سئو خود را به صورت smart انجام دهيد

۲۹ بازديد

متاسفانه در سال های اخیر سئو سایت ها به خاطر برنامه ریزی غلط دچار مشکل شده است.اما با برنامه ریزی می شود آن رادرست کرد.شرکت های فوق ممکن است که کمی دچار افزایش رتبه شوند اما چون برنامه ریزی صحیح ندارند در نهایت به جایی ندارند.استراتژی بازاریابی آنلاین نادیده گرفته شده است وبه درستی از آن استفاده نمی شود.فرایند سئو کمی زمان بر است.البته اگر به درستی و با استراتژی درست انجام شود موردی ندارد. وبه دلیل زمان بر بودن  سئو خیلی از افراد کلا بیخیال این امر می شوند.بسیاری از کسب وکارها فکر میکنند که سئو یک راه حل سریع برای بهبود کسب وکارشان است اما این گونه نیست و آنها اشتباه می کنند.آنها سئو را یک راه کاربردی برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت خود می دانند همچنین آنها فکر میکنند که  سئو یعنی انتخاب چندین کلمه ی کلیدی و همین . اما سئو یک پروسه ی دشوار و زمان بر استوذر سئو باید بر روند کار نظارت دائم داشتو انجام تنظیمات  مجدد در فرآیند ها نیز بسیار زمان بر است

سئو خود را به صورت smart انجام دهید

اگر شما قبلا صاحب کسب وکاری بوده اید باید این را بدانید که اسمارت  سئو سایت اصفهان به معنی اهداف مشخص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی وواقعی است.شما هم می توانید از این روش تعیین اهداف برای سئو سایت خود استفاده کنید .به جای آنکه اهداف سئو را دوماه بعد انجام دهید.اگر هدف شما رتبه ی یک باشد نامید خواهید شد .زیرا پول وزمان خود را برای رسیدن به یک هدف غیر واقعی حدر می دهید.

کلمه ی s  به معنای اهداف مشخص:

نحوه نوشتن اهداف هوشمند

زمانی که اهداف مشخصی دارید که بر اساس واقعیت هستند، موفقیت آسان تر است.

 

منتشر شده در 26 اکتبر 2021 در

بهره وری

کت بوگارد

کت بوگارد

نویسنده مشارکت کننده

 

برای زندگی کاری مشترک شوید

داستان‌هایی درباره فناوری و تیم‌ها در صندوق ورودی خود دریافت کنید

 

اشتراک در

خلاصه 5-ثانیه

تیم ها اغلب به دلیل عدم توافق در مورد تعریف موفقیت، از رسیدن به اهداف خود کوتاهی می کنند.

اهداف SMART از مجموعه خاصی از معیارها استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که اهداف به وضوح تعریف شده و در یک بازه زمانی مشخص قابل دستیابی هستند.

کار کردن در هر مرحله از ایجاد یک هدف SMART می‌تواند مواردی را آشکار کند که اولویت‌ها و منابع با هم هماهنگ نیستند.

جین را ملاقات کنید او یک مدیر محصول در یک شرکت فناوری متوسط ??است - اجازه دهید آن را Techfirm، Inc بنامیم. جین وظیفه افزایش استفاده از برنامه تلفن همراه Techfirm را بر عهده داشته است.

 

او می داند که برای تحقق این امر به همه چیز نیاز دارد، اما یک مشکل وجود دارد. وقتی جین در گذشته اهدافی را برای تیم تعیین کرده است، آنها به سرعت از مسیر خود خارج می شوند. به نظر می رسید هیچ کس درک روشنی از اینکه موفقیت چگونه باید باشد را نداشت. پیشرفت به اندازه کافی نظارت نشده بود. و به ناچار، آن هدف مهم به پشت مشعل لغزید (قبل از خاموش کردن کامل اجاق گاز).

 

به همین دلیل، این بار، جین قصد دارد از اهداف SMART برای تنظیم یک برنامه عمل و ادامه مسیر استفاده کند.

 

5 نمودار که نشان می دهد چگونه تغییر زمینه باعث کاهش بهره وری شما می شود

مقاله مرتبط

5 نمودار که نشان می دهد چگونه تغییر زمینه باعث کاهش بهره وری شما می شود

توسط اشلی فاوس در بهره وری

اهداف SMART چیست؟

SMART در اهداف SMART مخفف عبارت Specific، Measurable، Achievable، Relevant و Time-Bound است.

 

تعریف این پارامترها به عنوان آنها به هدف شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که اهداف شما در یک بازه زمانی مشخص قابل دستیابی هستند. این رویکرد کلیات و حدس‌ها را حذف می‌کند، جدول زمانی مشخصی را تعیین می‌کند و ردیابی پیشرفت و شناسایی نقاط عطف از دست رفته را آسان‌تر می‌کند.

 

نمونه ای از بیانیه هدف SMART ممکن است به این صورت باشد: هدف ما [هدف قابل سنجش] بر اساس [زمان یا مهلت] است. [بازیکنان یا تیم های کلیدی] این هدف را با [چه مراحلی برای رسیدن به هدف بردارید] انجام خواهند داد. تحقق این هدف [نتیجه یا منفعت] خواهد داشت.

 

نحوه نوشتن اهداف هوشمند

 

فکر کردن در مورد این سؤالات کمک می کند تا به قلب هدف خود برسید. در اینجا مثالی از هدف خاصی که جین ممکن است به آن دست یابد آورده شده است:

 

خاص

با بهینه سازی لیست فروشگاه برنامه ما و ایجاد کمپین های رسانه اجتماعی هدفمند، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را افزایش دهید.

