال تماس ها از یک شماره به شماره دیگر استفاده کنید، بنابراین می توانید به راحتی تمام ارتباطات خود را از طریق تلفن مدیریت کنید.

 

از آنجایی که Google Voice یک سرویس VoIP است، فقط از طریق اینترنت کار می کند. اما این بدان معناست که هر جا که به اینترنت متصل هستید، می توانید به این سرویس دسترسی داشته باشید و تماس بگیرید، پیامک ارسال کنید و موارد دیگر. بهتر از همه، برای استفاده از Google Voice فقط به یک میکروفون و بلندگو نیاز دارید، بنابراین چه تصمیم به برقراری و برقراری تماس با لپ تاپ یا تلفن هوشمند خود داشته باشید، به خوبی کار خواهد کرد.

 

Google Voice را به عنوان تلفنی در نظر بگیرید که می‌توانید هر کجا که می‌روید با خود بیاورید و در هر دستگاهی که می‌خواهید از آن استفاده کنید.

Google Voice چقدر هزینه دارد؟

 

یکی از مزایای Google Voice این است که بسیار مقرون به صرفه است. این یک سرویس رایگان برای ثبت نام است، و تا زمانی که از آن برای برقراری ارتباط بین شماره Google Voice خود و سایر شماره‌های ایالات متحده استفاده می‌کنید، برقراری تماس و ارسال پیام‌های متنی کاملاً رایگان است.

 

وقتی می‌خواهید با خارج از کشور تماس برقرار کنید، باید اعتباراتی را به حساب خود اضافه کنید تا هزینه خدمات را پرداخت کنید. با این حال، در بیشتر موارد، هزینه ها حداقل و فقط چند سنت در دقیقه است.

 

در اینجا یک ابزار مفید از Google در مورد نرخ تماس آورده شده است. می‌توانید کشوری را که می‌خواهید با آن تماس بگیرید وارد کنید و هزینه آن را ببینید.

Google Voice چگونه کار می کند؟

 

Google Voice در نحوه کار و نحوه تنظیم آن بسیار ساده است.

 

این سرویس از طریق یک اتصال باند پهن کار می کند، بنابراین تا زمانی که به شبکه خانگی یا اداری خود متصل هستید، به خوبی کار می کند.

 

هنگامی که برای اولین بار ثبت نام می کنید، می توانید از شماره تلفن خود استفاده کنید که می توانید آن را به سرویس منتقل کنید یا شماره تلفن خود را دریافت کنید. اگر دومی را انتخاب کنید، باید کد منطقه خود را وارد کرده و شماره تلفن مورد نظر را انتخاب کنید. اگر به ارقام شماره تلفن اهمیت می‌دهید (مثلاً اگر یک کسب‌وکار هستید و می‌خواهید یک شماره روشویی دریافت کنید که مردم می‌توانند شماره‌گیری کنند)، می‌توانید ارقام مورد نظر خود را وارد کنید و ببینید آیا در دسترس هستند یا خیر.

 

هنگامی که شماره تلفن خود را دارید (این بلافاصله اتفاق می افتد)، می توانید پیام پست صوتی خود را ایجاد کنید. سپس می توانید از تلفن یا رایانه خود شروع به برقراری تماس کنید. همچنین می توانید از این سرویس برای ارسال و دریافت پیامک استفاده کنید.

 

وقتی یک پست صوتی در Google Voice دریافت می‌کنید، می‌توانید در برنامه به آن دسترسی داشته باشید و رونوشت (و ضبط) آن را به ایمیل خود ارسال کنید.

 

هنگامی که تماسی دریافت می‌کنید، به‌خصوص اگر Google Voice خود را به تلفن همراه خود فوروارد کرده باشید، هشداری می‌شنوید که فردی در حال تماس با شماره Google Voice است. سپس این گزینه را خواهید داشت که پاسخ دهید یا نه. و اگر تصمیم به تماس مجدد دارید، می‌توانید تصمیم بگیرید که شماره Google Voice شما به‌جای شماره آیفون یا دستگاه Android در شناسه تماس‌گیرنده شخص نشان داده شود.

 

و اگر می‌خواهید شماره شما به چندین دستگاه زنگ بخورد، بسیار خوب است. این به ویژه در تنظیمات شرکتی مفید است، جایی که افراد متعددی ممکن است بخواهند به خط شرکت پاسخ دهند.