 

م: قابل اندازه گیری

خاص بودن یک شروع محکم است، اما تعیین کمیت اهداف شما (یعنی اطمینان از قابل اندازه‌گیری بودن آنها) پیگیری پیشرفت و دانستن اینکه چه زمانی به خط پایان رسیده‌اید را آسان‌تر می‌کند.

 

جین و تیم محصولش می‌خواهند تعداد کاربران اپلیکیشن موبایل خود را افزایش دهند – اما چقدر؟ اگر حتی یک ثبت نام جدید دریافت کنند، از نظر فنی رشد مثبتی است – پس آیا این بدان معناست که آنها تمام شده اند؟ همین امر در مورد استراتژی آنها نیز صدق می کند. آنها در چند پلتفرم تبلیغ خواهند کرد؟

 

برای تأثیرگذاری بیشتر این هدف SMART، جین باید معیارهای قابل اندازه گیری و ردیابی را در خود جای دهد.

 

قابل اندازه گیری

با بهینه سازی لیست فروشگاه برنامه ما و ایجاد کمپین های رسانه اجتماعی هدفمند برای چهار پلتفرم رسانه اجتماعی: فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را 1000 نفر افزایش دهید.

 

ج: قابل دستیابی

این نقطه در روندی است که شما به خودتان یک بررسی واقعیت جدی می دهید. اهداف باید واقع بینانه باشند - نه پایه هایی که به ناچار از آنها پایین می آیید. از خود بپرسید: آیا هدف شما چیزی است که تیم شما می تواند به طور منطقی به آن دست پیدا کند؟

 

جین ممکن است به هدف خود نگاه کند و متوجه شود که با توجه به تیم کوچکش و حجم کاری سنگین آنها، ایجاد کمپین های تبلیغاتی برای چهار پلتفرم اجتماعی ممکن است بیش از آن چیزی که آنها بتوانند جویدن کنند، گزنده باشد. او تصمیم می‌گیرد به سه شبکه اجتماعی که در آن‌ها به احتمال زیاد مشتریان جدیدی پیدا می‌کند، کاهش یابد.

 

قابل دستیابی

با بهینه‌سازی فهرست فروشگاه برنامه و ایجاد کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی هدفمند برای سه پلتفرم رسانه اجتماعی: فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را ???? نفر افزایش دهید.

 

حفاظت از دستیابی به هدف زمانی که شما آن را تعیین می کنید بسیار آسان تر است. با این حال، همیشه اینطور نیست. هنگامی که اهداف از جای دیگری به دست می‌آیند، مطمئن شوید که محدودیت‌هایی را که ممکن است تحت آن کار می‌کنید، در میان بگذارید. حتی اگر نمی توانید هدف نهایی را تغییر دهید، حداقل می توانید موقعیت خود (و موانع احتمالی) را از قبل مشخص کنید.

اینجا جایی است که باید به تصویر بزرگ فکر کنید. چرا هدفی را که تعیین می کنید تعیین می کنید؟

محرک بزرگی برای وفاداری مشتریان است و افزایش استفاده از اپلیکیشن‌ها می‌تواند به معنای چیزهای بزرگی برای اهداف درآمدی نهایی شرکت باشد. اکنون او در بیانیه خود تجدید نظر می کند تا آن زمینه را منعکس کند.

با بهینه‌سازی فهرست فروشگاه برنامه و ایجاد کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی هدفمند برای سه پلتفرم رسانه اجتماعی: فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را به ???? نفر افزایش دهید. از آنجایی که کاربران تلفن همراه تمایل دارند مدت بیشتری از محصول ما استفاده کنند، افزایش استفاده از برنامه ما در نهایت باعث افزایش سودآوری می شود.

 

T: محدود به زمان

برای اندازه گیری صحیح موفقیت، شما و تیمتان باید در مورد زمان رسیدن به یک هدف در یک صفحه باشید. افق زمانی شما چیست؟ تیم چه زمانی شروع به ایجاد و اجرای وظایفی که شناسایی کرده اند می کند؟ کی تمام می شوند؟

 

اهداف SMART باید دارای پارامترهای مرتبط با زمان باشند، بنابراین همه می دانند که چگونه در یک بازه زمانی تعیین شده در مسیر خود باقی بمانند.

 

هنگامی که جین آن تاریخ ها را وارد می کند، هدف SMART او کامل می شود.

 

تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را تا 1000 نفر در سه ماهه اول سال 2022 افزایش دهید. این کار با بهینه سازی لیست فروشگاه برنامه ما و ایجاد کمپین های رسانه های اجتماعی هدفمند، که در فوریه 2022 اجرا می شوند، در سه پلتفرم رسانه اجتماعی انجام می شود: فیس بوک. ، توییتر و اینستاگرام. از آنجایی که تلفن همراه نقطه اصلی تبدیل ما برای ثبت نام با مشتری پولی است، افزایش استفاده از برنامه ما در نهایت فروش را افزایش می دهد.دانستن نحوه تعیین اهداف با استفاده از چارچوب SMART می تواند به شما در تعیین و دستیابی به اهداف، مهم نیست که چقدر بزرگ یا کوچک باشد، کمک کند.

 

 

https://www.cplusplus.com/user/TahmiKain3/

https://devpost.com/tahmikain3

https://logopond.com/TahmiKain3/profile/533234/?filter=&page=

https://list.ly/tahmikain3/lists

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11141823

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1664955.page

https://independent.academia.edu/SkyBrady15

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.