 

https://www.diigo.com/user/jeannelane3

https://www.blogtalkradio.com/jeannelane3

https://www.viki.com/users/jeannelane3_807/about

https://visual.ly/users/jeannelane3/portfolio

https://ask.fm/jeannelane3

https://audiomack.com/jeannelane3

http://www.wikidot.com/user:info/jeanne-lane

https://www.yelp.ca/user_details?userid=9-CNo_IPmqPWWDv42zmm2Q

https://infogram.com/untitled-chart-1h7k230ww1r3v2x?live

https://slides.com/jeannelane3

https://500px.com/p/jeannelane3?view=photos

 

 

بررسی سوئیچ شبکه POE

۲۴ بازديد

بررسی سوئیچ شبکه POE

سوئیچ های شبکه رابط های بین تجهیزات شبکه مانند کامپیوتر ها دوربین های مدار بسته ، پرینتر ها و … می باشد .
با پیشرفت تکنولوژی سوئیچ هایی وارد بازار شدند که می توانند برق را نیز در شبکه انتقال دهند
در حقیقت سوئیچ شبکه POE هم برق یک دستگاه تحت شبکه
( مانند دوربین مداربسته ) را تامین می کنند هم دیتا را منتقل می کنند .
بخاطر داشته باشید دستگاه مورد نظر باید قابلیت پشتیبانی از فن آوری POE را داشته باشد

 

مثال

یک دوربین مداربسته تحت شبکه IP  با قابلیت پشتیبانی از POE  از دو طریق می تواند روشن شود

آداپتور معمولی

در این حالت یک آداپتور به عنوان منبع تغذیه به دوربین متصل شده و یک کابل شبکه که به سوئیچ متصل است برای جا به جایی دیتا به دوربین متصل می شود .  

سوئیچ POE

در این حالت تنها یک سیم شبکه از دوربین مداربسته به سوئیچ POE متصل شده و از طریق همان یک کابل هم برق و هم Data تامین میشود

چرا از POE استفاده کنیم ؟

? صرفه جویی در هزینه

نیاز به سیم کشی برق ندارد و تنها با یک سیم برق و دیتا تامین می شود و نیاز به سیم کشی مختص برق نیز ندارد .

انعطاف پذیری

بدون اتصال به پریز در هر جایی که شبکه هست می توانید دستگاه و تجهیزات POE را قرار دهید

? ایمنی

تحویل برق POE هوشمند است و باعث از بین رفتن و خرابی های ناشی از نوسانات برق نمی شود .

سوئیچ های POE توجه بیشتری نسبت به آداپتور ها دارند .

برای ساختمانی با ?? دوربین ? سوئیچ POE می تواند برقش را تامین کند ، در حالی که اگر از آداپتور استفاده کنید باید ?? عدد آداپتور استفاده کنید که در عیب یابی بسیار زمان بر و پر هزینه می باشد

قابلیت اطمینان

POE از یک استاندارد جهانی پیروی می کند و مانند مجموعه ی آداپتور ها نیست و هر جا استاندارد جهانی رعایت شود ، پس قابل اطمینان نیز هست

 

حتما بخوانید: +H.264 چیست؟

دستگاه هایی که از POE استفاده می کنند

سوئیچ های POE کاربرد های متفاوتی دارند ولی مهم ترین کاربرد آن ها بر سه بخش نیز تقسیم می شود

دوربین های مداربسته تحت شبکه

در حال حاضر دوربین های مداربسته ی تحت شبکه بیشترین استفاده از سوئیچ های POE را دارا هستند و توصیه می شود در صورت تهیه دوربین مداربسته تحت شبکه حتما قابلیت پشتیبانی از POE را داشته باشند

تلفن های تحت شبکه :

تلفن های تحت شبکه می توانند برقشان را از طریق سوئیچ POE تامین کنند

رادیو وایرلس ها

رادیو وایر لس ها چون در ارتفاع نصب می شوند برای سهولت اجرا و نصب از POE استفاده می کنند

 

چگونه سیستم موجود را به POE ارتقاع دهیم ؟

ارتقاع دادن به POE کار آسانیست و دو راه حل دارد که عبارت است از

سوئیچ POE :

با تعویض سوئیچ معمولی به  POE خروجی های سوئیچ دارای برق و DATA خواهند بود و در صورتی که تجهیزات POE در سوی دیگر داشته باشید بدون نیاز به آداپتور روشن خواهد شد .

از طریق سوئیچ POE می تواند قابلیت کنترل از راه دور را نیز داشته باشید و می توانید از راه دور برق یک دستگاه ، که با سوئیچ POE روشن شده را خاموش و یا روشن کنید

? Injector :

اگر بخواهید یک خروجی POE داشته باشید می توانید از Injector ها استفاده کنید . Injector ها دارای ? پورت شبکه و یک پورت برق هستند در سمت ورودی injector برق از طریق آداپتور به درگاه برق دستگاه متصل شده و شبکه از سوئیچ به دستگاه مد نظر ( مثلا دوربین مداربسته ) و از این پس یک خروجی poe  خواهیم داشت .

نتیجه گیری

  1. سوئیچ های POE با ضریب اعتماد بالا و برخوردار بودن از استاندارد جهانی انتخابی مناسب برای تامین برق تجهیزات شبکه که از POE پشتیبانی می کنند می باشد
    توصیه می شود از سوئیچ های POE با برند معتبر استفاده نمایید زیرا در صورتی که از سوئیچ نا معتبر و تقلبی استفاده نمایید امکان دارد دستگاه تغذیه شونده ( مانند دوربین مداربسته ) دچار آسیب شدید شود
  2. . هایک ویژن
  3. دوربین مداربسته هایک ویژن
  4. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  5. انواع دوربین مداربسته